Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender os principais conceptos que afectan á industria audiovisual e obter unha visión moi certeira do sector. |
AP1
|
BP9
|
CP2
|
Coñecer un glosario e unha terminoloxía propia do sector audiovisual.
|
AP1
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
-Situación do sector audiovisual
|
1. Cómo son as empresas hoxe? Breve introdución a unha nova realidade de mercado
2. A industria audiovisual en España: produción, distribución e exhibición
3. A produción audiovisual e a dirección de proxectos cinematográficos
4. O produtor creativo e a evolución da figura do produtor
5. O proceso de produción da obra cinematográfica
6. Principais accións na promoción dunha película
7. O cinema nunha nova contorna, os cambios na distribución
8. Entender a nova contorna dixital
9. Formas de xestión do traballo nas novas contornas
10. Xeración e preparación de modelos de negocio nas novas contornas mediáticas: o usuario é o centro
- Diferentes metodoloxías e técnicas para xerar ideas
- Service Desing Thinking
- O modelo Canvas
- O mapa de empatía
- A viaxe do usuario
11. O documental faise interactivo
|
-Ferramentas específicas. |
1. Introdución ao Movie Magic
2. Deseño dun plan de traballo
3. Traballo do 1º Aydte. de Direción (Preprodución)
3.1 Elaboración do plan de traballo
3.2 Factores e condicionantes dun plan de traballo (orzamento, datas actores, meteoroloxía, segundas unidades…)
3.3 Relación con outros departamentos.
4. Elaboración da documentación necesaria para a rodaxe.
Citacións ou ordes de traballo. Plan semanal. Desagregacións e escaletas.
4.1 Traballo do 1º Aydte. de Dirección durante a rodaxe. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 B9 C2 |
21 |
0 |
21 |
Seminario |
A1 C2 |
32 |
21 |
53 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases presenciais con profesionais de recoñecido prestixio nas que trasladan aos alumnos os contidos nucleares da materia.
|
Seminario |
Sesións conducidas por profesionais relevantes do sector nas que se realizan traballos prácticos para que os alumnos adquiran as competencias e os coñecementos propios desta materia.
Produción audiovisual e dirección de proxectos cinematográficos
Caso práctico: Carmen
Obxectivos: Revisar fiestras de explotación e figura do produtor.
O produtor creativo e a evolución da figura do produtor
O proceso de produción cinematográfica
Principais accións na promoción dunha película
Caso práctico: Os arqueiros
Caso práctico: The Last Peak
Obxectivos: Revisión dos tres sectores, comercio de produtor, produtor creativo
Os efectos de Internet na industria
Estudo de caso: O mundo é noso
Obxectivos: Revisar fiestras de explotación, figura do creador/produtor, impacto dos novos medios.
Caso práctico: A primavera rosa
Obxectivos: Documental, visión da produción independente, evolución do proxecto, dirección dun produto audiovisual, toma de decisións. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe para estas metodoloxías e denominadas "Titorías" na memoria de verificación do título, concíbese como momentos de traballo presencial co profesor para a atención e seguimento do traballo realizado por cada alumno. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A1 C2 |
No Seminario recóllese o método de avaliación dos "TRABALLOS PRÁCTICOS" reflectido na memoria de verificación do título, consistente en:
Produción audiovisual e dirección de proxectos cinematográficos
Caso práctico: Carmen
Obxectivos: Revisar fiestras de explotación e figura do produtor.
O produtor creativo e a evolución da figura do produtor
O proceso de produción cinematográfica
Principais accións na promoción dunha película
Caso práctico: Os arqueiros
Caso práctico: The Last Peak
Obxectivos: Revisión dos tres sectores, comercio de produtor, produtor creativo
Os efectos de Internet na industria
Estudo de caso: O mundo é noso
Obxectivos: Revisar fiestras de explotación, figura do creador/produtor, impacto dos novos medios.
Caso práctico: A primavera rosa
Obxectivos: Documental, visión da produción independente, evolución do proxecto, dirección dun produto audiovisual, toma de decisións.
- Elaboración do desglose para organizar un plan de traballo.
- Configuración do proxecto en Movie Magic. Como comezar unha avaría, poñelas en Movie Magic e explicación dos elementos do programa.
- Elaboración do plan de traballo. Factores e condicionantes dun plan de traballo (orzamento, datas, actores, meteoroloxía, segundas unidades...).
- Repaso e comentarios dos exercicios prácticos realizados.
- Elaboración da documentación necesaria para a rodaxe.
- Citación ou ordes de traballo. Plan semanal.
- Avarías e avarías. |
80 |
Sesión maxistral |
A1 B9 C2 |
Dentro de Sesión Maxistral incluese a “INTERVENCIÓN DO ALUMNO NA AULA” como método de avaliación que aparece reflexado na memoria de verificación do título. |
20 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Calvo Herrera, C. (2003): La empresa de cine en España. Laberinto Comunicación. Madrid. Comscore (2019): Informe anual cine 2018. Comscore. Honthaner, E. L. (2001): The complete film production handbook. Focal Press. London. Linares, R. y Fernández Manzano, E.P. (Ed.) (2019): Principios básicos de la producción cinematográfica. OMM Editorial. Madrid. 4ª edición. Mollá Furió, D. (2012): La producción cinematográfica. Las fases de creación de un largometraje. Editorial UOC. Barcelona. Pardo, A. (2014): Fundamentos de producción y gestión de proyectos audiovisuales. EUNSA. Navarra. Pardo, A. (2015): Producción ejecutiva de proyectos cinematográficos. EUNSA. Navarra. Versión digital. Reiss, J. (2010): Think Outside the Box Office: The Ultimate Guide to Film Distribution in the Digital Era. SCB DISTRIBUITORS. VV.AA. (2019): Panorama Audiovisual Iberoamericano 2019. EGEDA. Madrid. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|