Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
Desenvolver destrezas para as relacións interpersoais e a interactuación con axentes do contorno e interno (clientes, provedores, medios, colaboradores...). |
A9 |
Dominar o proceso loxístico dunha empresa de moda desde unha perspectiva global, abarcando desde o aprovisionamento ata o proceso produtivo e mais o transporte, con especial incidencia nos procesos principais propios da industria téxtil: selección de tecidos e materiais, padronaxe, confección etc.... |
A13 |
Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os conceptos básicos da xestión de operacións |
A3 A9 A13
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
C2 C7 C8
|
Saber resolver problemas relacionados coa xestión de operacións |
A9 A13
|
B1 B2 B3 B4 B8 B9
|
C3 C7 C9
|
Familiarización coas tecnoloxías empregadas para a xestión de operacións |
A3 A9 A13
|
B2 B3 B8 B9
|
C2 C3 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Deseño de procesos e planficación da capacidade |
Introducción á estratexia de operacións. Productividade. Capacidade e utilización. Planificación da capacidade a longo prazo. Modelos de colas. |
Métodos cuantitativos para a xestión de operacións |
Optimización lineal. Problemas non lineais. Solver. Metaheurística. Modelado e simulación. |
Xestión de inventarios |
Conceptos principais. Tipos. Clasificación ABC. |
Custes de inventario |
Custes de mantemento. Custes de pedido. Custes de oportunidade. |
Modelos de inventario |
Métodos baseados na cantidade económica de pedido. Stocks de seguridade. Políticas de revisión continua e periódica. Métodos baseados no modelo 'Newsvendor'. |
Xestión de proxectos |
Tarefas. Recursos. Custes. |
Planificación |
Planificación dun solo servidor. Servidores paralelos. Flow line scheduling. Prioridades |
Lean enterprise |
Just in Time. Lean manufacturing. Tipos de desperdicios. Métodos para evitar desperdicios. Metodoloxía 5S. |
Xestión da calidade |
ISO 9001. Metodoloxía six-sigma. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A9 A13 B1 B2 C3 C8 |
20 |
10 |
30 |
Traballos tutelados |
A9 B2 B3 B4 B8 B9 C2 C7 C9 |
1 |
36 |
37 |
Prácticas a través de TIC |
A9 A13 B1 B3 B4 B8 B9 C3 C8 C9 |
11 |
18 |
29 |
Solución de problemas |
A9 B3 B4 B8 B9 C3 C7 C9 |
8 |
12 |
20 |
Proba mixta |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B5 B9 C2 C9 |
1 |
19 |
20 |
Proba práctica |
A3 A9 A13 B1 B2 C3 C8 |
1 |
10 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases de exposición dos conceptos teóricos da materia |
Traballos tutelados |
Traballos a realizar a proposta do profesorado |
Prácticas a través de TIC |
Resolución de problemas prácticos mediante software (Excel, ProjectLibre, Flexsim, QuantumXL) |
Solución de problemas |
Resolución de problemas na aula |
Proba mixta |
Examen sobre os contidos da materia |
Proba práctica |
Exame con ordenador sobre casos prácticos da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
En horario de titorías, o alumnado poderá reunirse co profesorado para aclarar as dúbidas da materia, así como dos traballos tutelados propostos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba práctica |
A3 A9 A13 B1 B2 C3 C8 |
Proba práctica usando o software visto na materia. |
30 |
Sesión maxistral |
A9 A13 B1 B2 C3 C8 |
Asistencia e participación activa nas clases e seminarios. |
5 |
Traballos tutelados |
A9 B2 B3 B4 B8 B9 C2 C7 C9 |
Avaliación dos traballos propostos polo profesorado. |
25 |
Prácticas a través de TIC |
A9 A13 B1 B3 B4 B8 B9 C3 C8 C9 |
Entrega de tarefas realizadas en clase ou de forma autónoma polo alumnado. |
10 |
Proba mixta |
A3 A9 A13 B1 B2 B3 B5 B9 C2 C9 |
Exame sobre os contidos teóricos da materia. |
30 |
|
Observacións avaliación |
Criterios
de avaliación Segunda
oportunidade
Os
criterios de avaliación en segunda oportunidade serán os mesmos que en
primeira. O alumno terá unha segunda oportunidade para realizar a proba mixta e
a proba práctica. Se a cualificación do alumno en primeira oportunidade nalgunha
das dúas probas é superior a 4, non será necesario que repita a proba e
daráselle a opción de conservar a nota obtida previamente. Os traballos
tutelados, clases maxistrais e prácticas a través de TIC, por ser avaliados de
forma continua, non poderán ser recuperados.
