Identifying Data 2022/23
Subject (*) Regulations and Legislation Code 771G01035
Study programme
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Dereito Privado
Empresa
Coordinador
Martinez Carballo, Manuel
E-mail
manuel.martinez.carballo@udc.es
Lecturers
Arevano Fuentes, Mª de la Cruz
Martinez Carballo, Manuel
Rodríguez-Losada Pérez-Montero, Juan
E-mail
m.arevano@udc.es
manuel.martinez.carballo@udc.es
j.rodriguez-losada@udc.es
Web
General description Consulte la guía en CASTELLANO.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo.
A4 Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares.
A10 Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional.
B1 Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B2 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico.
B11 Capacidade de análise e síntese.
B12 Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional
C4 Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective
C6 Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines.
C7 Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development.
C8 Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Os resultados da aprendizaxe desta materia permiten a adquisición das seguintes competencias. A1
A4
A10
B1
B2
B11
B12
C4
C6
C7
C8

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Oral presentation A1 A10 B12 C4 C6 C7 21 42 63
Workshop A4 B1 B2 B11 C6 C8 21 30 51
Supervised projects B1 C6 C8 0 34 34
Multiple-choice questions A1 B1 B11 1 0 1
 
Personalized attention 0 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Oral presentation Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é coñecida tamén como "conferencia", "método expositivo" ou "lección maxistral". Esta última modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Workshop Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo.
Supervised projects Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Multiple-choice questions Proba obxectiva que consiste en formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Supervised projects
Description
A atención personalizada consistirá básicamete na realización de tutorías, tanto individuais como en grupo, para resolver e aclarar calquera tipo de dúbida relacionada coa materia e a realización dos traballo tutelados.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Multiple-choice questions A1 B1 B11 75
Workshop A4 B1 B2 B11 C6 C8 0
Supervised projects B1 C6 C8 25
Oral presentation A1 A10 B12 C4 C6 C7 0
 
Assessment comments
<p> Esta materia é responsabilidade de dous departamentos (Departamento de Empresa e Departamento de Dereito Privado). O profesorado implicado de cada un destes dous departamentos imparte unha parte do contido desta materia e a avaliación será independente para cada unha das partes, sendo a cualificación final da materia a media das dúas partes, sempre e cando se teña superado cada parte por separado.&nbsp;</p><div><div><p>Na avaliación do 25% correspondente ao traballo tutelado tamén se terá en conta a participación activa nas clases presenciais, salvo no caso do alumnado con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia. Por outra banda, este 25% do traballo tutelado só se terá en conta se se superou a proba de resposta múltiple correspondente.&nbsp;</p><p>Con todo, e a pesar do mencionado anteriormente, na presentación da materia ao comezo do cuadrimestre correspondente, pódese establecer unha repartición porcentual distinta ao planificado entre todas as metodoloxías.</p></div></div>

Sources of information
Basic

Bibliografía básica:&nbsp;

Lei 34/1988, do 11 de novembro, Xeneral de Publicidade (https://www.boe.es/eli/es/l/1988/11/11/34/con)&nbsp;

Lei 3/1991, do 10 de xaneiro, de Competencia Desleal (https://www.boe.es/eli/es/l/1991/01/10/3/con)&nbsp;

Real Decreto Lexislativo 1/2007, do 16 de novembro, polo que se aproba o texto refundido da Lei Xeral para a Defensa dos Consumidores e Usuarios e outras leis complementarias (https://www.boe.es/eli/es/rdlg/2007/11/16/1/con)&nbsp;

Real Decreto Lexislativo 1/1996, do 12 de abril, polo que se aproba o texto refundido da Lei de Propiedade Intelectual, regularizando, aclarando e harmonizando as disposicións legais vixentes sobre a materia (https://www.boe.es/eli/es/rdlg/1996/04/12/1/con) &nbsp;

O profesorado da materia poderá proporcionar bibliografía complementaria para cada un dos temas da materia.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Economic and Business Aspects of Design/771G01033
Industrial Management and Organisation/771G01034
Innovation and Design Management/771G01043
Quality Management/771G01044

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Industrial Logistics/771G01045

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.