Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
1. Formación complementaria en materia de políticas sociais e específicas (xénero, migración e avellentamento). |
AM2 AM5 AM6
|
BM1 BM6 BM19 BM21
|
CM2 CM3 CM4 CM5 CM7
|
2. Capacidad de aprendizaxe colaborativo: exposición da súa propia investigación, aportar ao traballo doutros compañeiros/as, elaboración dunha proposta de investigación, etc. |
AM2 AM5 AM6
|
BM1 BM6 BM9 BM10 BM11 BM15 BM19 BM21
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM7 CM8 CM9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Asistencia a conferencias, formacións, seminarios ou congresos relacionados coas políticas públicas diseñadas ou non desde o profesorado do MOPS. Libre elección por parte do alumnado. |
1.1. Asistencia a conferencias, seminarios o congresos sobre políticas públicas en xeral, ou sobre políticas específicas (igualdade de xénero, inmigración e avellentamento). |
2. Creación dun proxecto de intervención, seminario, conferencia, debate, etc. |
2.1. Construcción dun proxecto de investigación ou de intervención seguindo unhas pautas e criterios. |
3. Reproducción dun seminario, conferencia, debate, taller por parte do alumnado. |
3.1. Presentación de coñecementos adquiridos na súa formación de libre configuración ou como parte dos seus proxectos TFM.
Ao inicio do curso consensuarse co alumnado a mellor maneira de llevarlo a cabo para o logro dos obxetivos da materia. |
4. Avaliación de proxectos. |
4.1. Avaliar proxectos de investigación ou intervención para a súa aceptación ou non, baixo uns criterios establecidos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Presentación oral |
B6 B9 B15 B19 B21 C1 C3 C4 C5 |
2 |
15 |
17 |
Proba de ensaio |
B1 C2 C7 C8 |
0 |
20 |
20 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A2 A5 A6 B1 B10 B11 B19 B21 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
0 |
37 |
37 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Presentación oral |
O alumnado levará a cabo o seu seminario ou conferencia ou debate, onde se presentarán as súas investigacións (parte dos seus propios TFM ou como reflexións dalgún seminario/taller o que asistiran).
Con esta metodoloxía buscase a participación do alumnado, mellorar a destreza de falar en público e prepararse así de cara o futuro laboral e a defensa dos seus traballos (tanto académicos como profesionais).
|
Proba de ensaio |
A presentación dos traballos no formato que se defina, dará como resultado o grosso da nota da asignatura. Ao inicio da materia decidirase o formato da presentación dos traballos, de forma onsensuada co alumnado. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
O alumnado acudirá, de maneira opcional, a actividades académicas vinculadas coas temáticas abordadas no mestrado, concretamente, por un valor de 20 horas de duración. Deberá presentar certificados de asistencia a ditas actividades. Esto formará parte da parte obrigatoria da materia. A selección será libre por parte do alumnado.
O profesorado do mestrado deseñará unha xornadas de formación de aproximadamente 10 horas de duración para o alumnado no seu conxunto para lograr transferencia de coñecementos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
|
Descrición |
En caso de existir dúbidas sobre a realización opcional do ensaio o alumnado poderá pedir unha titoría presencial ou virtual (previa concertación por e-mail). |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A2 A5 A6 B1 B10 B11 B19 B21 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
O alumnado acudirá a actividades académicas vinculadas coas temáticas abordadas no mestrado, concretamente, por un valor de 20 horas de duración, presenciais ou online. Deberá presentar certificados de asistencia a ditas actividades.
O profesorado do mestrado poderá deseñar unha xornadas de formación de aproximadamente 10 horas de duración para o alumnado no seu conxunto para lograr transferencia de coñecementos.
A realización dunha ou das duas transferencias de coñecemento terán unha nota do 10%. |
10 |
Presentación oral |
B6 B9 B15 B19 B21 C1 C3 C4 C5 |
A presentación dos traballos no formato que se defina, dará como resultado o groso da nota da materia. No inicio da materia decidirase o formato da presentación dos traballos, de manera consensuada co alumnado. |
10 |
Proba de ensaio |
B1 C2 C7 C8 |
A presentación dos traballos no formato que se defina, dará como resultado o grosso da nota da asignatura. Ao inicio da materia decidirase o formato da presentación dos traballos, de forma consensuada co alumnado. |
80 |
|
Observacións avaliación |
Recomendacións/criterios sobre a avaliación:
1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. 2.- Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Alguacil Gómez, J. (2011). Cómo se hace un trabajo de investigación en sociología. Madrid: Ediciones La Catarata
Baelo Álvarez, Manuel (2017). El arte de presentar trabajos académicos ante un tribunal: TFG, TFM y tesis doctoral: guía práctica para estudiantes universitarios. El Ejido: Círculo Rojo
Guinea-Martín, D. (2012). Trucos del oficio del investigador. Madrid: Gedisa
Caicedo, Claudia (2016). ¿Cómo elaborar un trabajo final de máster?. Barcelona: UOC |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Modelos de provisión do benestar/615525003 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Historia e teorías dos movementos migratorios/615525013 | Historia das teorías feministas/615525017 | Deseño de proxectos e traballos de investigación/615525029 | Traballo Final de Mestrado (TFM)/615525031 |
|
Materias que continúan o temario |
Prácticas externas/615525028 |
|
Observacións |
Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)
Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria |
|