Convocatoria
adiantada.
Se
houbese alumnado que quixese presentarse á convocatoria adiantada de decembro
(Art. 19 "Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións
dos estudos de grao e máster universitario"), o alumnado que se presente a
esta convocatoria deberá realizar a proba mixta (35% da nota), a proba práctica
(40% da nota), e o traballo tutelado (25% da nota).O traballo de curso deberá
realizarse de forma individual.
Para
poder aprobar a materia, tanto na primeira como na segunda oportunidade de
avaliación, será preciso obter unha nota mínima de 3,5 puntos sobre 10 na parte
de proba mixta e a proba práctica.
Cualificación
“non presentado”
Asignarase
a cualificación "Non Presentado" ás persoas que non se presenten ao
exame final (proba práctica e proba mixta) en primeira oportunidade, segunda
oportunidade ou convocatoria adiantada.
Alumnado
con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de
exención de asistencia
O
alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica
de exención de asistencia deberá comunicar ao comezo do curso a súa situación
ao profesorado da materia, para así poder establecer un plan e calendario de
traballo. O sistema de avaliación será o seguinte: proba mixta (35%), proba
práctica (30%), traballos tutelados (25%) e prácticas a través de TIC (10%). O
traballo tutelado deberá realizarse en grupo.
Nota
mínima
Para
poder aprobar a materia, tanto na primeira como na segunda oportunidade de
avaliación, será preciso obter unha nota mínima de 3,5 puntos sobre 10 na parte
de proba mixta e a proba práctica.
Para poder aprobar a materia, tanto na primeira como na segunda oportunidade de avaliación, requerirase unha asistencia mínima do 80% das clases salvo causa xustificada. En caso de que a nota media sexa de 5 ou superior, a cualificación do alumno que non cumpla este criterio será de 4,5 SUSPENSO. O alumnado con dedicación a tempo parcial non estará suxeito a este requerimento. Información
adicional.
O
comportamento fraudulento en calquera dos apartados sometidos a avaliación
supoñerá a cualificación de "Suspenso (0)" na avaliación final. Está
prohibido acceder á aula na que se desenvolvan as distintas probas de
avaliación con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou
almacenamento de información (móbiles, reloxos intelixentes...).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Londrigan, Michael P. (2018). Fashion supply chain management. Bloomsbury Publishing Inc
Collier, D.A., Evans, J.R. (2017). OM: Operations and supply chain management. Boston: Centage Learning
Verma, Boyer (2010). Operations & Supply Chain Management. World class theory and practice.. Pearson
Heizer, J., Render, B. (2013). Operations Management. Pearson
Slack, Nigel; Chambers, Stuart; Johnston, Robert (2007). Operations Management. Pearson |
O profesorado da materia proporcionará bibliografía específica para cada un dos temas. |
Bibliografía complementaria
|
Heizer, J., Render, B. (2015). Dirección de la producción y de operaciones. Decisiones estratégicas. Prentice Hall
Alessandra Vecchi (2017). Advanced Fashion Technology and Operations Management. Business Science Reference |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Xestión da Cadea de Subministración de Moda I: Aprovisionamento/710G03005 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Xestión da Cadea de Subministración de Moda III: Loxística e Transporte/710G03019 |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saludable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol", fomentarase, na medida do posible, que a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia sexa en formato virtual e/ou soporte informático, a través de Moodle e sen necesidade de imprimilos. No caso de ser necesaria a entrega en papel seguiranse as seguintes pautas: - Non se empregarán plásticos
- Realizaranse impresións a dobre cara
- Empregrase papel reciclado
- Evitarase a impresión de borradores
|
|