Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Inglés no Contorno Profesional Código 662G01045
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Moss , Sarah
Moss , Sarah Louise
Correo electrónico
sarah.moss@udc.es
sarah.moss@udc.es
Profesorado
Moss , Sarah
Moss , Sarah Louise
Correo electrónico
sarah.moss@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia proporciona aos estudantes as competencias comunicativas en inglés que terán que empregar na industria turística dentro do entorno laboral. Inclúe coñecementos básicos de inglés empresarial, a saber: coñecemento e uso da terminoloxía básica de negocios; traballar en escenarios multiculturais; convocar e manter reunións; negociar; falar por teléfono; presentacións profesionais. O curso céntrase nas habilidades orais.

Competencias do título
Código Competencias do título
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A29 Traballar en medios socioculturais diferentes.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Adquirir habilidades comunicativas en inglés, segundo o contexto profesional da industria turística. Empregar o vocabulario de alta frecuencia en situacións profesionais na empresa e na industria do turismo en particular. A6
A13
A15
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Detectar e usar o discurso escrito e oral no rexistro máis adecuado, empregando funcións retóricas comúns como a persuasión e a información. Comprender, analizar e resumir o discurso oral e escrito en inglés na industria do turismo. A6
A13
A15
A29
B1
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Traballar en entornos multiculturais A6
A13
A15
A29
B1
B3
B5
B6
B7
C2
C4

Contidos
Temas Subtemas
Understanding the basics of business Describing a company: management and organisational structure; facilities; departments; functions; working conditions; remuneration. Business plans.
Working in multi-cultural environments
Telephone language Telephone conventions: specific vocabulary
Effective note taking and abbreviations
Customer service: dealing with problems and handling complaints on the telephone.
Meetings and negotiations Calling a meeting (written)
Agenda (written)
Chairing and participating in meetings and negotiations
Minutes (written)
Professional presentation skills: Preparation and delivery:
Introduction
Arguments
Conclusions
Q&A
Visuals
Intonation and pauses

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Seminario A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 30 45 75
Simulación A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 10 20 30
Presentación oral A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 5 35 40
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario
Clases prácticas deseñadas para que os estudantes participen activamente para mellorar as súas habilidades nas catro destrezas. Estas clases requiren preparación previa.
Simulación
Actividades prácticas que simulan situacións reais: reunións, negociacións, conversas telefónicas, presentacións, etc. Estas actividades basearanse nas habilidades adquiridas durante as clases, requirindo a súa preparación previa
Presentación oral Estudaranse os elementos e linguaxe verbal e non verbal das presentacións para que os alumnos poidan facer unha presentación individual sobre un tema relacionado co turismo.

Atención personalizada
Metodoloxías
Presentación oral
Seminario
Simulación
Descrición
As clases teñen un enfoque interactivo claro e por ende, é fundamental a participación activa dos alumnos. Isto inclúe as consultas para resolver as dificultades relacionadas con calquera das catro habilidades. Neste senso, anímase aos estudantes a formular estas preguntas tanto durante as clases como no horario de titorías, así como a través do foro do Campus Virtual, correo electrónico e chamadas e chats de Teams.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Presentación de 10 minutos con apoio visual. 30
Seminario A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Asistencia, participación e desempeño das tarefas, alcanzando os niveis de calidade requiridos nun entorno laboral. (10%)

Valoración do coñecemento do vocabulario empresarial e da multiculturalidade . Isto pode ser escrito ou oral. (20%)
30
Simulación A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Conversa por teléfono: competencia oral e toma de notas (20%)

Reunión e negociacións. Os estudantes terán que preparar todas as fases do encontro: comunicación previa (axenda; preparación, celebración, actas, etc.) (20%).


40
 
Observacións avaliación

A asistencia e aparticipación activa son elementos esenciais desta materia.

Os estudantes que non poidan cumprir osrequisitos de asistencia por exención de asistencia segundo oestablecido na normativa para este efecto publicado pola Universidade da Coruña(Art. 3.be 4.5 Normas de disposición, revisión e reclamación das cualificaciónsdos estudantes de grao e mestrado universitario (Art 3 e 8b) deben realizartodos as actividades de avaliación, polo que necesariamente deben asistir aditas sesións, que poderán ser virtuais.

Para superar ocurso, os estudantes deben obter unha nota mínima de aprobado en TODAS as seccións.

Só obterase a cualificación de NON PRESENTADO se non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia.

Para a segundaoportunidade , os estudantes terán que volver a facer aquelas actividades nasque non obtiveron unha nota mínima deaprobado. Deben obter unha nota mínima de aprobado en TODAS as seccións.

No caso da convocatoria adiantada , a avaliación consistirá nas seguintes actividades:

exame de vocabulario (escrito ou oral): 20%

Conversación telefónica: 20%

Exposición oral: 60%

Contemplase a posibilidade de opcións alternativas de evaluación para casos especiais xustificados.

Honradez académica

Lembrase ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no examen final está totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido quedará automáticamente suspenso.

Calquera falta de honradez académica (plaxio,copiar en exames, etc.) penalizarase de acordo co establecido nas "Normas de avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dúas estudos de grao e mestrado universitario" (artigo 14).

Atención à diversidade 

A materia poderá seradaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoioá diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ourelacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizosdisponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cadacuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/);no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo no seguinte enderezoelectrónico: sarah.moss@udc.es.


Fontes de información
Bibliografía básica P.Emmerson (2002). Business Grammar Builder . Macmillan
B. Mascull (2004). Business Vocabulary in Use (advanced). Cambridge
K. Thomson (2007). English for Meetings. Oxford University Press
M.Grussendorf (2007). English for Presentations. Oxford University Press
B.J Naterop & R. Revell (2004). Telephoning in English . Cambridge
N. brieger (1996). The Language of Business English. Prentice Hall
A. Watson-Delestree (1998). The Working Week. LTP
L.Jones (2001). Working in English . Cambridge

Bibliografía complementaria E. Tierney (1994). Showtime. A Guide to Making Effective Presentations . Dublin. Oak Tree Press
M.Gannon (2001). Understanding Global Cultures. London. Sage Publications


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Idioma Moderno: Inglés/662G01006
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015
Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Os estudantes deben lembrar que esta materia está enfocada ao ensino do inglés con finses pecíficos e, polo tanto, NON é un curso xeral de inglés.

Así mesmo, os estudantes deben ter en conta que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías