Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Marketing Digital de Servicios de Información Código 710G04023
Titulación
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación
Descriptores Ciclo Periodo Curso Tipo Créditos
Grado 1º cuatrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Modalidad docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Coordinador/a
Maseda Seco, Diego
Correo electrónico
d.maseda@udc.es
Profesorado
Maseda Seco, Diego
Correo electrónico
d.maseda@udc.es
Web
Descripción general

Competencias del título
Código Competencias del título
A1 CE1 - Conocer y comprender los principios teóricos y metodológicos de la gestión de información y la documentación para aplicarlos en su actividad profesional
A17 CE17 - Adoptar una orientación al mercado y los usuarios de información creando servicios y productos de valor para las organizaciones y las entidades

Resultados de aprendizaje
Resultados de aprendizaje Competencias del título
Distinguir e dominar os conceptos, fundamentos e métodos dos servizos de información de mercadotecnia. A1
A17
Coñecer o impacto das tecnoloxías na comercialización dos servizos de información. A1
A17
Identificar e dominar ferramentas de promoción e marketing dixital. A1
A17
Aplicar os fundamentos e contidos para o deseño dun plan de mercadotecnia dixital de servizos de información. A1
A17

Contenidos
Tema Subtema
Conceptos e fundamentos do marketing.
Marketing estratéxico e marketing operativo.
Marketing en servizos de información.
Marketing dixital e conceptos relacionados.
A promoción dos servizos de información no ámbito dixital.
Deseño dun plan de mercadotecnia dixital en servizos de información.

Planificación
Metodologías / pruebas Competéncias Horas presenciales Horas no presenciales / trabajo autónomo Horas totales
Estudio de casos A1 A17 10 30 40
Prácticas a través de TIC A1 A17 20 60 80
Prueba objetiva A1 A17 1 7 8
Sesión magistral A1 A17 21 0 21
 
Atención personalizada 1 0 1
 
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologías
Metodologías Descripción
Estudio de casos Os estudantes enfrontaranse ao estudo e resolución de casos prácticos relacionados coa creación, xestión e recuperación de información bibliográfica a partir dunha base de datos bibliográfica creada ad hoc para o desenvolvemento dun proxecto de investigación relacionado cun obxecto de estudo seleccionado polo estudante/a.
Prácticas a través de TIC Desenvolveranse unha serie de prácticas dirixidas a coñecer e usar software e ferramentas para a xestión da información bibliográfica e a promoción de recursos dixitais nas redes sociais académicas.
Prueba objetiva Haberá unha proba obxectiva de carácter teórico-práctico dirixida a verificar o nivel de consecución da materia por parte do alumnado que levará ao debate e á reflexión crítica desta na clase unha vez realizada. A participación neste debate conxunto constituirá un elemento máis para a avaliación e cualificación do desempeño na materia
Sesión magistral Realizaranse as sesións maxistrais necesarias para a exposición dos contidos teóricos que compoñen os contidos da materia, así como todas as cuestións teórico-prácticas necesarias para o desenvolvemento e resolución dos estudos de caso propostos.

Atención personalizada
Metodologías
Estudio de casos
Descripción
Manterase un contacto permanente cos estudantes a través das titorías pertinentes (presenciais ou virtuais) que sexan necesarias para resolver, ampliar ou discutir calquera cuestión relacionada co desenvolvemento óptimo do proceso de ensino / aprendizaxe, deixando ao profesor a disposición do estudante. especifique estes tutoriales mediante comunicación por correo electrónico.

Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Prueba objetiva A1 A17 Proba teórica dirixida a avaliar o grao de coñecemento acadado polos estudantes en relación cos contidos da materia. 50
Estudio de casos A1 A17 Avaliación do desenvolvemento e resolución dos casos propostos na materia. Considerarase especialmente o compoñente crítico-reflexivo e o grao de innovación proposto polo estudante na resolución dos problemas plantexados. 30
Prácticas a través de TIC A1 A17 Avaliarase o grao de coñecemento e xestión dos programas e plataformas empregadas para o desenvolvemento das prácticas propostas. 20
 
Observaciones evaluación

Os/as estudantes con matricula parcial, dispensa académica de exención de asistencia serán avaliados co mesmo sistema e deben poñerse en contacto coa docente na primeira semana de clases do segundo cuadrimestre para organizar un plan de traballo. 

Os traballos e actividades deben ser orixinais. Débese observar o sistema de citas e referencia. O plaxio será motivo de suspenso. 


Fuentes de información
Básica

Complementária


Recomendaciones
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente

Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente

Asignaturas que continúan el temario

Otros comentarios


(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías