Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
A22 Capacidade para o negocio marítimo a nivel de xestión.
B9 Capacidade de análise e síntese.
B3 Capacidade para aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
C7 Capacidade para asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
AP16 AP21 AP22
|
BM1 BM3 BM4 BM5 BM9 BM10 BM13 BM14 BM15 BM16
|
CM1 CM2 CM4 CM5 CM7 CM11 CM12 CM13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
CONTRATACION MARÍTIMA |
Aplicación práctica do coñecemento de embarque no transporte marítimo de mercadorías.
Vendas marítimas: Xeneralidades. Orixe e modalidades de venda marítima.
Regulación das vendas marítimas
Contratos internacionais de venda de mercadorías
Incoterms 1990: Vendas: FAS, FOB, CFR, CIF DES, DEQ Condicións comerciais adecuadas. Usos e costumes e lexislación aplicable. |
O CONTRATO DE EMBARQUE |
Normativa internacional en materia de persoal marítimo e a súa concordancia coa seguridade marítima e a prevención da contaminación do medio mariño
Os contratos de transporte marítimo e a súa harmonización co Código STCW/95 e coa legislación comunitaria. |
ACCIDENTES DA NAVEGACION |
Análise xurídico-práctica de:
.-accidentes de navegación.
.-accidente operativo a bordo do buque.
.- Control, notificación e intervención en casos de accidentes no mar de buques perigosos |
INSPECCIÓN DE BUQUES NO PORTO |
Análise xurídico-práctica da normativa española e europea que regula a inspección de buques estranxeiros nos portos españois. |
ESPECIALIDADES SOBRE EXPEDIENTES DE DEREITO MARITIMO |
EXPEDIENTES DE DEREITO MARÍTIMO regulados na Lei de Navegación Marítima.
Procedemento sancionador previsto na Lei de Portos e da Mariña Mercante. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A16 A21 A22 B1 B3 B4 B5 B9 B10 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C5 C7 C11 C12 C13 |
18 |
9 |
27 |
Proba obxectiva |
A16 A22 B1 B3 B4 |
1 |
0.5 |
1.5 |
Obradoiro |
A16 A22 B1 B3 B9 B10 B13 B15 B16 |
18 |
27 |
45 |
|
Atención personalizada |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
A profesora expón un tema e a introdución dunhas preguntas dirixidas ao alumnado co fin de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. Ademais do tempo de exposición oral por parte da profesora, esta actividade formativa require que o alumnado dedique un tempo para preparar e revisar o material da clase por si mesmo. |
Proba obxectiva |
Para o alumnado que NON ASISTIRÁ Á CLASE nun 80%, terá que:
Elaborar un traballo encomendado polo profesor que terá que presentar e defender oralmente. E realizar os casos prácticos referenciados en Moodle que se desenvolveron durante o curso.
Tanto para o traballo como para os casos valorarase a profundidade do contido, a linguaxe adecuada ao contexto xurídico, o uso de fontes documentais complementarias e actuais, así como a presentación e claridade da exposición. |
Obradoiro |
Encárgase ao alumnado de realizar traballos e resolver casos prácticos. Esta actividade, tal e como se indica, pode realizarse individualmente ou en grupos de traballo. Así mesmo, require a exposición oral dos traballos e casos prácticos seguida dun debate na aula. Todo isto co apoio e supervisión do profesor. Valorarase a profundidade dos contidos, a linguaxe adecuada ao contexto xurídico, o uso de fontes documentais complementarias e actuais, así como a presentación e claridade na exposición. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
A profesora estará a disposición do alumnado para calquera dúbida ou aclaración dos temas que se expliquen en clase e dos casos prácticos obxecto de resolución |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A16 A22 B1 B3 B9 B10 B13 B15 B16 |
O alumnado que asista a clase cunha regularidade superior ao 80%, a súa cualificación farase mediante a AVALIACIÓN CONTINUA da seguinte forma:
Valorarase a asistencia e participación do alumnado na aula, así como a realización e exposición de casos prácticos e traballos con exposición e debate na clase. Terase en conta a profundidade do contido, a linguaxe adecuada ao contexto xurídico, o uso de fontes documentais complementarias e actuais, así como a presentación e claridade na exposición. |
50 |
Proba obxectiva |
A16 A22 B1 B3 B4 |
Para os alumnos que NON asistisen a clases regularmente na aula nun 80%, terán que:
Elaborar un proxecto encomendado polo profesor. E tamén realizar os casos prácticos referenciados en Moodle que se desenvolveron durante o curso.
Tanto para o traballo como para os casos terase en conta a profundidade do contido, a linguaxe adecuada ao contexto xurídico, o uso de fontes documentais complementarias e actuais, así como a presentación e claridade da exposición. |
50 |
|
Observacións avaliación |
Á hora de deseñar e realizar a avaliación teranse en conta os criterios de avaliación contemplados na táboa A-II/2 do Código STCW, e incluídos no Sistema de Garantía de Calidade. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de exención de asistencia, segundo o establecido pola NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO
NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (05/04/2017) poderá realizarse ás probas parciais, se é o caso, sen necesidade de asistir ou O 80 % das clases presenciais, sempre que o profesorado estea debidamente informado ao comezo do curso. Sen prexuízo do anterior, o profesorado poderá asignarlle a estes alumnos diferentes traballos/problemas ao longo do curso para ser expostos nas horas de titoría. . A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na forma da convocatoria correspondente, quedando sen efecto calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación da convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
.- Juan Luis Pulido Begines, Curso de Derecho de la Navegación Marítima. E. Tecnos, Madrid 2015 .- Menéndez A y Rojo A., Lecciones de Derecho Mercantil Vol. II, E. Civitas, Navarra 2015 .-Arroyo Martínez Ignacio, Curso de Derecho Marítimo,3ªed.Aranzadi, Pamplona 2015
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|