Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A15 |
Coñecemento das características dos sistemas de propulsión naval |
B1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita encontrarse a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer a terminoloxía naval. Coñecer o nome e a sua función da maioría dos equipos do buque e as diferentes máquinas para a propulsión. |
A15
|
B1 B5 B6
|
|
Manexar información técnica e planos de buques e os seus servicios. |
A15
|
B1 B5 B6
|
|
Adquirir unha visión amplia da industria naval e dos buques. |
A15
|
B1 B5 B6
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os bloques e temas seguintes desarrollan os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación, que son:
|
Introducción: Navegación, buques, tipos de buques. Asteleiros. Contrato de construcción. Características do buque. Elementos estructurais. Compartimentos. Equipos. Propulsión. Auxiliares. Goberno. Salvamento e seguridade. |
1.- Generalidades |
I.- a navegación
II.- o buque. tipoloxias
III.- Estaleiro
IV.- Arquitectura naval
V.- O contrato de construcción e entidades relacionadas coa industria naval. |
2.- Estructura |
VI.- Características dun buque
VII.- Elementos estructurais dun buque
VIII.- Compartimentos principais dun buque
IX.- Equipo de amarre e fondeo
X.- Equipo de carga e descarga
XI.- Accesos dun buque
XII.- Elementos de luz e ventilación dun buque
XIII.- Habilitación |
3.- Armamento |
XIV.- Propulsión do buque
XV.- Aparatos auxiliares
XVI.- Equipos auxilares a navegación
XVII.- Aparato de goberno
XVIII.- Equipo de salvamento e seguridade |
4.- Otros |
XIX.- Navegación a vela
XX.- Buques de pesca
XXI.- Embarcacions deportivas
XXII.- Plataformas off-shore |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A15 B1 B5 B6 |
0 |
15 |
15 |
Sesión maxistral |
A15 B1 B5 B6 |
30 |
30 |
60 |
Solución de problemas |
A15 B1 B5 B6 |
30 |
30 |
60 |
Proba mixta |
A15 B1 B5 B6 |
5 |
5 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Metodoloxía diseñada para promover o aprendizaxe autónomo dos estudiantes, baixo a tutela do profesor
e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe de ¿cómo facer as cousas?.
Constitue unha opción basada na asunción polos estudiantes da responsabilidade polo seu propio aprendizaxe. Este sistema de enseñanza basease en dous elementos básicos: o aprendizaxe independiente dos estudiantes e o seguimiento de ese aprendizaxe por o profesor tutor. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Solución de problemas |
Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
A atención personalizada articúlase a través das tutorías. O profesor está dispoñible para atender ao alumno e solucionarlle todas as súas consultas relativas á materia dentro do horario de tutorías asignado polo centro.Trátase dunha actividade voluntaria e non avaliable. De todos os xeitos, anímase aos alumnos a facer uso dela tanto como estimen convinte.O alumno en todo momento pode contar coa colaboración dos profesores, tanto de forma individual como en equipo.
Esta asignatura acepta a dispensa académica de aqueles alumnos matriculados a tiempo parcial.
Os alumnos con dispensa académica poden seguir a asignatura sen asistir a clase y contan co apoio do profesor en tutorías cando o necesiten. Serán evaluados pola nota obtida no exame.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A15 B1 B5 B6 |
Ver observaciones |
20 |
Proba mixta |
A15 B1 B5 B6 |
Ver observaciones |
80 |
|
Observacións avaliación |
Esta asignatura acepta a dispensa académica de aqueles alumnos matriculados a tempo parcial. Os alumnos con dispensa académica poden seguir a asignatura sen asistir a clase e contan co apoio do profesor en tutorías cando o necesiten. Serán evaluados exclusivamente pola nota obtida no examen tanto na primeira como na segunda oportunidade.
Para todos os alumnos, os requisitos da segunda oportunidade son
iguales aos da primeira oportunidade.
Os alumnos da convocatoria extraordinaria de dicembro serán evaluados exclusivamente pola nota obteida no exame.
“La realización fraudulenta de las pruebas o actividades de evaluación implicará directamente la cualificación de suspenso '0’ en la materia en la convocatoria correspondiente, invalidando así cualquier cualificación obtenida en todas las actividades de evaluación de cara a la convocatoria extraordinaria"
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" precisase incluir nas nosas guías docentes o seguinte: 1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. 2.- Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|