Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento da contorna tecnolóxica da comunicación de contidos informativos, tanto dende o punto de vista do usuario o consumidor da información, como dende o punto de vista profesional |
AP3 AP6 AP9 AP13 AP14 AP15 AP16 AP17 AP18
|
BP7 BP9
|
CP2
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
-Contexto tecnolóxico do usuario.
|
1. Estudo da empresa WeBlogs: a historia, a visión, a estratexia, o modelo de negocio, os procesos, o talento, as métricas, produtos e ferramentas de traballo.
2. Branded Content. |
-Contexto profesional. |
1. Fluxos de traballo na redacción dixital:
1.1.Deseño das webs de medios xeneralistas
1.2 Dixitalización das redaccións e fluxos de traballo na contorna dixital
2. Xestores de contidos. WALTER:
2.1 Creación e edición de contidos: noticias, retransmisións en directo, álbums, vídeos e gráficos
2.2 Xestión de portadas e seccións: categorización e etiquetaxe dos contidos e administración do composer
2.3 Walter mini: creación e publicación de contidos desde dispositivos móbiles
2.4 SGDVoz: monitoraxe de teletipos e corte de fotografía dixital
3. Tendencias que determinarán os próximos anos:
3.1 Brands & Marketing
3.2 Culture
3.3. Tech & Innovation
3.4. Retail
3.5. Health
4. Medios:
4.1. ¿Teñe sentido o xornalismo sen publicidade?:
4.1.1. "EL ESPAÑOL" (a historia verdadeira )
4.1.2 Tortoise Media
4.2. Publicidade sen xornalismo
4.3. Os medios como movemento
4.4. As marcas, os novos medios
4.5. O novo papel do director de contidos
5. Content márketing:
5.1. Qué é
5.2. Quén o está facendo (ben)
6. Desafíos:
6.1. Economía da atención
6.2. Cómo saber de que falar
6.3. Cómo medir éxito (ROI)
7. Cultura das organizacións:
7.1. Que é a cultura
7.2. Tipos de culturas
7.3. Por que a cultura importa
7.4. Marketing de contidos centrado na cultura das organizacións
8. Análise de casos de referencia:
8.1. "Diario Público" e a súa transformación dixital:
8.1.1. Valores de negocio, misión e historia
8.1.2. Proceso de transformación dixital
8.1.3. Da análise de datos á información con valor engadido
8.1.4. Modelos de muros de pago
9. Historia: NewsCorp, The Daily, The Times, Snapchat, LYXSTREET. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 A17 |
11 |
0 |
11 |
Obradoiro |
A3 A6 A9 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B7 B9 C2 |
13 |
40 |
53 |
Seminario |
A3 A9 A13 B9 C2 |
10 |
0 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia. |
Obradoiro |
Correspóndese co que ma memoria verificada denomínase "Talleres/laboratorio". Nesta asignatura os contidos están centrados na aprendizaxe do uso de ferramentas básicas nunha redacción:
1.-WALTER.
1.1. - Creación e edición de contidos.
- Novas
- Emisións en directo
- Albums
- Vídeos
- Gráficos
1.2. - Xestión de portadas e seccións
- Categorización e etiquetaxe de contidos
- Administración de compositores
1.3.- Walter mini
- Creación e publicación de contidos dende dispositivos móbiles.
- SGDVoz: Seguimento de teletipos e corte de fotografía dixital.
2. - Estratexias empregadas nas redes sociais
Facebook
Instagram
Twitter
Tik Tok
3. - Outras ferramentas da redacción dixital.
- Dogtrack, unha plataforma de administración de RR.SS.
- Chartbeat, servizo de análise de audiencia.
- Sistema de xestión de vídeo Brightcove.
- Spike, ferramenta de seguimento de medios e localización de "trending topics". |
Seminario |
Sesións impartidas por profesionais relevantes do sector para contar o seu día a día e a evolución das empresas nas que traballan. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Sesión maxistral |
Seminario |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías denominadas "Titorías" na memoria de verificación do título, concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A3 A6 A9 A13 A14 A15 A16 A17 A18 B7 B9 C2 |
No Obradoiro recóllese o método de avaliación dos "TRABALLOS PRÁCTICOS" reflectido na memoria de verificación do título, consistente en:
WALTER CMS:
Escribir unha noticia de temática libre e cargala a Walter-test con estas especificacións:
- Tipo de contido: noticias
- Categoría test de Walter
- A noticia debe ter unha foto ou un álbum. Tamaño das imaxes para publicar na web: 1280 x 720.
- Incrustar alo menos un contido social relacionado co tema elexido: youtube, twitter, facebook, instagram, etc.
- Nos campos "Título de portada" e "Lead de portada" escribir o título e a pista que se usaría para compartir as noticias en Facebook.
- En canto a estilos, utilizar os que se consideren convintes: ladillos, segundo título, destacados, comiñas, etc.
- Valorarase o acabado final dos contidos xa publicados na web (sempre coa categoría de walter-test).
INDESIGN:
Maquetación e deseño da información en InDesign, seguindo as pautas do aprendido no módulo, ata o resultado final, con foto e texto real. |
80 |
Seminario |
A3 A9 A13 B9 C2 |
O Seminario inclúe a “INTERVENCIÓN DO ALUMNO NA AULA” como método de avaliación que queda reflectido na memoria de verificación do título. |
20 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
ISMAEL NAFRÍA (2017). La reinvención de The New York Times. Independent Publishing Platform |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|