Identifying Data 2022/23
Subject (*) Marine Cargo Surveying Code 631G01514
Study programme
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinador
Louzan Lago, Felipe
E-mail
felipe.louzan@udc.es
Lecturers
Louzan Lago, Felipe
E-mail
felipe.louzan@udc.es
Web
General description Capacitar aos alumnos na teoría e práctica da inspección de danos a carga e a determinación da carga embarcada en buques de carga xeral, graneleros e buques de cargas líquidas.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A44 Capacidad para redactar informes técnicos.
A47 Capacidad para identificar, analizar y valorar averías y daños a la carga del buque y elaborar los informes correspondientes.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B14 Capacidade de análise e síntese.
B16 Organizar, planificar e resolver problemas.
B22 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C12 Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Capacidad para realizar inspecciones del estado de la carga de un buque, identificar daños y defectos y realizar informes de su estado. Capacidad para calcular la carga a bordo mediante calados y sondas Conocimiento de los sistemas y medios de sujeción de la carga A44
A47
B5
B14
B16
B22
C6
C8
C12

Contents
Topic Sub-topic
Cargas sólidas a granel Determinación de la cantidad de carga embarcada
Cálculo por calados
Cálculos de grano
Uso la hoja de cálculo
Preparación y limpieza de bodegas
Humedad y ventilación de bodegas
Segregación de cargas
Escotillas.
Pruebas de estanqueidad

Carga general y otras cargas Carga general
Productos siderúrgicos
Madera y productos forestales
Productos alimenticios
Planos de carga
Cargas especiales Cargas pesadas
Carga rodada
Carga refrigerada
Transporte de ganado
Mercancías peligrosas
Graneles líquidos
Transporte de petróleo: Cálculos de carga
Productos derivados del petróleo y productos químicos: Cálculos de carga
Gases licuados: Cálculos de carga
Daños y reclamaciones Pre-loading cargo survey
Plan de carga y plano de estiba
Daños a la carga y tipos de daños: deformación, temperatura, contaminación, polvo y manchas, oxidación, humedad, ratas y ratones, insectos, hurtos, barreduras


Estiba y trincaje de la carga Code of Safe Practices for Cargo Stowage and Securing (Código CSS)
Dispositivos de trincaje: especificaciones e instrucciones de seguridad.
Fuerzas que actúan sobre una unidad de carga
Procedimientos de cálculo



Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Problem solving A44 B22 15 45 60
Objective test B16 C6 C8 2 6 8
Case study B5 B14 11 22 33
ICT practicals C12 2 2 4
Guest lecture / keynote speech A47 15 30 45
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Problem solving El alumno terá que resolver os problemas sobre estiba e trincaxe da carga
Objective test Cando remate o curso o alumno terá que realizar un exame sobre os contidos teóricos da materia e dos problemas de cálculos de cargas sólidas e líquidas e de trincaxe da carga.
Case study Problemas de cálculo relacionados cos contidos da materia.
ICT practicals Resolución dos problemas que se suban ao Moodle
Guest lecture / keynote speech Exposición dos temas de materia.

Personalized attention
Methodologies
Problem solving
Description

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Problem solving A44 B22 Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 y A-III/2 del Código STCW y sus enmiendas relacionados con esta materia se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar su evaluación. 20
Objective test B16 C6 C8 Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 y A-III/2 del Código STCW y sus enmiendas relacionados con esta materia se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar su evaluación.
O exame final global, como avaliación única, consistirá nunha proba composta dunha parte teórica e outra de resolución de problemas con valoración independente, sendo necesario obter un mínimo de 5 puntos en cada unha: a) teórica (50%); b) práctica (50%).
70
ICT practicals C12 Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 y A-III/2 del Código STCW y sus enmiendas relacionados con esta materia se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar su evaluación. 10
 
Assessment comments

Para poder ser evaluado en la solución de problemas y las práctica a través de TIC, es necesario tener una asistencia a clase del 80% como mínimo.


O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, se as houbere, sen necesidade de asistir o 80% das clases presenciais, sempre e cando os profesores sexan debidamente informados ao principio do curso. Sen menoscabo do anterior, os profesores poderán encargarlle a este alumnado diferentes traballos/problemas ó longo do curso para ser expostos en horario de titorias. 

A realización fraudulenta das probas ou
actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a
culificación de suspenso "0" na materia na convocatoria
correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as
actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria. 


Sources of information
Basic Meurn, Robert J. (2011). Marine cargo operations : a guide to stowage . Atglen, Pensylvannia : Cornell Maritime
Germanischer Lloyd. (2000). Special equipment . Hamburg : Germanischer Lloyd
Costa, Juan B. (2008). Tratado de estiba . Sant Francesc de Formentera : Estudios Náuticos Costa
Isbeter, J. (2010). Bulk Carrier Practice . London: The Nautical Intitute
IMO (2011). Code of Practice for the Safe Loading and Unloading of Bulk Carrier. London: IMO
IMO (2011). Code of Safe Practice for Cargo Stowage and Securing. London: IMO
IMO (1991). Code of Safe Practice for Ships Carrying Timber Deck Cargoes. London: IMO
Bliaut, Charles (2008). Deck stowage and securing of pipes . Newcastle upon Tyne : North of England P&I Association
Louzán, Felipe (2016). Estiba de Cargas Sólidas. A Coruña, Cartamar
IMO (1991). International Code for the Safe Carriage of Grain in Bulk. London: IMO
Louzán, Felipe (2020). Manual de Buques Petroleros. A Coruña, Cartamar
González Blanco, Ricardo. (2006). Manual de estiba para mercancías sólidas.. Barcelona : UPC
Andersson, Peter. (1982). Safe stowage and securing of cargo on board ships . Göteborg : MariTerm
Ventosa, F. (1998). Seamaship (Cargo Hanling and Sstowage) 2. Manila: Rex Book Sstores Inc.
Thomas, R.E. (2012). Thomas' Stowage. The properties and stowage of rhe cargoes. Glasgow: Brown, Son & Ferguson

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.