Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
Desenvolver destrezas para as relacións interpersoais e a interactuación con axentes do contorno e interno (clientes, provedores, medios, colaboradores...). |
A8 |
Ser capaz, con base no coñecemento do contorno social, de deseñar e pór en marcha estratexias de márketing eficaces, que consideren especialmente as variables de comunicación e distribución: mensaxes, medios, canles, relación co cliente etc... |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B6 |
Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Definir as relacións públicas e identificar as súas características e implicacións no desarrollo da comunicación dunha empresa de moda |
A3 A8
|
B1 B2 B4
|
C1 C3
|
Identificar e describir as funcións e ferramentas das relacións públicas, así como as distintas fases estratéxicas e operativas no proceso de elaboración de campañas de RP.
|
A3
|
B3 B7 B9
|
C7 C8
|
Identificar e analizar os suxeitos que interveñen na actividade das relacións públicas, recoñecendo os roles profesionais da disciplina e as súas particularidades |
A3
|
B6
|
C4 C5 C7
|
Elaborar campañas de relacións públicas e planes de comunicación de crise na industria da moda |
A8
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C3 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Parte I. A publicidade na industria da moda |
1.1. Definición de publicidade
1.2. Características da comunicación publicitaria no campo da moda.
1.3. Breve historia da publicidade
1.4. A axencia de publicidade: servicios e fluxo de traballo.
1.5. Campañas dixitais no campo da moda (RR.SS.)
|
Parte II. As relacións públicas na industria da moda |
2.1. Conceptualización das relacións públicas
2.2. Funcións e prácitas das relacións públicas en moda
2.3 Breve historia das relacións públicas no contexto da moda
2.4. Planificación estratéxica e operativa das RR.PP.
2.5. A investigación nas RR.PP.
2.6. Públicos e stakeholders.
2.7. Xestión dos públicos
2.8. Comunicación de crise
2.9. O plan da comunicación de crise
2.10. Relacións cos medios de comunicación.
2.11. Xestión, organización e loxística de eventos.
2.12. Protocolo na moda
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Presentación oral |
A5 B6 C2 C5 C8 |
3 |
14 |
17 |
Obradoiro |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C1 C3 C7 C9 |
21 |
19 |
40 |
Proba de resposta múltiple |
A1 A8 B1 |
1 |
20 |
21 |
Sesión maxistral |
A1 A3 A8 B7 C4 |
21 |
47 |
68 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Presentación oral |
Os alumnos realizarán un traballo final que deberán presentar tanto oralmente como por escrito ó final do curso. A defensa oral do traballo, que terá a súa correspondencia por escrito, realizarase a última semana de clases e será obxeto de avaliación.
|
Obradoiro |
Nos obradoiros, os alumnos recibirán instruccións por parte do docente para guiar o traballo práctico. Deberán elaborar por grupos un traballo final que será desarrollado tanto na aula (sesión interactiva) como fora dela (traballo autónomo) e a súa evidencia será a presentación do mesmo por escrito ó final do curso.
|
Proba de resposta múltiple |
Exame test de resposta múltiple onde tan só unha opción é a correcta. As respostas incorrectas penalizarán. |
Sesión maxistral |
Explicación na clase dos temas con apoio de transparencias e medios audiovisuais. Valorarase a participación activa do alumnado. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
Si se presenta algunha dúbida relativa ó material explicado na clase, ponse a disposición horas de tutoría a tal efecto. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase un horario específico de tutorías, compatible coa súa dedicación. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
A5 B6 C2 C5 C8 |
Todos os membros do grupo deberán presentar oralmente o traballo final. Na parte oral, os alumnos deberán defender adecuadamente os principais puntos do traballo e demostrar coñecemento do tema, así como responder correctamente ás preguntas formuladas polo el docente no caso de habelas. A avaliación será conxunta no tocante ao contido da presentación e individual na parte oratoria. Ademáis, nesta parte da avaliación terase en conta a asistencia e participación na clase durante todo o curso cun máximo de 0,5 puntos.
A calificación máxima ponderará o 10% da calificación final.
|
10 |
Proba de resposta múltiple |
A1 A8 B1 |
Prueba individual de elección múltiple cunha soa resposta correcta. As respostas incorrectas penalizarán.
