Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
A01 - Capacidade para proxectar buques axeitados ás necesidades do transporte marítimo de persoas e mercadorías, e ás da defensa e seguridade marítimas. |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B13 |
G08 Capacidade para a análise e interpretación de medicións, cálculos, valoracións, tasaciones, peritaciones, estudos, informes, planos de labores e outros traballos análogos. |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento tanto dos fundamentos teóricos como da aplicación práctica da análise da estabilidade
do buque tras avería, incluíndo os cálculos de equilibrio, os niveis de estabilidade e a verificación dos
requisitos normativos aplicables. |
AJ1
|
BC5 BJ8
|
CC2 CC7 CC12
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Cálculo do equilibrio lonxitudinal do buque tras avaría. |
Método de adición de peso.
Método de pérdida de volume. |
Cálculo do equilibrio transversal do buque tras avaría. |
Método de adición de peso.
Método de pérdida de volume. |
Criterios reglamentarios de estabilidade do buque tras avarías. |
Introducción os criterios de estabilidade tras avarías da OMI.
Cálculo de esloras inundables.
Cálculo de criterios determinísticos.
Cálculo de criterios probabilísticos.
Cálculos de estabilidade con auga en cuberta. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 B5 B13 C2 C7 C12 |
10 |
15 |
25 |
Mixed objective/subjective test |
A2 B5 B13 C2 C7 C12 |
2 |
0 |
2 |
Problem solving |
A2 B5 B13 C7 |
8 |
8 |
16 |
Laboratory practice |
A2 C7 C12 |
3 |
4.5 |
7.5 |
Oral presentation |
A2 C2 C7 C12 |
1 |
3 |
4 |
Supervised projects |
A2 B5 B13 C2 C7 C12 |
4 |
14 |
18 |
|
Personalized attention |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Presentación e desenvolvemento dos temas teóricos e prácticos citados no apartado de contidos |
Mixed objective/subjective test |
Unha proba mixta que consistirá nun examen teórico e práctico dos contidos da asignatura. |
Problem solving |
Ao longo do curso proporanse unha serie de problemas das distintas partes de asignatura, co obxectivo de complementar a formación teórica incluida nas sesións maxistrais.
|
Laboratory practice |
Ao longo do curso realizarase unha práctica de laboratorio, que será de obrigada asistencia, e trala cal será necesario entregar unha memoria, na que se abordará un problema relacionado con ditas prácticas. A realización e entrega en prazo desta memoria, cuxo obxectivo, extensión e datas de entrega publicaranse na web (Moodle) da asignatura e faranse públicas nas clases presenciais, é tamén obrigatoria para superar a asignatura. |
Oral presentation |
Presentación do traballo tutelado en grupo fronte o resto de alumnos e o docente da materia |
Supervised projects |
Ao longo do curso serán propostos dous traballos tutelados. Un deles será de carácter individual e o outro realizarase en grupo.
Ambolos dous serán de caracter obrigatorio e, será imprescindible a realización dos mesmos para superar esta materia. Asimesmo, será tamén imprescindible a presentación oral do traballo tutelado a realizar en grupo.
A presentación pública terá lugar nas horas lectivas do horario da materia, podendo acordar cos alumnos, en casos excepcionáis e sempre a criterio do profesor, outros horarios de defensa.
Os detalles das datas/prazos dos traballos, así como o seu contido, publicaranse na web (Moodle) da asignatura e se farán públicas nas clases presenciais.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Oral presentation |
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
Laboratory practice |
|
Description |
Atención personalizada na realización dos problemas de cada unha das partes da asignatura, para a realización da memoria das prácticas e para a realización dos traballos tutelados.
Respecto aos traballos tutelados, suscítase o desenvolvemento de titorías individualizadas nas que se guiará ao alumno na correcta realización dos mesmos, aportando posible bibliografía e fontes de información e consello nas distintas fases do seu desenvolvemento.
Este apartado é tamén de aplicación a aqueles alumnos con dispensa de asistencia a clase e que precisen de atención fora do horario de clases e/o titorías.
Dependendo da situación epidemiolóxica, as titorías faránse presencialmente ou a través de MS Teams. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A2 B5 B13 C2 C7 C12 |
A calificación do traballo tutelado individual representará un máximo dun 55% sobre a nota da asignatura.
A calificación do traballo tutelado en grupo representará un máximo dun 5% sobre a nota da asignatura.
