-Distribución e tendencias en cinema II. |
1. Presentación BTEAM
2. Adquisición dunha película
2.1. Como é este proceso
2.2. Tipos de compras – cinema español vs. cinema internacional
2.3. Propostas de Distribución Internacionais e
Nacionais
2.4. Vantaxes da Coprodución vs. Distribución
2.5. Deal Memo e Contrato de Adquisición
2.6. Estimados de Negocio
3. A Distribución desde o inicio da produción:
3.1. Desenvolvemento: plan de comercialización; contratos de distribución
e investimento en P&A (obrigacións ICAA vs.
realidade)
3.2. Produción: materiais de rodaxe; prensa; xestión de talento
3.3. Posproducción: materiais de distribución, fotos, cartel e tráiler teaser. Onde termina o traballo do produtor e empeza o do distribuidor
4. Qué pasa cunha película desde que se compra ata que
se estrea
4.1. Lanzamento en cinemas
4.2. Data do trinque en cinemas ou dating. Importancia.
4.3. Estratexia de festivais (nacionais e internacionais)
4.4. Estratexia de lanzamento. Posicionamento e mensaxe, DAFO e P&A.
4.5. Creación de pezas creativas: cartel, trailer
4.6. Accións de comunicación e márketing. RRSS
4.7. Axencia de prensa?
4.8. Resultados, Premios, posibilidade de reestrea e retorno do investimento
4.9. Lanzamento en VOD e DVD
4.10. Outras canles alternativas de distribución
|
-Distribución e tendencias en ficción de TV II. |
1.Definición de xanelas:
1.1. Free TV
1.2. Pay TV
1.3. OTT
1.4. Outros
2. Modelo tradicional vs. Novo modelo:
2.1. Modelo tradicional de explotación por xanelas
2.2. Cambio de modelo – Causas e consecuencias
2.3. Novo modelo de explotación por xanelas – Actores e estratexias
3. Modelos de negocio:
3.1. Cómo compra un Free TV? – En España e fóra de España
3.2. Cómo compra un Pay TV?
3.3. Cómo compra un SVOD? – Plataformas mundiais e non mundiais
4. Qué modelo interésame como produtor? – Por que e como
5. Televisión de pago en España: contexto xeral
6. Plataformas, servizos e canles
7. Canles de televisión de pago: organización interna:
8 Departamento de contidos:
8.1. Compras:
8.1.1. Catálogo propio, acordo marco
8.1.2. Allea: Mercados, selección ou negociación
8.2. Programación:
8.2.1. Obxectivos
8.2.2. Análise audiencia
8.2.3. Estratexia Grella
8.2.4. Estreas e repeticións
8.3. Produción:
8.3.1. Contexto
8.3.2. Modelos
8.3.3. Estratexia
8.3.4. Formatos
8.3.5. Procesos
9. Distribución: Nacional e internacional |
-Mercados. |
1. Definición dos elementos básicos dun documento de venda:
1.1. Título
1.2. Xénero e subxénero
1.3. En caso de TV: Formato (Número episodios x duración) e Tempadas: Serie pechada – continuidade.
1.4. Logline: cómo construír un bo logline
1.5. Sinopse argumental
1.6. Personaxes (en caso de Ficción)
1.7. Mecánica (en caso de Entretemento)
2. Definición dos elementos adicionais:
2.1. Ficha técnica e artística (se existe)
2.2. Máis: Baséase nunha novela previa ou unha serie previa?
2.3. Sinopse episódicas (Ficción seriada)
2.4. Proxección das seguintes tempadas (Ficción seriada)
2.5. BIO Produtora + Talento
2.6. Contido 360 - Proxecto transmedia
3. Os Nons: aspectos que debemos evitar.
4. Tono e Estilo
5. O deseño do documento
6. A venda persoal
7. Contexto
8. Función
9. Adaptabilidade
10. Entender que son as vendas internacionais.
11. Comprender as bases da relación Produtor – Axente de Vendas
12. Coñecer os termos legais básicos da distribución e detectar puntos sensibles
13. Aproximarse ao funcionamento do circuíto de festivais |