Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Posuír, comprender e desenvolver habilidades que posibiliten aplicar os coñecementos académicos especializados adquiridos no grao á realidade cambiante á que se enfrontan os avogados para evitar situacións de lesión, risco ou conflito en relación aos intereses encomendados ou o seu exercicio profesional ante tribunais ou autoridades públicas e nas funcións de asesoramento |
A2 |
Coñecer as técnicas dirixidas á investigación e establecemento dos feitos nos distintos tipos de procedemento, especialmente a produción de documentos, os interrogatorios e as probas periciais |
A3 |
Coñecer e ser capaz de integrar a defensa dos dereitos dos clientes no marco dos sistemas de tutela xurisdicionais nacionais e internacionais |
A4 |
Coñecer as diferentes técnicas de composición de intereses e saber atopar solucións a problemas mediante métodos alternativos á vía xurisdicional |
A5 |
Coñecer e saber aplicar os dereitos e deberes deontolóxicos profesionais nas relacións do avogado co cliente, as outras partes, o tribunal ou autoridade pública e entre avogados |
A7 |
Saber identificar conflitos de intereses e coñecer as técnicas para a súa resolución, establecer o alcance do segredo profesional e da confidencialidade, e preservar a independencia de criterio |
A10 |
Desenvolver destrezas e habilidades para a elección da estratexia correcta para a defensa dos dereitos dos clientes tendo en conta as esixencias dos distintos ámbitos da práctica profesional |
A13 |
Saber expor de forma oral e escrita feitos, e extraer argumentalmente consecuencias xurídicas, en atención ao contexto e ao destinatario ao que vaian dirixidas, de acordo no seu caso coas modalidades propias de cada ámbito procedimental |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo |
B9 |
Capacidade de resolución de problemas |
B13 |
Capacidade de manexo das tecnoloxías da información e comunicación no desenvolvemento da súa actividade laboral |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma |
C2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
C3 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C5 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C7 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
|
BM9
|
|
|
AM1 AM2 AM3 AM4 AM5 AM7 AM10 AM13
|
BM2 BM3 BM4 BM5 BM13
|
CM1 CM2 CM3 CM5 CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. CONTRATO DE TRABALLO. DISTINTAS MODALIDADES |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: JESÚS MARTÍNEZ GIRÓN |
2. O SALARIO: GARANTÍAS |
4 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: ALBERTO ARUFE VARELA |
3. TEMPO DE TRABALLO: XORNADAS E DESCANSOS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: ALBERTO ARUFE VARELA |
4. CLASIFICACIÓN PROFESIONAL. ASCENSOS E MOVILIDADE FUNCIONAL |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: ALBERTO ARUFE VARELA |
5. MODIFICACIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO: MODIFICACIÓN SUSTANCIAL DAS CONDICIONS DE TRABALLO. TRASLADOS E DESPRAZAMENTOS |
4 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: JESÚS MARTÍNEZ GIRÓN |
6. CONTRATAS E SUBCONTRATAS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: JESÚS MARTÍNEZ GIRÓN |
7. CESIÓN ILEGAL DE TRABALLADORES |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: JESÚS MARTÍNEZ GIRÓN |
8. PODER DISCIPLINARIO. FALTAS E SANCIONS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: ANA ISABEL FERNÁNDEZ LÓPEZ (ABOGADA) |
9. SUSPENSIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: ANA ISABEL FERNÁNDEZ LÓPEZ (ABOGADA) |
10. EXTINCIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO. DISTINTAS MODALIDADES, EN ESPECIAL: DESPIDO OBXETIVO; DESPIDO COLECTIVO; DESPIDO DISCIPLINARIO; RESOLUCIÓN CONTRATO A INSTANCIA DO TRABALLADOR |
12 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORES RESPONSABLES: ANA ISABEL FERNÁNDEZ LÓPEZ (ABOGADA) E MIGUEL ORANTES (ABOGADO) |
11. NEGOCIACIÓN COLECTIVA. REPRESENTACIÓN SINDICAL. FOLGA E PECHE PATRONAL |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: BLANCA FERNÁNDEZ-CHAO GONZÁLEZ-DOPESO (ABOGADA) |
12. SEGURIDADE SOCIAL. PRESTACIONS. REQUISITOS. RESPONSABILIDADE EN MATERIA DE PRESTACIONS. INCAPACIDADE TEMPORAL. INCAPACIDADE PERMANENTE. XUBILACIÓN. PRESTACIONS FAMILIARES. MORTE E SOBREVIVENCIA |
6 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORES RESPONSABLES: MIGUEL ORANTES (ABOGADO), BLANCA FERNÁNDEZ-CHAO GONZÁLEZ-DOPESO (ABOGADA) E MARÍA LUISA TATO FOUZ (ABOGADA) |
13. PROTECCIÓN POR DESEMPREGO. PRESTACIONS E SUBSIDIOS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: MARÍA LUISA TATO FOUZ (ABOGADA) |
14. PROCEDEMENTO LABORAL. ESPECIAL REFERENCIA AS DISTINTAS MODALIDADES PROCESUAIS. MEDIOS DE IMPUGNACIÓN E EXECUCIÓN LABORAL |
6 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: ASUNCIÓN BARRIO CALLE (SECRETARIA SALA SOCIAL TSX GALICIA) E BEATRIZ RAMA INSUA (MAXISTRADA DO SOCIAL DO TSX GALICIA) |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A4 A5 |
25 |
0 |
25 |
Simulación |
A1 A4 A7 |
5 |
20 |
25 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A7 A10 B2 B3 |
8 |
32 |
40 |
Proba mixta |
A13 B2 |
2 |
0 |
2 |
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A10 A13 B2 B3 B4 B5 B9 B13 C1 C2 C3 C5 C7 |
13 |
40 |
53 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Simulación |
unha análise máis sinxela, económica ou inocua que si se levara a cabo sobre o orixinal ou na realidade. Ponse ao suxeito ante unhas condicións hipotéticas nas cales se proba o seu comportamento ante situacións concretas, os seus coñecementos, a súa capacidade de analizar alternativas e as súas consecuencias. Baséase, por tanto, na configuración de situacións similares ás que se producen nun contexto real, coa finalidade de utilizalas como experiencias de aprendizaxe ou como procedemento para a avaliación. |
Obradoiro |
aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, |
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Estudo de casos |
Presentación, debate e solución de problemas xurídicos reais, señaladamente extraídos da xurisprudencia social máis recente |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
|
Descrición |
Atención personalizada para la resolución de problemas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A10 A13 B2 B3 B4 B5 B9 B13 C1 C2 C3 C5 C7 |
Seguimento en clase dos problemas xurídicos reais presentados nela para o seu debate e solución. |
20 |
Simulación |
A1 A4 A7 |
evaluación de la actividad desarrollada por el alumno en esta actividad |
20 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A7 A10 B2 B3 |
Se evalúa las actividades desarrolladas por el alumno a lo largo del módulo |
20 |
Proba mixta |
A13 B2 |
preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
40 |
|
Observacións avaliación |
No caso dos
alumnos a tempo parcial, non se valorará negativamente a súa
falta de asistencia a clase, aínda que quedan obrigados a presentar os
informes e realizar os exames nas mesmas condicións que os alumnos a
tempo completo. Como regra, rexe o mesmo sistema de avaliación na segunda oportunidade, especialmente no relativo aos exámenes. Seguindo as instruccións das autoridades académicas competentes,
lembramos que, en caso de plaxio, a actividade en cuestión non será
avaliada.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|