Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
CE1 - To analyze information related to international sources and events in complex geopolitical, economic and legal contexts, in person or online. |
A10 |
CE10 - To acquire knowledge of the techniques, working methods and analysis of the humanities, social and legal sciences. |
B1 |
CB1 - To demonstrate that students demonstrate knowledge and understanding in an area of ??study that is part of the foundation of general secondary education, and is usually found at a level that, although supported by advanced textbooks, also includes some aspects involving knowledge from avant-garde of his field of study. |
B7 |
CG2 - To acquire the ability to work in an international context. |
C2 |
CT2 - To defend oneself in a foreign language and express oneself correctly orally and in writing. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Desenvolvemento da capacidade de contrastar aspectos léxicos, fraseolóxicos e gramaticais do idioma estranxeiro co propio. |
A10
|
B1 B7
|
C2
|
Desenvolvemento de contrastar aspectos de civilización propios das xentes que falan o idioma estranxeiro e alleos. |
A1 A10
|
B1 B7
|
C2
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Introdución: a lingua alemá.
Alfabeto e fonética.
Regras básicas de pronuncia.
Letras e os seus sons: deletrear.
A declinación: o nominativo.
O artigo determinado e indeterminado.
Os pronombres persoais. |
Países, cidades, linguas e gentilicios.
O mapa de Europa.
Os países de fala alemá.
Saúdos e presentacións. |
2. O presente dos verbos regulares.
Os verbos Sein e Haben.
A posición do verbo na frase.
Preposicións locais: aus, in, nach. |
As profesións e outros datos persoais.
Os números e a idade.
A familia básica. |
3. Morfoloxía do nome: xénero e número.
O sufijo de feminino 'in'.
A formación do plural: regras. |
Os obxectos da aula. Falar en clase.
Os números.
Operacións matemáticas básicas. |
4. Presente dos verbos irregulares.
Verbos separables.
O pronombre impersoal 'man'. |
A hora.
Medios de transporte.
Viaxes. |
5. O caso acusativo e as súas preposicións.
Os pronombres posesivos.
O adxectivo en posición predicativa. |
Ir de compras. |
6. As partículas 'wohl', 'doch', 'aber', 'ja', etc.
As conxuncións 'und', 'oder', 'aber', 'denn'.
Os adverbios de tempo.
A negación: nein, nicht, kein.
Afirmación con ja e con doch. |
Os números: o prezo das cousas.
Facer valoracións. |
7. Repaso de normas de xéneros e formación de plural.
Nomes compostos. |
A comunicación: cartas, formularios, mensaxes, correos electrónicos, etc. |
8. Os verbos modais.
O caso dativo e as súas preposicións. |
Tempo libre. Hobbies.
O uso de 'gern'. |
9. Preposicións temporais.
Os números ordinales. |
No hotel.
Indicacións temporais: hora, data, etc. |
10. Repaso dos verbos modais.
O verbo 'mögen' e a forma 'möchte'. |
Comidas e bebidas. Receitas.
As distintas comidas do día. |
11. O caso genitivo. As súas preposicións. |
Estados federais e capitais da RFA.
Austria e Suíza. |
Este temario básico inicial está aberto a novas propostas ou necesidades que poidan xurdir durante o desenvolvemento das clases. |
Ao longo das clases, sobre todo durante as sesións prácticas, iranse tocando distintos aspectos de cultura e civilización básicas dos países de lingua alemá (Landeskunde). |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A10 B7 C2 |
40 |
76 |
116 |
Workshop |
A1 B7 B1 C2 |
6 |
16 |
22 |
Problem solving |
A10 C2 |
2 |
2 |
4 |
Objective test |
A10 B7 C2 |
2 |
0 |
2 |
Introductory activities |
B1 C2 |
2 |
0 |
2 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
As clases de idioma non distinguen nunca de modo estrito entre sesións teóricas e sesións prácticos; no entanto, durante as sesións 'teóricas' incidirase máis na explicación gramatical do idioma e traballarase na aula cos alumnos para practicar devandita parte gramatical, mentres nas sesións "prácticas" incidirase na práctica oral, a adquisición de vocabulario e os temas culturais. Todo iso implica traballo realizado na aula baixo diversas formas. |
Workshop |
Dámoslle a consideración de "talleres" a unha parte das sesións prácticas da materia na que se poderán expor oralmente traballos realizados polo alumnado sobre aspectos de 'Landeskunde". |
Problem solving |
Repaso de temas complexos e resolución de dúbidas do alumnado nas sesións finais do curso. |
Objective test |
Exame final de contido léxico e gramatical que se realizará nas datas oficiais fixadas en cada centro e puntuará segundo as porcentaxes fixadas máis abaixo. |
Introductory activities |
Na primeira sesión de clase explicarase o programa docente, a bibliografía e ferramentas de información e comunicación e o sistema de avaliación. Proporcionarase toda a información necesaria para seguir adecuadamente o curso e superar a materia. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
Introductory activities |
|
Description |
Resolución de dúbidas e repaso de problemas tanto en aula como en tutorías personalizadas.
