Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
Dominar os fundamentos do deseño en xeral e do deseño da moda en particular, e enmarcalos no seu contexto histórico particular e xeral. |
A5 |
Desenvolver as necesarias habilidades para a xeración de ideas creativas e innovadoras. |
A6 |
Coñecer e manexar as ferramentas necesarias para a realización, conceptualización e lanzamento de coleccións. |
A7 |
Coñecer a realidade e os condicionantes sociais que inflúen no mundo da moda, con perspectiva de evolución histórica. |
A8 |
Ser capaz, con base no coñecemento do contorno social, de deseñar e pór en marcha estratexias de márketing eficaces, que consideren especialmente as variables de comunicación e distribución: mensaxes, medios, canles, relación co cliente etc... |
A13 |
Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil. |
A15 |
Coñecer e asumir a perspectiva ética e os valores imprescindibles en que debe descansar o mundo da moda e as súas empresas. |
A16 |
Incorporar criterios de sostibilidade nos procesos de toma de decisión da empresa (e por extensión aos mercados de moda). |
A17 |
Saber implantar programas de responsabilidade social corporativa (nos mercados de moda). |
A18 |
Coñecer as linguaxes plásticas e visuais no ámbito do deseño da industria da moda, para entender e interpretar as creacións artísticas de prendas de moda. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B6 |
Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
B10 |
Capacidade de comprensión da dimensión social e histórico-artística do deseño e a industria da moda, vehículo para a creatividade e a busca de solucións novas e efectivas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer o proceso de concepción, deseño, selección de materiais, produción e lanzamento de produtos de moda (téxtiles, accesorios ...). |
A4 A5 A6 A7 A13 A15 A16 A17 A18
|
B1 B3 B6 B7 B8 B9
|
C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Adquirir os coñecementos e habilidades necesarios para a xestión de produtos de moda, así como as diferentes estratexias e ferramentas de xestión de produtos. |
A4 A5 A6 A8 A13 A15 A16 A17 A18
|
B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE 1. Introdución á planificación, deseño e xestión de produto de moda. |
1.1. Xestión de produto nos diferentes modelos de negocio de moda. Tendencias.
1.2. A figura do deseñador e do xestor de produto: áreas de intervención e funcións profesionais.
|
PARTE 2. Metodoloxías para a planificación, deseño e xestión de produto. |
2.1. Segmentación do mercado desde a perspectiva do produto de moda.
- Xestión de produto nos diferentes puntos da pirámide da moda.
2.2. O produto como elemento da estratexia da marca.
- Transmisión de valores de marca a través do produto de moda.
- Xestión sostible de produto de moda.
- Análise da estratexia de produto omnicanal.
2.3. Desenvolvemento da estratexia do produto.
- Estrutura de prezos, número de liñas, programas e profundidade.
- Métricas para a planificación do produto.
- Coordinación cos departamentos de mercadotecnia, visual, comercial e produción.
2.4. Planificación de compras.
- Estratexias de subministración de moda.
- O papel do xestor de produto na negociación cos provedores.
2.5. Xestión de produto no punto de venda.
- Decisións comerciais baseadas en KPI de rendemento en liña e fóra de liña.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
B1 C5 C7 C9 |
7 |
0 |
7 |
Sesión maxistral |
A4 A5 A6 A7 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
25 |
25 |
50 |
Proba obxectiva |
B4 B7 B8 B9 |
3 |
25 |
28 |
Traballos tutelados |
A4 A5 A6 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
10 |
40 |
50 |
|
Atención personalizada |
|
15 |
0 |
15 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Sesións de coordinación, presentación de profesionais e establecemento da planificación da materia (horarios, contidos, prácticas, etc.). |
Sesión maxistral |
Os contidos do programa teórico da asignatura introdúcense nunha conferencia formal, a través de medios audiovisuais. As diapositivas non se entregarán aos alumnos. O profesor supervisará a asistencia ás conferencias; A asistencia regular é un requisito no procedemento de avaliación. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe que pode combinar distintos tipos de preguntas: de resposta múltiple con erros penalizadores (formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta con varias opcións ou alternativas de resposta das que só unha de las é válida), de ensaio (preguntas de certa amplitude por escrito nas que se valora que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.). Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Traballos tutelados |
Traballos individuais e en grupo, onde se poñen en práctica e aplican os coñecementos teóricos adquiridos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
Actividades iniciais |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Os estudantes poderán facer calquera pregunta mentres traballan nos estudos de caso ou nas lecturas que deben presentar. Tamén poden facer preguntas sobre temas explicados na clase. Os docentes e o profesor coordiandor teñen asignadas dispoñibilidades para realizar tutorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A4 A5 A6 A7 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
ASISTENCIA e PARTICIPACIÓN: 10% da nota final.
