Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
ETI1 - Knowledge and capacity for the analysis and design of electricity generation, transport and distribution systems. |
A6 |
ETI6 - Knowledge and abilities that allow to understand, analyze, exploit and manage the different sources of energy. |
B2 |
CB7 - That students know how to apply the knowledge acquired and their ability to solve problems in new or unfamiliar environments within broader (or multidisciplinary) contexts related to their area of ??study. |
B5 |
CB10 - That students have the learning skills that allow them to continue studying in a way that will be largely self-directed or autonomous. |
B6 |
G1 - Have adequate knowledge of the scientific and technological aspects in Industrial Engineering. |
B7 |
G2 - Project, calculate and design products, processes, facilities and plants. |
B13 |
G8 - Apply the knowledge acquired and solve problems in new or unfamiliar environments within broader and multidisciplinary contexts. |
B16 |
G11 - Possess the learning skills that allow to continue studying in a self-directed or autonomous way. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C3 |
ABET (c) - An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C5 |
ABET (e) - An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C8 |
ABET (h) - The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C9 |
ABET (i) - A recognition of the need for, and an ability to engage in life-long learning. |
C11 |
ABET (k) - An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
O alumno será capaz de coñecer, identificar, avaliar e dimensionar os distintos elementos dun sistema de enerxía eléctrica, que, entre outros, inclúen as máquinas eléctricas, canalizacións eléctricas, aparamenta eléctrica e proteccións. Así mesmo, saberá analizar o comportamento dos anteriores elementos a partir dos seus modelos e circuítos equivalentes. |
AJ1 AJ6
|
BJ2 BJ5 BJ6 BJ7 BJ13 BJ16
|
CJ1 CJ3 CJ5 CJ8 CJ9 CJ11
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Os bloques ou temas seguintes desenvolven os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación, que son: |
Análise e deseño de:
- Sistemas de xeración eléctrica.
- Sistemas de transporte e distribución de enerxía eléctrica.
Explotación e xestión as distintas fontes de enerxía. |
Generalidades |
Análises de Circuítos Eléctricos
Fundamentos Electromagnetismo |
Máquinas Eléctricas |
Fundamentos das máquinas eléctricas
Transformador
Máquina síncrona |
Sistemas de Enerxía Eléctrica (SEE) |
Generalidades
Operación dos SEE
Liñas de alta tensión
Xeración de enerxía eléctrica
Análise de sistemas de distribución e transporte |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A6 B2 B5 B13 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C8 C9 C11 |
30 |
0 |
30 |
Problem solving |
A1 B2 B13 B16 B7 B6 C5 C11 |
15 |
17.5 |
32.5 |
Supervised projects |
A1 B2 B13 B16 B7 B6 C5 C11 |
0 |
15 |
15 |
Objective test |
A1 B2 B13 B16 B7 B6 C5 C11 |
4 |
29 |
33 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Os contidos do programa explícanse na pizarra, resolvéndose as dúbidas que poidan suscitar os alumnos.
Ao longo do curso, durante as sesións de clase, o profesor poderá suscitar cuestións sobre o temario ou suscitar exercicios aos alumnos e evaluar as súas respostas. A cualificación destas respostas poderá ser incorporada á cualificación da asignatura segundo detállase no apartado de avaliación. |
Problem solving |
O profesor propón problemas en clase para a súa resolución. Estes serán resoltos, segundo estime o profesor, polos alumnos ou polo profesor na pizarra. O profesor pode elixir a un alumno para a resolución do problema na pizarra. |
Supervised projects |
Esta é unha actividade que o profesor poderá propoñer individualmente ou por grupos. Os traballos poden ser de distintas naturezas, en función das necesidades e circunstancias de cada curso e sempre co criterio de avaliación continua. Comunmente, isto incluirá, primeiramente, o estudo dun tema e/ou o desenvolvemento dunha ferramenta software para un tema en concreto e, a continuación, a resolución de problemas relacionado co asunto proposto. |
Objective test |
A proba obxectiva consta dun conxunto de exercicios e preguntas que o alumno deberá resolver e responder por escrito nun tempo máximo de catro horas. Esta proba pode consistir nun exame escrito tradicional, un exame tipo test ou unha combinación de ambas modalidades. A forma de puntuar as preguntas dependerá da modalidade de exame e, en calquera caso, será coñecida polo alumno con anterioridad á realización do mesmo. Para iso, os baremos utilizados serán publicados na páxina web da asignatura e serán explicados polo profesor en clase. O alumno non poderá contar con máis axuda que a dunha calculadora. A tenencia por parte do alumno, durante a realización desta proba, de calquera obxecto non autorizado expresamente polo profesor, supoñerá a retirada do exame e a suspensión do mesmo. O aprobado obterase cunha puntuación de 5 puntos sobre un total de 10. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
Objective test |
|
Description |
Durante todo período de clases, o profesor conta cunhas horas de titoría nas que se resolven cuestións dos alumnos de forma personalizada, tanto para unha mellor comprensión dos contidos da materia, como para a resolución de problemas e a preparación das actividades avaliables. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 B2 B13 B16 B7 B6 C5 C11 |
O profesor informará en clase e a través do sitio web da materia da forma de avaliar os traballos propostos, que serán de carácter voluntario. |
30 |
Objective test |
A1 B2 B13 B16 B7 B6 C5 C11 |
Esta proba realizarase unha vez finalizado o cuadrimestre e constará de dúas convocatorias: 1ª e 2ª oportunidade. |
70 |
|
Assessment comments |
Observacións relacionadas coa Proba obxectiva Considéranse as modalidades de exame seguintes: - Exame tradicional,
é dicir, un exame que consta dun conxunto de preguntas no que o alumno
puntúa positivamente por cada resposta completa e correcta. - Exame tipo test,
no que o alumno, para cada unha das preguntas de que consta o exame,
deberá marcar unha opción de entre as múltiples posibles como resposta
correcta. Cada pregunta contestada correctamente puntúa positivamente,
en contraposición ás respostas erróneas, que supoñen unha valoración
negativa na nota final da proba. Normalmente esta valoración negativa
non é lineal, é dicir, a resposta errónea a unha pregunta illada non
supón merma na nota da proba mentres que a acumulación de preguntas
erróneas si resta puntuación. Con iso preténdese favorecer aos alumnos
que, por temor ao fracaso nalgunha pregunta, optan por non respondela
malia posuír coñecementos suficientes para a resolución da mesma.
A
proba obxectiva será dalgunha das modalidades anteriormente descritas
ou unha combinación de ambas modalidades. En calquera caso, o profesor
informará aos alumnos da modalidade de proba que terán que superar con
antelación á mesma. En circunstancias excepcionais, sempre a
criterio do profesor e de acordo cos alumnos afectados, a proba
obxectiva poderá ser oral, é dicir, non escrita. Este pode ser o caso de
exames, normalmente de recuperación, no que o número de alumnos
convocados é moi reducido. Asistencia a clase A
mera asistencia a clase non é obligatoria para a superación da
asignatura e tampouco supón ningún tipo de recompensa en términos de
cualificación final da asignatura. O profesor da asignatura non levará
un control de asistencia ás clases máis aló do que estime necesario para
coñecer o nome dos alumnos. Convocatoria de segunda oportunidade Os criterios de avaliación para a convocatoria de segunda oportunidade serán os mesmos que os empregados para a convocatoria de primeira oportunidade. Convocatoria adiantada Os criterios de avaliación para a convocatoria adiantada de decembro serán os mesmos que os empregados para a convocatoria de segunda oportunidade do curso anterior. Dispensa académica Os procedementos de avaliación descritos son aplicables a todos os alumnos, teñan ou non dispensa académica.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
O alumno debe coñecer as técnicas de análises de circuítos
eléctricos, tanto de continua como de corrente alterna e sistemas
monofásicos e trifásicos.
Así mesmo, para a
completa comprensión dos principios das máquinas eléctricas, debe estar
familiarizado cos conceptos e as leis que rexen o electromagnetismo e a
inducción magnética
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co
obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e
sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol",
a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia
solicitaranse, realizarán e entregarán por vía telemática ou por medio
dalgún soporte informático. En caso de ser necesario o realizalos en
papel, non se empregarán plásticos, realizaranse impresións a dobre
cara, empregarase papel reciclado e evitarase a impresión de borradores |
|