Tódolos materiais e contidos impartidos a tratados na aula, xa sea virtual como presencialmente, poderán formar parte das preguntas do exame. O exame, de carácter individual, deberá prepararse empregando todos os materiais na plataforma virtual, é dicir, non só facer uso das diapositivas senón tamén das lecturas, materiais audiovisuais e notas que se tomen na aula.
É preciso que os alumnos pasen o exame, é decir, obter unha puntaxe igual ou superior a 2,5 puntos de ata un total de 5. |
50 |
Obradoiro |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C1 C3 C7 C9 |
Por grupos, os alumnos deberán presentar un traballo final. Este se desenvolverá tanto na clase práctica como fora de ela (traballo autónomo). O proxecto será presentado por escrito ó final do curso. Este deberá respetar os criterios de avaliación socializados na clase. O trabajo escrito supón un 40% da calificación final. Todos os miembros do grupo obterán a mesma puntaxe. Para superar o traballo práctico, débese acumular unha puntaxe igual ou superior a 2,5 puntos sobre 5, resultante da suma do traballo escrito (40%) e a súa su presentación oral (10%) |
40 |
|
Observacións avaliación |
Primeira oportunidade Para aprobar a materia os alumnos deberán aprobar tanto o exame final coma o
traballo final cun mínimo de 2,5 sobre 5 para cada unha das partes mencionadas.
O mínimo para aprobar é de 5 puntos resultante da suma das dúas partes.
No caso de suspender algunha das dúas partes, na acta reflexarase a nota da
parte suspensa avaliada aplicando unha escala de 0 a 10. Segunda oportunidade A parte suspensa na primeira convocatoria será repetida na segunda convocatoria.
Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos que a da
primera. Convocatoria
adiantada De acordó coa
normativa de condicións de avaliación da oportunidade adiantada, esta avaliarase
por medio dunha proba de reposta múltiple que supondrá o 100 % da calificación
final. Calificación
de non presentado Corresponde
ó alumno, cando sólo participe de actividades de avaliación que teñan unha
ponderación inferior ó 20% sobre a calificación final, con independencia da
calificación alcanzada. Estudiantes
con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de
exención de asistencia Os alumnos con "dispensa académica de exención de
asistencia" requeriráselle unha presentación oral (10% da puntaxe), un
traballo escrito final (40% da puntaxe) e un exame (40% da puntaxe). O
traballo práctico deberase traballar de forma autónoma. Para superar a
asignatura deberase acadar no exame final un mínimo de 2,5 puntos sobre 5, así
como na parte práctica (presentación oral e traballo escrito) un mínimo de 2,5
puntos sobre 5. O mínimo para pasar a materia é de 5 puntos. Otras pautas Para o exame prohíbese a introdución de cualquera
dispositivo tecnolóxico na aula.
Calificarase cun suspenso (0) na materia na súa totalidade no caso de fraude en
probas e exámenes.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Aaker, D.
(1991). “Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name”,
Free Press, New York. Chevalier,
M. and Mazzavolo, G. (2008): “Luxury Brand Management: A World od Privilege”,
Jhon Willey and Sons, Singapore. Garre, O.
(2018). “Marketing y comunicación de moda, lujo y lifestyle”. CEU, Madrid. Graham, B.
(2018). Promocionar la moda: comunicación, marketing y publicidad”. Promopress,
Madrid. Lea-Greenwood,
G. (2013): “Fashion Marketing Communications”, Wiley, 1st Ed. Martínez-Navarro,
G. (2017). “Marketing y comunicación de moda”. Esic, Madrid. Mitterfellner,
O. (2019): “Fashion Marketing and Communication: Theory and Practice Across the
Fashion Industry”, Routledge, 1st Ed. Posner, H.
(2016). “Marketing de moda”. Gustavo Gill, Barcelona Tungate, M.
(2008): “Fashion Brands”, Kogan Page, London, 3rd Ed. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Estratexias de Promoción en Moda I: Comunicación/710G03021 | Márketing e Investigación de Mercados de Moda/710G03012 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Estratexias de Promoción en Moda I: Comunicación/710G03021 |
|
|