As datas de entregas dos traballos tutelados publicitaranse a principio de curso, nas clases presenciais e na plataforma Moodle da asignatura. Todos aqueles alumnos que non respeten estas datas de entrega, terán unha penalización dun 50 % da cualificación obtida. Esto é de aplicación tamén a aqueles alumnos que se presenten na convocatoria de segunda oportunidade ou na adiantada.
|
60 |
Oral presentation |
A2 C2 C7 C12 |
A cualificación da presentación oral do traballo tutelado en grupo, así como a participación na avaliación das presentacións do resto de alumnos, supoñerá un máximo dun 10 % da nota final.
No caso de que esta presentación non se programe (o que se definirá ó comezo de curso e se publicará no Moodle da asignatura), a nota do traballo tutelado en grupo incrementarase ata ó 15%.
Aqueles alumnos que non entreguen o traballo tutelado en plazo para a súa avaliación na convocatoria ordinaria, e non realicen a presentación oral, terán unha calificación de 0 puntos neste apartado. |
10 |
Mixed objective/subjective test |
A2 B5 B13 C2 C7 C12 |
A cualificación máxima da proba mixta será dun 25 % da nota final do alumno.
Será necesario obter máis de 4 Puntos sobre 10 na proba para poder superar a asignatura.
|
25 |
Laboratory practice |
A2 C7 C12 |
A asistencia ás prácticas de laboratorio, así como a realización e entrega en data da memoria de prácticas, é imprescindible para superar a asignatura. A penalización por non entregar a devandita memoria en prazo é a mesma que no caso dos traballos tutelados.
A cualificación da memoria das prácticas de laboratorio representará un máximo dun 5% sobre a nota da asignatura.
No caso de que estas prácticas non puidesen ser planificadas, a súa contribución repartirase proporcionalmente no resto de metodoloxías.
|
5 |
|
Assessment comments |
<p>Dado
que a asistencia ás clases non se evalúa dentro da asignatura, os
requisitos que aqueles alumnos con dispensa de asistencia a clase terán
que cumprir, tanto en primeira como en segunda oportunidade e na adiantada, serán os
mesmos requisitos que aqueles sen esta dispensa, con excepción de non
ser necesaria a realización da presentación oral do traballo tutelado en grupo,
nin a asistencia ás prácticas de laboratorio, nin a memoria destas
prácticas. Con todo, na data do exame correspondente, estes alumnos deberán
realizar un exame de prácticas, cuxa cualificación corresponderase cun 5 %
do total, e deberán responder a unha serie de preguntas sobre o
traballo tutelado en grupo, que contabilizarán cun 10 % do total.</p><p>Aqueles alumnos que desexen presentarse á convocatoria adiantada, deberán cumprir os mesmos requisitos que os alumnos con dispensa académica, descritos anteriormente. Nestes casos, o traballo tutelado en grupo poderá facerse individualmente.</p><p>A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso 0 na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria.</p>
|
Sources of information |
Basic
|
|
- Zazurca,
A. Teoría del Buque. Sección de Publicaciones Escuela Técnica Superior de
Ingenieros Navales y Oceánicos. UPM. Madrid. 1983. - de Juan
García Aguado, J. M. Estática del buque.
Servicio de Publicaciones de la Universidade da Coruña. A Coruña. 2004. - Tupper,
E. C., Rawson, K. J. Basic ship
theory, combined volume. Butterworth-Heinemann. 2001. - Lewis, E. V. Principles of naval
architecture second revision: stability and strength. SNAME. Jersey.1988. - Biran,
A., Lopez Pulido, R. Ship hydrostatics
and stability. Butterworth-Heinemann. 2013. - Garcia Lena, J.L., de Juana Gamo, J. El nuevo marco legislativo internacional de estabilidad en averías. SOLAS 2009.
Ministerio de Fomento. 2009.
- Belenky, Sevastianov. Stability and Safety of Ships. Society of Naval Architects and Marine Engineers (SNAME). 2007.
- IMO. MSC.1/Circ.1226. International Maritime Organization. 2007.
- IMO. RESOLUTION MSC.216(82). International Maritime Organization. 2006. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Ship Hydrostatics and Hydrodynamics /730496222 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Masters Thesis/730496216 | Projects of Ships and Artifacts/730496221 |
|
Other comments |
<p>Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostible e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":</p><div><br /></div><div>A entrega dos traballos documentales que se realicen nesta materia:</div><div><br /></div><div> - Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático.</div><div> - Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.</div><div><br /></div><div>En caso de ser necesario realizalos en papel:</div><div><br /></div><div> - Non se empregarán plásticos.</div><div> - Realizaranse impresións a dobre cara.</div><div> - Empregarase papel reciclado.</div><div> - Evitarase a impresión de borradores.</div><div><br /></div><div>Débese de facer un uso sostenible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.</div> |
|