Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
Capacidade para realizar medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritaxes, estudos e informes. |
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A5 |
Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua. |
A29 |
Capacidade para deseñar sistemas electrónicos analóxicos, dixitais e de potencia. |
A30 |
Coñecer e ser capaz de modelar e simular sistemas. |
A34 |
Capacidade para deseñar sistemas de control e automatización industrial. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
C2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñece todo o proceso de fabricación de equipos electrónicos. |
A4 A5
|
|
C2
|
Deseña circuítos impresos atendendo ás súas características eléctricas, electrónicas, mecánicas e térmicas. |
A3 A5 A29 A30 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2
|
Recoñece e selecciona os distintos tipos de encapsulados de compoñentes electrónicos. |
A4 A30
|
B1 B6
|
C2
|
Coñece o proceso de fabricación, montaxe e proba de equipos electrónicos. |
A4 A5
|
B3 B5 B6 B7
|
C2
|
Coñece os límites de emisións electromagnéticas permitidos, como determinalos e minimizalos. |
A3 A4 A5 A30
|
B5
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1: Componentes electrónicos |
Modelos teóricos vs modelos reais de componentes.
Encapsulados
- Componentes de inserción (THD).
- Componentes de montaxe superficial (SMD) |
Tema 2: Deseño, fabricación e montaxe de circuitos impresos. |
Tipos de substratos.
Tipos de capas.
Circuitos multicapa.
Soldadura por onda.
Soldadura por refluxo.
Outros tipos de soldadura.
Fabricación
- Procesos manuais.
- Procesos automatizados. |
Tema 3: Interferencia e compatibilidade electromagnética no deseño de equipos |
Campos magnéticos.
Emisións, susceptibilidad e ESD
Normativa |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A4 A34 B3 B4 B6 |
8 |
11 |
19 |
Prácticas de laboratorio |
A3 A5 A29 A30 B1 B2 B5 B6 B7 C2 |
12 |
26 |
38 |
Saídas de campo |
B1 B2 |
5 |
0 |
5 |
Sesión maxistral |
A4 A5 A29 A30 |
10 |
0 |
10 |
Traballos tutelados |
A3 A4 A5 A29 A30 A34 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 |
15 |
38 |
53 |
Proba obxectiva |
A30 |
2 |
0 |
2 |
Análise de fontes documentais |
A4 B3 B4 C2 |
8 |
10 |
18 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Estudaranse un ou varios casos de equipos comerciais no que respecta o seu proceso de fabricación, |
Prácticas de laboratorio |
Deseñaranse un ou varios circuitos electrónicos. |
Saídas de campo |
Visita presencial ou virtual a unha pranta de fabricación e/o montaxe de circuitos impresos. |
Sesión maxistral |
Exposición oral e mediante do uso de medios audiovisuais, realizando preguntas ós estudantes.
|
Traballos tutelados |
Deberán ser realizados de forma individual por cada alumno. |
Proba obxectiva |
Proba escrita sobre coñecimentos teóricos |
Análise de fontes documentais |
Utilización das ferramentas actuais para a localización, documentación e adquisición de componentes eletrónicos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Análise de fontes documentais |
Estudo de casos |
Traballos tutelados |
Saídas de campo |
|
Descrición |
Levarase a cabo durante os talleres e traballos tutelados. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A3 A5 A29 A30 B1 B2 B5 B6 B7 C2 |
Traballo práctico en grupo, de deseño e fabricación de circuitos. |
30 |
Traballos tutelados |
A3 A4 A5 A29 A30 A34 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 |
Traballo por escrito, realizado de forma individual. |
30 |
Proba obxectiva |
A30 |
Proba escrita individual |
40 |
|
Observacións avaliación |
Nesta asignatura ademais da proba obxetiva, se deben superar os traballos arriba indicados. Será obligatoria a participación, e obtener en cada parte un mínimo do 40% da nota máxima. Os alumnos que se acollan a dispensa académica e/ou matrícula parcial, poderán
acordar co profesor a posibilidade de facer actividades alternativas as
obligatorias e presenciais. Os criterios para aprobar a asignatura na segunada oportunidade son os mismos que na primeira.
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Oficina Técnica/770G01035 | Electrónica Analóxica/770G01022 | Electrónica Dixital/770G01023 | Instrumentación Electrónica I/770G01027 | Debuxo Industrial e CAD/770G01029 |
|
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|