Identifying Data 2022/23
Subject (*) Workshop on Informational and Digital Skills: Management, Publication and Promotion of Digital Conte Code 710G04048
Study programme
Grao en Xestión Dixital de Información e Documentación
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Humanidades
Coordinador
E-mail
Lecturers
Fernandez Travieso, Carlota
Gómez Brandón, Adrián
E-mail
carlota.ftravieso@udc.es
adrian.gbrandon@udc.es
Web
General description Os obxectivos desta materia son:

-Coñecer e saber usar as ferramentas básicas de xestión, publicación e promoción de contidos dixitais.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A17 CE17 - Adopt an orientation to the market and the users of information creating valuable services and products for organizations and entities
A22 CE22 - Acquire computational skills and management of new ICT
B5 CB5 - Possess the learning skills that allow them to continue studying in a way that will be largely self-directed or autonomous
B6 CG1 - Capacity for cooperation, teamwork and collaborative learning
B7 CG2 - Capacity for reflection and critical reasoning
B8 CG3 - Capacity for planning, organization and management of resources, information and operations
B9 CG4 - Capacity for analysis, diagnosis and decision making
B10 CG5 - Ability to work in an international and global context
B11 CG6 - Ability to understand the importance, value and function of the Digital Information and Documentation Management in the current ICT society
C6 CT6 - Develop the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams, to offer proposals that contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development
C7 CT7 - Assess the importance of research, innovation and technological development in the socio-economic and cultural progress of society

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer e saber usar as ferramentas básicas de xestión, publicación e promoción de contidos dixitais. A17
A22
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
C6
C7
Coñecer e saber empregar as redes sociais para promoción de contidos. A17
A22
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
C6
C7

Contents
Topic Sub-topic
1- Redes sociais : uso, análise e métricas de impacto. - Que é unha rede social?
- Evolución das redes sociais.
- Características e tipoloxías.
- Principais redes sociais. Características e uso.
- Estratexias de comunicación e plan de publicacións.
- Estratexias para a análise e a monitoraxe. Ferramentas.
2- Presentaciones multimedia de diapositivas.

- Que é unha presentación multimedia?
- Características. Tipoloxías. Elementos.
- Planificación e deseño: principios e técnicas.
- Ferramentas

3- Publicación web - Introdución ós estándares web: HTML, CSS e JS
- Ferramentas de publicación: xestores de contido
- Plugins
- Posicionamento (SEO)

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
ICT practicals A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 16 0 16
Supervised projects A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 3 18 21
Guest lecture / keynote speech A17 A22 B5 B7 B8 B9 B10 B11 C7 8 0 8
Student portfolio A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 3 18 21
Oral presentation A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 1 7 8
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
ICT practicals Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado.
Supervised projects Metodoloxía en relación co tema 3 deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Student portfolio Cartafol de traballo do alumnado relacionado co tema 1 que deberán realizar progresivamente e entregar no/s prazo/s estipulado á profesora coas distintas actividades propostas na aulas: resumos e exercicios prácticos para o seguimento dos coñecementos adquiridos.
Oral presentation En relación co tema 2, exporase o traballo tutelado da materia elaborando unha presentación multimedia. Para a súa elaboración, haberán de seguirse as pautas concretas que facilitarán os docentes.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
ICT practicals
Oral presentation
Student portfolio
Description
As titorías da materia permitirán ao alumnado resolver dúbidas sobre os contidos, a forma de preparar o traballo tutelado, os traballos do portafolios, a presentación oral e calquera outra actividade orientada ao longo do curso.

Con carácter xeral, e en todas as metodoloxías aplicadas, se empregarán as titorías presenciais, o correo electrónico e a plataforma Moodle da UDC. Poderán realizarse titorías por Teams, acordandoas previamente por correo electrónico cos profesores.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 Valorarase a calidade dos traballos realizados: adecuación ás pautas marcadas, contido, aplicación dos coñecementos adquiridos, resolución dos problemas, e entrega do traballo no prazo establecido.

Non se avaliarán os traballos presentados fóra de prazo ou aqueles que incumpran as indicacións prescritas para a súa elaboración.
30
Oral presentation A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 Calidade e orixinalidade do traballo realizado, coherencia co traballo tutelado realizado, correcto uso dos conceptos que son obxecto da materia, adecuación aos requisitos que se establezan, claridade no planteamento e estrutura, capacidade de síntese, correcta expresión oral e escrita.
40
Student portfolio A17 A22 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 C6 C7 Valorarase a calidade dos traballos realizados: adecuación ás pautas marcadas, contido, aplicación dos coñecementos adquiridos, resolución dos problemas, e entrega do traballo no prazo establecido.

Non se avaliarán os traballos presentados fóra de prazo ou aqueles que incumpran as indicacións prescritas para a súa elaboración.
30
 
Assessment comments

PRIMEIRA OPORTUNIDADE

Para aprobar a materia é obrigatorio obter:

  • Unha NOTA MÍNIMA de 3 (sobre 6) como media do traballo tutelado e do portalios. Ademáis, debe sacarse unha nota mínima do 40% da puntuación en cada unha destas metodoloxías.
  • Unha NOTA MÍNIMA de 2 (sobre 4) na metodoloxía presentación oral.

De non obter estes mínimos, a nota máxima global da materia non será superior a un 4,5.

Non se avaliarán traballos entregados fóra de prazo ou non acordados cos docentes previamente nos prazos que se indiquen.

Terán cualificación de NON PRESENTADO os estudante que non realice entregas en algunha das metodoloxías.

Os traballos copiados ou plaxiados serán cualificados cun 0.

SEGUNDA OPORTUNIDADE

Poderán presentarse á segunda oportunidade ÚNICAMENTE aqueles/as estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade. As condicións da avaliación mantéñense con respecto á primeira oportunidade. Gardaranse as notas dos traballos que resulten aprobados na primeira oportunidad, polo que os estudantes poderán recuperar só a parte ou partes que resultasen suspensas.

 Será obrigatorio acordar cos docentes previamente o tema dos traballos tutelados, se non se fixo durante o curso, como mínimo, un mes antes da data fixada para o exame pola Facultade.

Terán cualificación de NON PRESENTADO os estudantes que non presenten traballos en algunha das metodoloxías que precisen recuperación.

DISPENSA ACADÉMICA

Dado que a asistencia ás sesións presenciais non é obligatoria, aqueles/as estudantes con matrícula a tempo parcial e dispensa académica que lles exima da asistencia ás clases terán as mesmas condicións que o resto do alumnado.


Sources of information
Basic DUARTE, Nancy (2011). Slide:ology : arte y ciencia para crear presentaciones convincentes. Barcelona: Conecta
ABAJO SUÁREZ, María; HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, Santiago (2016). Domina las redes sociales. Madrid: Udima
ÁLVAREZ MARAÑÓN, Gonzalo (2000). El arte de presentar.. Barcelona: Gestión
MACIÁ, Fernándo y María SANTOJA (2016). Marketing en redes sociales. Madrid: Anaya
PONCE, Isabel (2012). Monográfico: Redes sociales, en Observatorio tecnológico, Ministerio de Educación Cultura y Deporte, Gobierno de España. . Disponible en: http://recursostic.educacion.es/observatorio/web/ca/internet/web-20/1043- redes-socia
REYNOLDS, Garr (2009). Presentación Zen.. Madrid: Pearson Educación
ORTIGOSA, M. T.; DOMÍNGUEZ, C.; BUSTAMANTE A. T. (2019). “Guía para la elaboración de un plan social media para bibliotecas”. Boletín de la Asociación Andaluza de Bibliotecarios, núm. 118, pp 95-113.

Os profesores poderán proporcionar nas clases bibliografía específica e webgrafía para cada un dos temas e actividades a desenvolver.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.