Resolveranse dúbidas do alumnado tanto na aula como en tutorías personalizadas. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A10 B7 C2 |
Avaliaranse os exercicios e traballos realizados xa sexa na aula ou en casa, así como a participación activa e o desempeño do alumnado durante todo o curso polo sistema de avaliación continua. Así mesmo, teranse en conta as posibles presentacións orais de temas de "Landeskunde" na aula. |
30 |
Objective test |
A10 B7 C2 |
Exame final de contido léxico e gramatical que se realizará nas datas oficiais fixadas en cada centro e puntuará segundo as porcentaxes fixadas. |
70 |
|
Assessment comments |
PRIMEIRA OPORTUNIDADE
A avaliación e conseguinte cualificación do alumnado levará a cabo mediante un procedemento de avaliación continua, de acordo coas metodoloxías docentes e porcentaxes descritas arriba. Para obter o 30% máximo establecido para a porcentaxe obtida polo traballo realizado durante o curso, atenderase á participación regular e activa na aula, a resolución de exercicios de aula, ademais da entrega de traballos e exercicios realizados en casa e as posibles presentacións orais. A proba escrita final realizarase na data fixada no calendario oficial de cada centro. Se o profesorado considera necesario realizar probas orais individuais complementarias, acordará as datas das mesmas co alumnado.
ALUMNADO CON DISPENSA ACADÉMICA DE EXCENCIÓN DE ASISTENCIA Deberán ponerse en conatcto coa persoa encargada da materia nas primeiras semans do curso. En canto aos procedemientos e ás porcentaxes de avaliación, deberán realizar un exame escrito final sobre todos os contidos da materia, que se realizará nas datas oficiais fixadas por cada centro; ademais será obrigatorio que realicen unha proba oral individual na data acordada co profesorado da materia. A proba escrita puntuará un 70% da nota e a proba oral un 30%.
IMPORTANTE: tanto no caso da avaliación continua da primeira oportunidade, como no caso do alumnado con dispensa académica de excención de asistencia, a nota do exame escrito non poderá ser inferior a un 4 para superar a materia (e para poder pasar á proba oral, en caso necesario).
SEGUNDA OPORTUNIDADE Exame escrito de todos os contidos do curso polo 100% da nota. Só faranse probas orais en casos puntuais, se o profesorado o estima necesario para poder fixar a nota final. En calquera das convocatorias o profesorado ten a potestade de poder esixir unha proba oral individual para completar os seus criterios de avaliación. ACTUACIÓN NO CASO DE PLAXIO Todos os traballos presentados polo alumnado para ser obxeto de avaliación deben ser de elaboración individual (salvo indicación
expresa) e poderán ser incorporados á base de datos dunha ferramenta
de deteción de plaxio ou de presentación do mesmo traballo en varias
materias. No caso de deteción de plaxio, o traballo obterá unha
cualificación de 0 e activaránse as medidas recollidas nas "Normas de avaliación, revisión e reclamación das cuaificacións dos estados
de grao e mestrado universitario" da UDC.
|
Sources of information |
Basic
|
Glas-Peters, S., Pude, A. y Reiman, M. (2017). Menschen DAF Arbeitsbuch (mit Audio-CD). Hueber Verlag
Felip Sardà, I., Seuthe, C., Ayuso García, V., Caesar, S. y Carrascal, G. (2017). Menschen DAF Glossar. Hueber Verlag |
|
Complementary
|
VVAA (2009). Diccionario moderno alemán, Español-Alemán. Langenscheidt
Ruipérez, G. (2006). Gramática alemana. Cátedra
Castell, A. (2011). Gramática de la lengua alemana. Idiomas
Dreyer-Schmidt (2013). Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. Hueber Verlag
Dreyer-Schmidt (2013). Lössungsschlüssel zum Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. Hueber Verlag |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Esta materia terá continuación nos seguintes cursos, nos que se seguirá avanzando de nivel . |
|