Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Idioma Moderno: Inglés Código 662G01006
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Primeiro Formación básica 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Moss , Sarah Louise
Moss , Sarah
Montoya Reyes, Ana
Correo electrónico
sarah.moss@udc.es
sarah.moss@udc.es
ana.montoya@col.udc.es
Profesorado
Montoya Reyes, Ana
Moss , Sarah
Moss , Sarah Louise
Correo electrónico
ana.montoya@col.udc.es
sarah.moss@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia está incluída no ensino de idiomas con fins específicos. Os obxectivos son varios: potenciar a comprensión auditiva, a expresión oral, a comprensión lectora e a expresión escrita na lingua inglesa empregando diversos materiais relacionados co campo do turismo. Inclúe unha introdución á terminoloxía da industria turística, que abarca múltiples campos semánticos como a estrutura do sector turístico, empresas turísticas, historia, arte, patrimonio, gastronomía, comunicación e promoción.

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica.
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A7 Recoñecer os principais axentes turísticos.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A29 Traballar en medios socioculturais diferentes.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Expresar información en inglés, tanto por escrito como oral, sobre cuestións específicas de turismo, empregando o vocabulario e as estruturas gramaticais necesarias estudadas anteriormente A1
A6
A7
A13
A15
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Comprender textos escritos e orais en lingua inglesa de diversas fontes e específicos do ámbito turístico. A1
A6
A7
A13
A15
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
C7
Dominar o vocabulario necesario e as estruturas gramaticais necesarias para poder expresarse correctamente en inglés, tanto por escrito como por vía oral, en contextos específicos do turismo A1
A6
A7
A15
A29
B1
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
C7

Contidos
Temas Subtemas
An introduction to the language of Tourism Reasons for travel over the centuries and in contemporary society
Types of travel and tourist
The structure of the tourism industry - chain of distribution/supply services, etc.
Describing trends in Tourism (numbers, graphs, statistics)
Working with visitors Providing information about attractions and amenities.
Giving directions and practical information.
Describing monuments /sites of interest (built and environmental heritage)
Guided tours - working as a guide
Gastronomy Food and wine tourism
Describing dishes / menus to visitors
Gastronomy in Galicia
The persuasive language of tourism Writing and talking about a destination; the use of specific language (adjectives, verbs, collocations, etc.).

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Proba obxectiva A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 4 18 22
Obradoiro A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 39 47.5 86.5
Proba oral A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 3 18 21
Lecturas A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 0 10 10
Análise de fontes documentais A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 6.5 2 8.5
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba obxectiva Proba que se realizará ao final do cuadrimestre para avaliar a expresión escrita e a comprensión lectora do alumno ademais do seu dominio de gramática, sintaxe e campos semánticos especializados.
Obradoiro Clases prácticas nas que o alumnado traballará en clase co material necesario e recibirá a información precisa para o desenvolvemento das súas habilidades de comunicación, tanto a nivel escrito como oral.
Proba oral Diferentes actividades orais improvisadas e guiadas (actividades de rol, discusións sobre artigos, diálogos guiados ...) que se realizarán ao longo do cuadrimestre para avaliar as habilidades de comunicación oral do alumno, mellorar a fluidez e a expresión espontánea.
Lecturas Lectura de artigos relacionados co sector turístico para discusión e debate na clase.


Análise de fontes documentais Exercicios con material audio ou audiovisual.

Atención personalizada
Metodoloxías
Lecturas
Obradoiro
Proba oral
Descrición
Tanto os obradoiros como as diversas exposicións orais e exercicios escritos implican atención personalizada. Ademais, o alumno pode plantexar as súas dúbidas durante as horas de titoría presencial, ou ben a través do correo electrónico e o foro da plataforma Moodle, seguindo as instrucións proporcionadas polos docentes.



Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Traballo obxeto a avaliación continua: constará dunha combinación das seguintes tarefas:
Lectura e comprensión de textos, resumos, redacción, tradución, descricións de tendencias do turismo, texto que describe un destino, gastronomía, ben turístico tanxible o intanxible etc.
20
Proba obxectiva A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 Exame final escrito que consistirá nunha combinación dos seguintes exercicios: práctica de vocabulario; comprensión de textos; tradución de textos breves ao inglés; descrición de gráfica / s que ilustran as tendencias do turismo; redacción e/o resume. 50
Proba oral A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 Parte 1:

Exposición oral dun dos temas vistos na clase (15%)

Parte 2:
Exposición dunha ruta pola cidade da Coruña e explicación dos seus principais monumentos, lugares de interese, historia e patrimonio natural e construído, etc. (15%)

30
 
Observacións avaliación

Os estudantes DEBEN aprobar (50%) todas e cada unha das seccións de avaliación (proba obxectiva, obradoiro e as dúas seccións da proba oral) para superar a asignatura. 

Só obterase a cualificación de NON PRESENTADO se non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia.  

Os estudantes que non están obrigados a cumprir o requisito de asistencia por estar exentos segundo a normativa publicada para este fin pola Universidade da Coruña ((Art. 3.be 4.5) Normas de avaliación, revisión e reclamación de cualificacións de dous estudos, os títulos universitarios e os cursos universitarios (art. 3 e 8b)) terán o mesmo sistema de evaluación que os estudantes que teñen a obriga de asistir.   

 Na segunda oportunidade (xullo) os alumnos serán avaliados do seguinte xeito: 

-O mesmo método de avaliación aplícase para a segunda oportunidade. 50% exame escrito, 30% exame oral e 20% traballos de evaluación continua dos temas do curso. Para
aprobar esta materia, os alumnos deben obter unha nota mínima de aprobado (50%)
nos TRES apartados de avaliación (proba escrita, oral e avaliación continua).

-Se os alumnos superaron algunha destas partes, ben sexa o exame escrito, os traballos do curso ou a parte oral na primeira oportunidade, as súas notas manteranse na segunda oportunidade. 

Isto é válido SÓ para as dúas oportunidades correspondentes ao presente curso académico.

No caso da convocatoria adiantada, a avaliación consistirá nun examen escrito (70%) e unha proba oral (30%). 

Honradez
académica

Lembrase
ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no examen final está
totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido
quedará automáticamente suspenso, independentemente da nota do examen e outras
probas. Calquera falta de honradez académica (plaxio,copiar en exames, etc.)
penalizarase de acordo co establecido no artigo 14 das "Normas de
avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dos estudos de grao e
mestrado universitario”.

Atención á diversidade

A materia
poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas
encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de
aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar
cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados
de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á
Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/);
no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo no seguinte enderezo
electrónico: sarah.moss@udc.es


Fontes de información
Bibliografía básica 2. Collin, P.H. (1996). Dictionary of hotels, tourism and catering management. . Middlesex: Peter Colling Publishing
(). English for tour guides. https://www.englishclub.com/english-for-work/tour-guide.htm
(). English vocabulary for tour guides. https://es.scribd.com/document/338444961/English-Vocabulary-for-Tour-Guides-EnglishClub-pdf
3. Fussell, Paul (ed.) (1987). The Norton book of travel. New York. Norton
1. Sharpley, Richard & David J.(eds) (2002). Tourism and development: concepts and issues. . Telfer. Clevendon: Channel View Publications.
(). Travel English/English for tourists: . https://www.learnenglishfeelgood.com/travelenglish/
4. Maczak, Antoni (1995). Travel in early modern Europe. Cambdridge. Polity Press
(). Your English Tourism Vocabulary List for connecting with absolutely any traveler. https://www.fluentu.com/blog/english/english-tourism-vocabulary/

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015
Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028
Inglés no Contorno Profesional/662G01045

Observacións

Os obxectivos de aprendizaxe deste módulo enmárcanse nun nivel B2 dentro da escala descrita no Marco común europeo de referencia para as linguas. Recoméndaselles aos estudantes que esta materia está enfocada a ensinar inglés con fins específicos e, polo tanto, NON é un curso de inglés xeral. Por outra banda, os estudantes tamén deben lembrar que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías