Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
CE1 - Aplicar metodoloxías e normativas para unha xestión eficiente da enerxía |
A2 |
CE2 - Analizar e aplicar medidas de aforro e eficiencia enerxética nos sectores industrial, terciario e residencial |
A5 |
CE5 - Analizar o consumo de enerxía e os seus custos asociados |
A13 |
CE13 - Analizar, aplicar e optimizar sistemas de uso enerxético |
A15 |
CE15 - Desenvolver un proxecto no ámbito do máster |
A16 |
CE16 - Buscar, analizar, identificar e aplicar novas fontes de enerxía eléctrica ou novas técnicas de xestión da electricidade baixo criterios como a eficiencia, a sustentabilidade ou a cooperación, así como a utilización destas en novas aplicacións |
B9 |
CG4 - Extraer, interpretar e procesar información, de diferentes fontes, para a súa utilización no estudo e análise |
B11 |
CG6 - Adquirir novos coñecementos e habilidades relacionadas co ámbito profesional do máster |
B12 |
CG7 - Analiza criticamente a túa propia experiencia de prácticas |
B13 |
CG8 - Aplicar os coñecementos teóricos á práctica |
B16 |
CG11 - Avaliar a aplicación das tecnoloxías emerxentes no ámbito da enerxía e do medio ambiente |
B17 |
CG12 - Desenvolver a capacidade de asesorar e orientar sobre a mellor vía ou canle para optimizar os recursos enerxéticos en relación coas enerxías renovables |
B18 |
CG13 - Plantexar e resolver problemas, interpretar un conxunto de datos e analizar os resultados obtidos; no ámbito da eficiencia enerxética e da sustentabilidade |
C2 |
CT2 - Dominar a expresión e comprensión oral e escrita dunha lingua estranxeira |
C4 |
CT4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero |
C5 |
CT5 - Comprender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios dos que dispoñen os emprendedores |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os distintos tipos de vehículos eléctricos |
AM1 AM5 AM16
|
BM9 BM11 BM12 BM13 BM16
|
CM2 CM4 CM5
|
Comprender e saber aplicar enfoques sistémicos a problemas relacionados cos vehículos eléctricos |
AM2 AM5
|
BM12 BM13 BM17 BM18
|
CM2 CM4 CM5
|
Analizar e saber deseñar sistemas eléctricos de tracción/propulsión |
AM1 AM13 AM16
|
BM9 BM12
|
CM4 CM5
|
Comprender as necesidades dos usuarios na selección de sistemas eléctricos de tracción/propulsión |
AM2 AM5 AM15 AM16
|
BM9 BM11 BM12 BM13 BM18
|
|
Coñecer os diferentes procesos, produtos e equipamentos relacionados co deseño de sistemas eléctricos de tracción/propulsión |
AM1 AM2 AM5 AM16
|
BM9 BM11 BM12 BM13 BM16 BM17 BM18
|
CM2 CM4 CM5
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución á mobilidade eléctrica. Necesidades enerxéticas, eficiencia, vantaxes e inconvenientes dos accionamentos eléctricos. |
Tipos de máquinas eléctricas empregadas, segundo as necesidades, vantaxes e inconvenientes. |
Enerxía eólica, tipos de turbinas empregadas. |
-Turbinas tipo 1
-Turbinas tipo 2
-Turbinas tipo 3
-turbinas tipo 4 |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C2 C4 C5 |
9 |
20 |
29 |
Prácticas de laboratorio |
B9 B11 B12 B13 B18 |
6 |
2 |
8 |
Solución de problemas |
A1 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C5 |
12 |
8 |
20 |
Proba práctica |
A1 A2 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C2 |
4 |
12 |
16 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Actividade presencial na aula, onde se explicarán os conceptos fundamentais da materia, mediante unha exposición oral, complementada con medios audiovisuais e multimedia para facilitar a aprendizaxe. |
Prácticas de laboratorio |
Realizaranse no laboratorio de electricidade. Consistirán en xustificar e analizar os modos máis relevantes do comportamento das máquinas eléctricas . |
Solución de problemas |
Explícanse e resolven os problemas máis relevantes dunha maneira sistemática, analizando as dificultades que poidan xurdir, resolvendo dúbidas coa finalidade de proporcionar ao alumno os recursos necesarios para a súa posterior resolución dunha maneira autónoma. |
Proba práctica |
Permite a avaliación dos traballos, competencias e habilidades adquiridas polos alumnos, fomentando o seu traballo autónomo |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
|
Descrición |
Ao tratarse de grupos moi reducidos é posible realizar un seguimento do traballo realizado. Analizar os puntos fundamentais e defender as propostas adoptadas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
B9 B11 B12 B13 B18 |
Consistirán en xustificar e analizar os modos máis relevantes do comportamento das máquinas eléctricas. |
10 |
Solución de problemas |
A1 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C5 |
O alumno debe resolver e analizar con pensamento crítico, identificando as necesidades e buscando as solucións correctas, integrando os conceptos adquiridos na materia, os diferentes problemas propostos. |
60 |
Proba práctica |
A1 A2 A5 A13 A15 A16 B9 B11 B12 B13 B16 B17 B18 C2 |
Consiste na resolución de diferentes propostas por parte do profesor ou o alumno, onde deberá demostrar as súas habilidades, competencias e coñecementos adquiridos. |
30 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
KRAUSE,P.C. ; WASYNCZUK, O.; SUDHOFF, S.D. (March 5th 2002). Analysis of Electric Machinery and Drive Systems. Wiley-IEEE Press. Piscataway. N.J
KRISHNAN, R. (2001). Electric Motor Drives Modeling, Analysis, And Control. Prentice Hall.Pearson Education. Upper Saddle River. N.J.
Mohamed El-Sharkawi (2018). Fundamentals of Electric Drives. CL Engineering
El-Sharkawi, Mohamed (2017). Wind Energy: An Introduction. Editorial: CRC Press |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|