A participación e asistencia ás clases maxistrais, así como ás clases prácticas, representarán o 10% da nota final. |
10 |
Traballos tutelados |
A4 A5 A6 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
Realización, entrega e presentación de traballos e proxectos onde se aplican contidos e aprendizaxes adquiridos. Os criterios de avaliación inclúen a comprobación da inclusión e aplicación da parte teórica, a calidade e a claridade dos traballos e a súa presentación.
No caso de esixencia de exposición oral, valorarase a claridade, a calidade, a creatividade e suxección ao tempo da presentación, así como a defensa ante as preguntas que se realizan.
60% da notal final. |
60 |
Proba obxectiva |
B4 B7 B8 B9 |
30% da nota final. Proba obxectiva individual. No caso dunha proba de opción múltiple, cada resposta incorrecta podería reducir a puntuación final. |
30 |
|
Observacións avaliación |
1. SEGUNDA OPORTUNIDADE Os criterios de avaliación aplicaránse tanto á primeira como
á segunda oportunidade, incluidos estudantes Erasmus e de intercambio. 2. CONVOCATORIA ADIANTADA As condicións de avaliación da oportunidade adiantada (art.
19 das Normas de Avaliación, Revisión e Reclamacións das Cualificacións dos
Estudos de Grao e Mestrado Universitario) serán específicas para esta
oportunidade. Esta será avaliada por medio dunha proba de resposta múltiple que
suporá o 100 % da calificación final. 3. CALIFICACIÓN DE NON PRESENTADO Corresponde ó alumnado cando solo participe en actividades
de avaliación que teñan unha ponderación inferior ó 20% sobre a cualificación
final, con independencia da cualificación alcanzada. 4. ESTUDANTES CON RECOÑECEMENTO DE DEDICACIÓN A TEMPO PARCIAL
E DISPENSA ACADÉMICA DE EXENCIÓN DE ASISTENCIA Non se comtempla esta posibilidade. 5. OUTRAS OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN Os estudantes que suspendan a proba de resposta múltiple
recibirán a cualificación do examen como cualificación final en todas as
oportunidades. As calificacións obtidas polos estudantes na avaliación
continua como resultado dos proxectos prácticos en equipo (ata 30%) e participación
individual (ata 10%) serán válidas solo durante o curso académico en cuestión. Está prohibido o acceso ás aulas de examen con calquer
dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de datos
(teléfonos móviles, reloxos intelixentes, etc.). O comportamento fraudulento en cualquera dos apartados
sometidos a avaliación suporá a cualificación de "Suspenso (0)" na
avaliación final.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Misani, N.; Varacca Capello, P. (2017). Fashion Collections. Product Development and Merchandising..
Corbellini, E.; Saviolo, S. (2009). Management in Fashion and Luxury Companies. ETAS
www.businessoffashion.com (2021). The Business of Fashion.
Burns, L.; K. Mullet, K. (2020). The Business of Fashion: Designing, Manufacturing, and Marketing.. New York: Fairchild Books/Bloomsbury. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Deseño de Moda/710G03010 | Tecnoloxía: Tecidos e Materiais/710G03023 | Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda/710G03018 | Márketing e Investigación de Mercados de Moda/710G03012 | Fundamentos de Deseño Artístico da Moda/710G03002 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Xestión da Innovación Industrial en Moda/710G03029 | Dirección Estratéxica da Empresa de Moda/710G03030 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|