Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Coñecer e manexar as ferramentas necesarias para a realización, conceptualización e lanzamento de coleccións. |
A9 |
Dominar o proceso loxístico dunha empresa de moda desde unha perspectiva global, abarcando desde o aprovisionamento ata o proceso produtivo e mais o transporte, con especial incidencia nos procesos principais propios da industria téxtil: selección de tecidos e materiais, padronaxe, confección etc.... |
A13 |
Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil. |
A18 |
Coñecer as linguaxes plásticas e visuais no ámbito do deseño da industria da moda, para entender e interpretar as creacións artísticas de prendas de moda. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Conocer y manejar las herramientas necesarias para la realización, conceptualización y lanzamiento de colecciones. |
A6 A9 A13 A18
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9
|
C3 C8
|
Dominar el proceso logístico de una empresa de moda desde una perspectiva global, abarcando desde el aprovisionamiento hasta el proceso productivo y el transporte, con especial incidencia en los procesos principales propios de la industria textil:selección de tejidos y materiales, patronaje, confección, etc, ... |
A6 A9 A13 A18
|
B1 B2 B3 B8 B9
|
C3 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introducción |
|
2. Historia e estética |
2.1 O concepto de Estética: Da Antigüedad ao S.XIX |
3. Deseño na cultura contemporánea |
3.1 Puntos de Inflexión | S. XX
3.2 Estilismo | S. XXI |
4. Introducción ó deseño de patróns |
4.1 O cuerpo: estrutura e forma.
4.2 O patrón: pensamento construtivo.
4.3 Debuxo técnico: Principios e conceptos básicos.
4.4 Representación gráfica: función e construción.
|
5. Introducción ó deseño CAD/CAM. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 A9 A13 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C3 C8 |
20 |
20 |
40 |
Obradoiro |
A6 A9 A13 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C3 C8 |
16 |
40 |
56 |
Traballos tutelados |
A6 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 C3 |
3 |
24 |
27 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A18 B3 B9 C8 |
7 |
0 |
7 |
Proba obxectiva |
A6 B1 B3 B4 B5 B7 B9 C3 C8 |
2 |
16 |
18 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases teóricas e exposicións orais complementadas co uso de medios audiovisuais, coa finalidade de transmitir ó alumnado as bases fundamentais dos coñecementos e facilitar a súa aprendizaxe. |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Traballos tutelados |
Como complemento ás clases expositivas e interactivas, e có obxecto de promover a aprendizaxe autónoma e grupal. Os estudantado desenvolverá continuadamente traballos prácticos de tipo analítico en diversos formatos baixo a tutela do profesorado. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Actividades realizadas polo alumnado que impliquen asistencia e/ou participación en actos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, xornadas, exposicións, etc.) co obxectivo de afondar nos coñecementos sobre temas de estudo relacionados coa materia. . |
Proba obxectiva |
Plantexaranse cuestións sobre o temario para ser respondidas en papel tanto de forma escrita en formato test, extenso ou gráfico |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para o seguemento e supervisión das actividades non presenciais vinculadas ós traballos tutelados |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A6 A18 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 C3 |
Como complemento das clases expositivas e das interactivas, e co obxecto de promover a aprendizaxe autónoma e grupal. Os estudantado desenvolverá continuadamente traballos prácticos de tipo analítico en diversos formatos baixo a tutela do profesorado. |
60 |
Proba obxectiva |
A6 B1 B3 B4 B5 B7 B9 C3 C8 |
Plantexaranse cuestións sobre o temario para ser respondidas en papel tanto de forma escrita en formato test, extenso ou gráfico |
40 |
|
Observacións avaliación |
Esíxese unha asistencia non inferior ó 80% relativa
a totalidade das sesiones presenciales programadas.
1. Avaliación en segunda oportunidade (Art. 18) : Para poder
optar a avaliación en segunda oportunidade deben cumprirse as condicións de
asistencia xerais durante o curso e ter entregado o traballo tutelado no prazo
correspondente.
2. Convocatoria adiantada (Art. 19). Para poder optar a evaluación en convocatoria adiantada deben
cumplirse as condiciones de asistencia xeral nun curso previo e ter os traballos tutelado no prazo correspondiente.
3. Calificación de non presentado. Si no se entrega el trabajo tutelado en el plazo correspondiente, la
calificación será de "No presentado".
4. Estudiantes con reconocimiento de dedicación a tiempo parcial y dispensa académica de exención de asistencia. Para estos casos, siempre que cuenten con reconocimiento oficial de la
dirección del centro, no se tendrá en cuenta la exigencia de asistencia mínima,
manteniéndose el resto de exigencias generales establecidas
O comportamento fraudulento en cualquera dos apartados sometidos a
avaliación suporá a cualificación de "Suspenso (0)" na avaliación
final.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
VV.AA (2013). Historia y estilos de Moda.. DK |
Donato, Antonio. Tecnicas de Patronaje de moda Vol.1. (Barcelona: Promopress 2014) Donato, Antonio. Tecnicas de Patronaje de moda Vol.2. (Barcelona: Promopress 2014) Fischer, Anett. Construccion de prendas.(Barcelona: GG 2010) López López, Ana M. Diseño digital de moda. (Madrid: Anaya, 2018) Munari, Bruno. Desing as Art. (Nueva York: Penguin Books 2008) Nakamichi, Tomoko. Pattern Magic: la magia del patronaje. (Barcelona: GG 2012) Paris, Pat. Fundamentos del patronaje creativo. La arquitectura de la moda. (Barcelona: Promopress 2015) Smith, Alison. Gran libro de la costura. (Barcelona: Drac 2009) Soriau, Etienne. Diccionario de estética. (Ed. Akal, 2010) Tatarkiewicz, Wladyslaw. Historia de la estética I-III. (Ed. Akal, 1991) Tatarkiewicz, Wladyslaw. Historia de seis ideas: arte, belleza, forma, creatividad, mímesis, experiencia estética. (Tecnos, 2002) |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Deseño de Moda/710G03010 | Debuxo e Expresión Gráfica Aplicados á Moda/710G03006 | Fundamentos de Deseño Artístico da Moda/710G03002 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|