Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A11 |
A10 - Coñecemento dos sistemas de posicionamento e da dinámica de plataformas e artefactos. |
B1 |
CB06 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B4 |
CB09 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C3 |
ABET (a) An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento dos métodos de análise do comportamento dinámico dos dispositivos oceánicos para establecer as cargas dinámicas implícitas no seu funcionamento sometidas a excitación harmónica, cargas lineares, cargas de impulsos e cargas aleatorias, e que afectan o seu deseño e aos seus elementos de fondeo. |
AP10
|
BM1 BM4 BM5
|
CM2 CM3 CM7 CM12 CM13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Estudo do posicionamento no mar dos artefactos. |
- Introducción o posicionamento e tipos de posicionamento.
- Descripción.
- Aplicacións.
- Redundancia e clasificación de sistemas DP. |
Estudo e resposta dos artefactos. |
- Clasificación dos modelos matemáticos.
- Sistemas de referencia.
- Ecuacións xerais do movemento.
- Forzas implícitas no deseño.
- Sistema de control. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
A11 B1 B4 B5 C2 C3 C7 C12 C13 |
22.5 |
40 |
62.5 |
Traballos tutelados |
A11 B1 B4 B5 C2 C3 C7 C12 C13 |
2.5 |
5 |
7.5 |
Proba obxectiva |
A11 B1 B4 B5 C2 C3 C7 C12 C13 |
1 |
0 |
1 |
Sesión maxistral |
A11 B1 B4 B5 C2 C3 C7 C12 C13 |
35 |
40 |
75 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Ao longo do curso proporanse unha serie de problemas das distintas partes de asignatura, co obxectivo de complementar a formación teórica incluida nas sesións maxistrais.
|
Traballos tutelados |
Ao longo do curso será proposto un traballo tutelado, de caracter individual ou en grupo relacionado coa asignatura.
Este será de caracter obrigatorio, e será imprescindible a realización e presentación pública do mesmo para superar esta materia.
A presentación pública terá lugar nas horas lectivas do horario da materia, podendo acordar cos alumnos, en casos excepcionáis e sempre a criterio do profesor, outros horarios de defensa.
Os detalles das datas/prazos dos traballos, así como o seu contido e o seu caracter individual ou en grupo, publicaranse na web (Moodle) da asignatura e se farán públicas nas clases presenciais. |
Proba obxectiva |
Unha proba obxectiva que consistirá nun examen teórico e práctico dos contidos da asignatura. |
Sesión maxistral |
Presentación e desenvolvemento dos temas teóricos e prácticos citados no apartado de contidos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Solución de problemas: Plantéxase o desenvolvemento de tutorías individualizadas nas que o alumno poderá resolver as dúbidas que teña sobre os problemas propostos na clase.
Traballo tutelado: Plantéxase o desenvolvemento de tutorías individualizadas nas que se guiará ó alumno na correcta realización do mesmo, aportando posible bibliografía e fontes de información e consejo nas distintas fases do seu desenvolvemento.
A atención personalizada será totalmente análoga para o alumnado con dispensa de asistencia e o alumnado a tempo completo. As tutorías realizaranse nos horarios establecidos para tal fin para o curso académico en vigor.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A11 B1 B4 B5 C2 C3 C7 C12 C13 |
A calificación do traballo tutelado representará un máximo dun 40% sobre a nota da asignatura, sempre e cando a calificación das probas obxectivas sexa superior a un 4, como se pode apreciar no apartado de Proba obxectiva.
A cualificación da presentación oral dos traballos tutelados, así como a participación na avaliación das presentacións do resto de alumnos, supoñerá un máximo dun 20 % da nota do traballo. |
40 |
Proba obxectiva |
A11 B1 B4 B5 C2 C3 C7 C12 C13 |
A proba obxectiva da asignatura terá unha parte teórica e unha práctica.
Será necesario obter máis de 4 puntos na cualificación final da proba obxectiva para poder superar a asignatura. |
60 |
|
Observacións avaliación |
Na segunda oportunidade ou na convocatoria adiantada o alumnado terá que
realizar novamente a entrega da totalidade dos traballos tutelados e a
presentación oral do mesmo. Dado que a asistencia ás clases non
se evalúa dentro da asignatura, os requisitos que aqueles alumnos con
dispensa de asistencia a clase terán que cumprir, tanto en primeira como
en segunda oportunidade, serán os mesmos requisitos que aqueles sen
esta dispensa, sendo necesaria a entrega en prazo dos traballos
tutelados e realización da presentación oral do mesmo.
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
- Thor I. Fossen (2011). Handbook of Marine Craft Hydrodynamics and Motion Control. John Wiley & Sons, Ltd. Print ISBN:9781119991496, Online ISBN:9781119994138, DOI:10.1002/9781119994138.
- A R J M Lloyd (1998). Seakeeping: ship behaviour in rough weather. ISBN 10:0953263401, ISBN 13:9780953263400.
- ABS (2014). Guide for Dynamic Positioning Systems: American Bureau of Shipping.
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|