Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A4 |
Coñecer as principais estruturas político-administrativas turísticas. |
A5 |
Converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
A8 |
Avaliar os potenciais turísticos e a análise prospectivo da súa explotación. |
A14 |
Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas. |
A18 |
Identificar e xestionar espazos e destinos turísticos. |
A19 |
Xestionar o territorio turístico de acordo cos principios de sustentabilidade. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A25 |
Comprender un plan público e as oportunidades que se derivan para o sector privado. |
A27 |
Comprender o funcionamento dos destinos, estruturas turísticas e os seus sectores empresariais no ámbito mundial. |
A28 |
Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación. |
A32 |
Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas. |
A33 |
Creatividade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Coñecer as principais estruturas político-administrativas turísticas |
A4 A5 A8 A18 A19 A24 A27
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas. |
A14
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comprender un plan público e as oportunidades que se derivan para o sector privado. |
A25
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación |
A28
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas. |
A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Creatividade |
A33
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introducción |
A Xestión pública
A Xestión pública do Turismo |
A administración turística: Funcions e competencias |
Precedentes
Administración europea
Administración central
Administración autonómica
Administración local |
Planificación turística |
Conceptos fundamentais
Plans de desenvolvemento turístico
Estudo de casos |
Instrumentos de xestión |
Instrumentos de xestión
Entes de xestión |
Modelos |
Estudo comparativo.
|
Lexislación |
Ámbitos competeciais |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Oral presentation |
A4 A5 A8 A14 A18 A19 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
20 |
22 |
Supervised projects |
A4 A5 A8 A14 A18 A19 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
5 |
20 |
25 |
Objective test |
A4 A5 A8 A14 A18 A19 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
8 |
10 |
Field trip |
A4 A5 A14 A18 A19 A25 A28 A32 A33 |
15 |
30 |
45 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A3 A4 A5 A8 A10 A14 A18 A19 A23 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
20 |
20 |
40 |
|
Personalized attention |
|
8 |
0 |
8 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Oral presentation |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica
|
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
|
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa |
Field trip |
Actividades desenvolvidas nun contexto externo ao contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos (bosquexos, deseños, etc.), etc.
|
Guest lecture / keynote speech |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Oral presentation |
Supervised projects |
Field trip |
|
Description |
Todos os traballos e as saídas de campo necesitan dunha preparación previa nunha titoría que se establecerá oportunamente. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
A4 A5 A8 A14 A18 A19 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Ao rematar a matería o alumno prersentará un traballo resumo de todolos temas tratados a partir de un caso práctico
|
20 |
Supervised projects |
A4 A5 A8 A14 A18 A19 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Periodicamente entregarase un traballo relacionado cos temas desenvolvidos nos seminarios |
20 |
Objective test |
A4 A5 A8 A14 A18 A19 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A fin do curso farase unha proba obxectiva na que se recollerñán os conceptos teóricos explicados perante o curso
|
40 |
Field trip |
A4 A5 A14 A18 A19 A25 A28 A32 A33 |
Actividades desenvolvidas nun contexto externo ao contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos (bosquexos, deseños, etc.), etc.
|
20 |
|
Assessment comments |
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa
académica de exención de asistencia, concedida oficialmente pola UDC segundo a
súa normativa, poderá facer os traballos obrigatorios non presenciais, e
facelos chegar ao profesor para á súa avaliación. Neste caso, o exame, que será
específico para estes alumnos, terá un valor do 80% da cualificación, sempre
que obtivesen un mínimo de 5 sobre 10 na parte práctica. En todos os casos, para que as porcentaxes entren en funcionamento é necesario obter polo menos un cinco (5) en cada unha das partes. No caso de suspender unha das partes a materia quedará suspensa. No caso de producirse a entrega de traballos, pero non acudir á realización da proba obxectiva, a cualificación será de Non Presentado Para o alumnado
con matrícula ordinaria é obrigatoria a asistencia a TODAS as saídas de campo e
a participación en TODOS os seminarios organizados con invitados externos. Caso
de non asistir a algún deles os contidos quedarán pendentes e serán avaliados nunha
proba específica. A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa tutora ADI da Facultade de Turismo.
|
Sources of information |
Basic
|
VERA REBOLLO, J. F.; LÓPEZ PALOMEQUE, F.; MARCHENA, M. y ANTÓN, S ((2011)). Análisis territorial del turismo y planificación de destinos turísticos.. Valencia, Tirant lo Blanch.
Mirabell Izard, Oriol (2010). Gestión pública del turismo. UOC
CANDELA, F. (2017). Municipio, Turismo y sostenibilidad. Ed. Andavira
Planificación territorial del turismo (2005). Planificación territorial del turismo. UOC |
|
Complementary
|
Bayón Mariné, F. y Rojo Martín I. ((2004):). Operaciones y Procesos de Producción en el Sector Turístic. Síntesis
Vera, fernando (coord.) (1997). Análisis territorial del turismo. Editorial Ariel
Marco d'Eramo (2020). El selfie del mundo. Anagrama
Vogeler Ruiz, C. y Hernández Armand, E. ((2003):). Estructura y Organización del Mercado Turístico.. Editorial Centro de estudios Ramín Areces
Velasco González, M. ((2005):). La Política Turística. . Editorial: Tirant Lo Blanc. Valencia
Bouazza Ariño, Omar (2006). Ordenacion del territorio y turismo. Atelier (Barcelona)
Montaner Montejano, J. ((2002):). Política y Relaciones Turísticas Internacionales.. Editorial Ariel. Barcelona |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Introduction to Law/662G01003 | Regional Tourism Resources/662G01018 | Tourism Research Methods and Techniques/662G01024 | Heritage Management for Tourism/662G01025 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Quality Management/662G01033d |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|