Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
CE01 Deseñar sistemas construtivos eficientes e sustentables, mediante a aplicación de solucións técnicas e sistemas construtivos tradicionais ou avanzados. |
A3 |
CE03 Coñecer e aplicar as solucións tecnolóxicas necesarias para mellorar o comportamento térmico da envolvente dun edificio. |
B1 |
CB01 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
CB02 Saber aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB03 Ser capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB04 Saber comunicar conclusións ?e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan? a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB05 Posuír as habilidades de aprendizaxe que permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
B7 |
CG02 Capacidade de organización e planificación. |
B12 |
CG07 Traballo en equipo. |
B17 |
CG12 Adaptación a novas situacións. |
B18 |
CG13 Creatividade. |
B22 |
CG17 Sensibilidade cara a temas ambientais. |
B24 |
CG19 Orientación ao cliente. |
B25 |
CG20 Coñecer os principios básicos do paradigma da sustentabilidade, os seus debates e implicacións ambientais, socioculturais e económicas. |
B26 |
CG21 Entender e coñecer as dinámicas e problemáticas aparecidas co fenómeno da globalización e a súa relación coa sustentabilidade global. |
B27 |
CG22 Coñecer o impacto que o uso da tecnoloxía ten sobre a sociedade que o adopta e os principios básicos para unha tecnoloxía da sustentabilidade. |
B28 |
CG23 Analizar os fluxos materiais e enerxéticos que se dan nun sistema e a súa interrelación co territorio e os recursos que o sostén. |
B29 |
CG24 Coñecer a lexislación vixente e a normativa aplicable en materia de sustentabilidade, eficiencia enerxética e xestión da calidade ambiental no ámbito da edificación. |
B30 |
CG25 Coñecer os principios físicos relacionados cos problemas enerxéticos e de sustentabilidade e saber aplicalos no deseño construtivo. |
B31 |
CG26 Deseñar, planificar, executar e avaliar proxectos tecnolóxicos, científicos ou de xestión nun marco de sustentabilidade. |
B32 |
CG27 Analizar e comparar as prestacións de distintas alternativas tecnolóxicas, e seleccionar as solucións máis adecuadas con criterios de sustentabilidade e eficiencia. |
B33 |
CG28 Xestionar a explotación do edificio, implementando as melloras necesarias para adecuar os parámetros ambientais e enerxéticos. |
C6 |
CT06 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
CT07 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
CT08 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
CE03 Coñecer e aplicar as solucións tecnolóxicas necesarias para mellorar o comportamento térmico da envolvente dun edificio. |
AC3
|
|
|
CE01 Deseñar sistemas construtivos eficientes e sustentables, mediante a aplicación de solucións técnicas e sistemas construtivos tradicionais ou avanzados. |
AC1
|
|
|
CB01 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
BC1
|
|
CB02 Saber aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BC2
|
|
CB03 Ser capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
BC3
|
|
CB04 Saber comunicar conclusións ?e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan? a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
|
BC4
|
|
CB05 Posuír as habilidades de aprendizaxe que permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
|
BC5
|
|
CG02 Capacidade de organización e planificación. |
|
BC7
|
|
CG07 Traballo en equipo. |
|
BC12
|
|
CG12 Adaptación a novas situacións. |
|
BC17
|
|
CG13 Creatividade. |
|
BC18
|
|
CG17 Sensibilidade cara a temas ambientais. |
|
BC22
|
|
CG19 Orientación ao cliente. |
|
BC24
|
|
CG20 Coñecer os principios básicos do paradigma da sustentabilidade, os seus debates e implicacións ambientais, socioculturais e económicas. |
|
BC25
|
|
CG21 Entender e coñecer as dinámicas e problemáticas aparecidas co fenómeno da globalización e a súa relación coa sustentabilidade global. |
|
BC26
|
|
CG22 Coñecer o impacto que o uso da tecnoloxía ten sobre a sociedade que o adopta e os principios básicos para unha tecnoloxía da sustentabilidade |
|
BC27
|
|
CG23 Analizar os fluxos materiais e enerxéticos que se dan nun sistema e a súa interrelación co territorio e os recursos que o sostén. |
|
BC28
|
|
CG24 Coñecer a lexislación vixente e a normativa aplicable en materia de sustentabilidade, eficiencia enerxética e xestión da calidade ambiental no ámbito da edificación. |
|
BC29
|
|
CG25 Coñecer os principios físicos relacionados cos problemas enerxéticos e de sustentabilidade e saber aplicalos no deseño construtivo. |
|
BC30
|
|
CG26 Deseñar, planificar, executar e avaliar proxectos tecnolóxicos, científicos ou de xestión nun marco de sustentabilidade. |
|
BC31
|
|
CG27 Analizar e comparar as prestacións de distintas alternativas tecnolóxicas, e seleccionar as solucións máis adecuadas con criterios de sustentabilidade e eficiencia. |
|
BC32
|
|
CG28 Xestionar a explotación do edificio, implementando as melloras necesarias para adecuar os parámetros ambientais e enerxéticos.
|
|
BC33
|
|
CT06 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
|
|
|
CC6
|
CT07 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
|
|
|
CC7
|
CT08 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
|
|
|
CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
INTRODUCTION. TRADITIONAL ARCHITECTURE POINT OF VIEW. |
The climate in the architecture
The user
Answer of the architecture
Passive Strategies traditional of the *edificación
Applicable Rules |
COMPATIBILITY OF THE MATERIALS And USE IN TRADITIONAL CONSTRUCTIVE SYSTEMS And INNOVATIVE. |
Traditional materials.
