Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
ETI3 - Capacidade para o deseño e ensaio de máquinas. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e profanos dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
G1 - Ter coñecementos adecuados dos aspectos científicos e tecnolóxicos na Enxeñería Industrial. |
B7 |
G2 - Proxectar, calcular e deseñar produtos, procesos, instalacións e plantas. |
B13 |
G8 - Aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares. |
B15 |
G10 - Saber comunicar as conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B16 |
G11 - Posuír as habilidades de aprendizaxe que permitan continuar estudando dun modo autodirigido ou autónomo. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C3 |
ABET (c) - An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C5 |
ABET (e) - An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C7 |
ABET (g) - An ability to communicate effectively. |
C8 |
ABET (h) - The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C9 |
ABET (i) - A recognition of the need for, and an ability to engage in life-long learning. |
C11 |
ABET (k) - An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Ser capaz de levar a cabo o prediseño dunha máquina ou vehículo sinxelo a partir dunhas especificacións básicas proporcionadas polo profesor. |
AP3
|
BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP13 BP15 BP16
|
CP1 CP3 CP5 CP7 CP8 CP9 CP11
|
Ser capaz de empregar un simulador xa existente da máquina (ou vehículo) prediseñada para obter datos que serán usados para afinar o deseño de detalle da máquina ou vehículo. |
AP3
|
BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP13 BP15 BP16
|
CP1 CP3 CP5 CP7 CP8 CP9 CP11
|
Ser capaz de levar a cabo o deseño de detalle da máquina ou vehículo. |
AP3
|
BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP13 BP15 BP16
|
CP1 CP3 CP5 CP7 CP8 CP9 CP11
|
Ser capaz de proxectar e executar a fabricación do deseño efectuado. |
AP3
|
BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP13 BP15 BP16
|
CP1 CP3 CP5 CP7 CP8 CP9 CP11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Proxecto de deseño da máquina ou vehículo proposto na materia de “Simulación de máquinas e vehículos”. |
Elección dos elementos de máquinas necesarios.
Deseño dos elementos de máquinas necesarios. |
Utilización do simulador desenvolto na materia de “Simulación de máquinas e vehículos” como axuda ao deseño. |
Axuste de parámetros do simulador.
Obtención e interpretación de resultados que permitan afinar o deseño. |
Construción da máquina ou vehículo deseñado. |
Proxecto de construción.
Construción. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
A3 B2 B4 B5 B13 B15 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C7 C8 C9 C11 |
14 |
0 |
14 |
Traballos tutelados |
A3 B2 B4 B5 B13 B15 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C7 C8 C9 C11 |
27 |
54 |
81 |
Sesión maxistral |
A3 B2 B4 B5 B13 B15 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C7 C8 C9 C11 |
5 |
0 |
5 |
|
Atención personalizada |
|
12.5 |
0 |
12.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Abordaranse as técnicas para a selección e/ou deseño dos elementos de máquinas necesarios. |
Traballos tutelados |
Elección e/ou deseño dos elementos de máquinas necesarios.
Axuste de parámetros do simulador e obtención e interpretación de resultados que permitan afinar o deseño.
Proxecto de construción e construción. |
Sesión maxistral |
Descrición da máquina ou vehículo a deseñar e construír, formulación de obxectivos e exposición da metodoloxía. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Os profesores estarán dispoñibles para os alumnos tanto nas sesións presenciais como no horario de titorías, que poderán ser presenciais ou non presenciais (email, Teams). |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A3 B2 B4 B5 B13 B15 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C7 C8 C9 C11 |
Avaliaranse os tres traballos tutelados que se propuxeron na Metodoloxía. |
100 |
|
Observacións avaliación |
No caso de estudantes con dispensa académica e a tempo parcial, o sistema de avaliación será o mesmo: os estudantes integraranse nun grupo de traballo e acordarase co profesor a súa forma de participación. Isto é válido tanto para a primeira como para a segunda oportunidade. O sistema de avaliación será o mesmo na primeira e na segunda oportunidade, así como na convocatoria adiantada. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación para a convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
B. Heissing, M. Ersoy (Eds.) (2011). Chassis Handbook. Vieweg Teubner
R.L. Norton (2011). Diseño de Máquinas (4ª edición). Prentice Hall
J.E. Shigley, C.R. Mischke (2002). Diseño en Ingeniería Mecánica (6ª edición). McGraw-Hill
B.J. Hamrock, B. Jacobson, S.R. Schmid (2001). Elementos de Máquinas. McGraw-Hill
T.D. Gillespie (1992). Fundamentals of Vehicle Dynamics. SAE
M. Tanelli, M. Corno, S.M. Savaresi (2014). Modelling, Simulation and Control of Two-wheel Vehicles. Wiley |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Simulación de Máquinas e Vehículos/730497225 | Deseño e Ensaio de Máquinas/730497203 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": A entrega de traballos que se realicen nesta materia: - Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
- Realizarase a través da web da materia, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos.
- En caso de ser necesario realizalos en papel: non se empregarán plásticos; realizaranse impresións a dobre cara; empregarase papel reciclado; evitarase a impresión de borradores.
Débese facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. |
|