| Competencias do título |
|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| Resultados de aprendizaxe |
| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| Coñecer e identificar os elementos estruturais e os códigos formais e expresivos aplicables á narración audiovisual de ficción. |
A7 A8 A12
|
B6
|
C3
|
| Relacionar o rol profesional dos principais implicados na elaboración dunha produción audiovisual de ficción. |
A7 A8 A12
|
B6
|
C3
|
| Relacionar as distintas fases do proceso de elaboración dun produto de ficción audiovisual.
|
A1 A2 A7 A8
|
B6 B9
|
C3
|
| Coñecer e identificar as principais tendencias e protagonistas na ficción audiovisual actual. |
A7 A12
|
B6
|
C3
|
| Contidos |
| Temas |
Subtemas |
| O equipo de traballo |
Persoal técnico
Persoal artístico |
| O proceso de elaboración artístico dunha obra de ficción audiovisual |
Preprodución
Produción
Posprodución
Distribución |
| A ficción audiovisual |
Narrativa
Linguaxe
Posta en escena
|
| Panorama da ficción audiovisual contemporánea |
Tendencias actuais
¿Quen es quen no audiovisual? |
| Planificación |
| Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
| Sesión maxistral |
A7 A12 B6 |
30 |
30 |
60 |
| Proba mixta |
A7 A8 A12 B6 |
4 |
14 |
18 |
| Obradoiro |
A2 A7 A8 A12 B6 B9 |
26 |
44 |
70 |
| |
| Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
| |
| *Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
| Metodoloxías |
|
Metodoloxías |
Descrición |
| Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais, vídeos, podcast ou textos e documentación varia e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
| Proba mixta |
Proba que pode integrar preguntas abertas, de resposta múltiple, drona.e ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación, test. Ou un tipo delas. |
| Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. Sempre serán entregadas a través da plataforma do Campus Virtual en tempo e forma a través de tareas creadas para ello. De non ser así, non serán avaliadas e a súa calificación quedará deserta na avaliación global do estudante. |
| Atención personalizada |
|
|
| Descrición |
| Resolución de dudas e orientación no desenvolvemento de tarefas prácticas. Pode ser presencial ou online, síncrona ou asíncrona. |
|
| Avaliación |
|
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
| Obradoiro |
A2 A7 A8 A12 B6 B9 |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
40 |
| Proba mixta |
A7 A8 A12 B6 |
Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas. |
60 |
| |
|
Observacións avaliación |
A evaluación é continua polo que no caso de que se establezcan probas parciales teóricas adiantadas a horario de clase, publicadas a través do Campus Virtual dende o primeiro día do curso, a asintencia do estudante ese día é obrigatorio para ser evlauado da parte proporcional que corresponda a esa proba. Do mismo sucede se non se fan as entregas en tempo e modo a través do Campus Virtual: o estudante perde a parte proporcional que correspondería a esa nota. Para poderen ser avaliado, todo escrito ou exposición oral ou vídeo terá que seguir os usos e normas nesta demarcación xeográfica da Real Academia Galega ou da Real Academia Española, segundo o idioma elexido. No caso de estudantes con matrícula a tempo parcial o exención académica de asistencia, consultar coa profesora na primeira semana de clase para acordar o proceso mellor. IMPORTANTE: A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.
|
| Fontes de información |
|
Bibliografía básica
|
Brunetta, G. P. (2012). Historia mundial del cine. Akal
Grove, Elliot (2010). 130 proyectos de iniciación al rodaje de películas, del guión a la posproducción. Blume
Bordwell, David y Thompson, Kristin (2002). El arte cinematográfico. Paidós
Gadreault, André y François Jost (1995). El relato cinematográfico. Paidós Comunicación
García Fernández, E. (2016). Historia del cine. Fragua
Canet, f. y Prosper, J. (2009). Narrativa audiovisual, estrategias y recursos. Síntesis
AAVV (2005-2021). Obras audiovisuales varias.
Poveda, M.A. (2015). Producción de Ficción. Fragua
Poveda, M.A. (2013). Produccón de ficción en cine y televisión. edición personal
Barroso García, Jaime (2002). Realización de los géneros televisivos. Síntesis
Castillo, José María (2013). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid |
|
Outros materiais aos que darase acceso a través das plataformas do Campus Virtual ou Stream. |
|
Bibliografía complementaria
|
Linda Seger,Edward J. Whetmore (2004). Como se hace una película. Ma Non Troppo
Milerson, Gerald (2001). Realización y producción en televisión. IORTV |
|
| Recomendacións |
| Materias que se recomenda ter cursado previamente |
| Historia do cine e da animación/616G01006 |
|
| Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
| Materias que continúan o temario |
|
| Observacións |
|
O longo do curso o estudante deberá acceder ao Campus Virtual para o seguemento dos contidos, tarefas e avisos esenciais para o desenvolvemento da materia. Para poderen ser avaliado, todo escrito ou exposición oral ou vídeo terá que seguir os usos e normas nesta demarcación xeográfica da Real Academia Galega ou da Real Academia Española. |
|