Current materials.
Cases. |
MIXED SYSTEMS WITH TRADITIONAL And INNOVATIVE MATERIALS. |
Concepts.
Types |
TECHNICAL SOLUTIONS And TRADITIONAL CONSTRUCTIVE SYSTEMS |
Detail of technicians and systems. |
METHODS OF ELECTION OF MATERIALS And CONSTRUCTIVE SYSTEMS WITH CRITERIA OF SUSTAINABILITY And EFFICIENCY. |
Criteria.
Cases. |
PRACTICAL CASES And EXAMPLES OF WORKS BUILT. |
Relation of notable cases. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A3 B2 B3 B17 B18 B22 B24 B25 B26 B27 B28 B29 B30 C8 |
15 |
23 |
38 |
Oral presentation |
B4 B5 B7 B12 B31 B32 C6 C8 |
3 |
5 |
8 |
Supervised projects |
A1 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B17 B18 B22 B24 B25 B26 B27 B28 B29 B30 B31 B32 B33 C6 C7 C8 |
3 |
25 |
28 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
It will realize an exhibition of the contents through audiovisual means. |
Oral presentation |
It will realize a presentation of the work tutelado in front of the mates, the professor will boost the participation in the discussion about the subject after the presentation.
It will be compulsory the presentation of an academic work writing, a presentation type power-point and a signpost summary in size To1 on cardboard feather. |
Supervised projects |
Methodology designed to promote the autonomous learning of the students, under the tutela of the professor and in stages varied (academic and professionals). It is referred prioritariamente to the learning of the How do the things?. It constitutes an option based in the assumption by the students of the responsibility by his own learning.
This system of education bases in two basic elements: the independent learning of the students and the follow-up of this learning by the professor-tutor.
Along the course, the student will develop a work in team that will conclude with a brief oral presentation in front of his mates. For his realization, pose two types of alternative work between which will be able to opt. Nevertheless, the professors will orient to the student in relation with the subject that propose, and reserve the right to readjust the subjects with educational ends.
To) technical Proposal of application of a system of passive traditional architecture for an edificación-current existent construction.
They will study the following appearances:
- Description, composition and applications.
- Design of the constructive system. Technical feasibility of the proposal.
- Durability of the proposal.
- Improvements that provides the new application.
- Assessment of the solution of recycled of the material of waste.
- Sustainability in the industrial production of the material/constructive system.
Each team will be able to pose freely any proposal that adjust to the general requirements established. Nevertheless, the professors will orient to the students in relation with the subject that propose, and reserve the right to readjust the subjects with educational ends.
b) Study in depth of a traditional passive strategy, composed by:
- Material used.
- Existent constructive systems studied
- Possible applications of the system to the edificación current with an energetic treatment, constructive, of design and innovation.
It will choose any of the constructive systems of the temario proposed by the professor for this end.
NOTE:
it exists the possibility that a same work was developed jointly in the matters "Sustainable strategies with traditional constructive solutions?" And "Constructive strategies in passive and bioclimatic architecture". For this, the subject proposed will have to fulfill the requirements established in the educational guides of both matters simultaneously, and will have to be approved by the professors of the matter before his start. In this case, the work will have to have an extension and a level of development in accordance with the time of dedication foreseen in the planning of both matters. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Oral presentation |
|
Description |
The student will be attended in schedule of tutorías for explanations about the subjects treated in the activities posed.
The professor will realise a follow-up with attention to groups of work guiding them in the development of the same. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B17 B18 B22 B24 B25 B26 B27 B28 B29 B30 B31 B32 B33 C6 C7 C8 |
It will realize in group awarding the same note to all the components of the same. The professors reserve the right to assign different qualifications to each component, when they detect differences in the level of work of each one. |
55 |
Oral presentation |
B4 B5 B7 B12 B31 B32 C6 C8 |
They will value the skills of the students as well as the audiovisual means, maquetas, signposts, samples to scale real, etc. that they use in the same. |
25 |
Guest lecture / keynote speech |
A3 B2 B3 B17 B18 B22 B24 B25 B26 B27 B28 B29 B30 C8 |
It will be compulsory the assistance at least of 80% of the sessions. |
20 |
|
Assessment comments |
<p>The subject stand up with a system of continuous evaluation, for which is important the assistance of the student to the activities posed. This type of evaluation develops with the support of the personalized attention of the professor, with special importance of the work developed during the course, that concludes with the oral presentation of the same. This continuous evaluation conforms the first opportunity to surpass the subject. In case that it do not reach a minimum in the activities proposed will offer two options to the student that constitute the second opportunity to surpass the subject: redo the work arriving to a greater technical depth of the subject treated and his presentation through the platform of teletraining in the dates designated to such effect, or the realization of a final examination. </p>
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Constructive strategies in passive and bioclimatic architecture/670526010 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|