A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN: 1. Condicións de avaliación: Está prohibido acceder á aula do exame con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información. 2. Identificación do estudante: O estudante ha de acreditar a súa personalidade de acordo coa normativa vixente. B) TIPOS DE CUALIFICACIÓN: 1. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada. 2. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial serán avaliados seguindo os mesmos criterios que os estudantes a tempo completo. C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN: 1. Primeira oportunidade: aplicaranse os criterios de avaliación anteriormente indicados nesta sección. 2. Segunda oportunidade: ao mesmo que na primeira oportunidade, realizarase unha proba mixta cun valor do 70% da avaliación. Para o 30% restante poderase manter a cualificación de avaliación continua ou pode optarse por contestar unha pregunta de ensaio que se desenvolverá a continuación do exame. No caso de presentarse á recuperación da avaliación continua, a súa cualificación, calquera que sexa, substituirá á obtida na primeira oportunidade. 3. Convocatoria adiantada: As condicións de avaliación da Oportunidade Adiantada (art. 19 dás Normas de Avaliación, Revisión e Reclamacións dás Cualificacións dúas Estudos de Grao e Mestrado Universitario) serán específicas para esta oportunidade. Esta será avaliada por medio dunha proba mixta que suporá o 100 % da cualificación final. Esta proba mixta será deseñada de maneira singular e específica para valorar en que medida o/a estudante adquiriu os resultados da aprendizaxe aos que se fai referencia na presente guía. D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN: Avaliación continua: Con carácter xeral, as actividades de avaliación continua serán valoradas cando se leven a cabo de acordo coa programación prevista do grupo correspondente. No cálculo da avaliación continua serán consideradas as tres mellores puntuacións das catro probas realizadas ao longo do período docente. Cada proba valerá un punto. Adicionalmente, a participación en actividades complementarias programadas (conferencias, seminarios, etc.) poderá engadir ata medio punto á suma das cualificacións do exame e da avaliación continua. En todo caso, a máxima puntuación que se pode obter será de dez puntos. |