Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Analizar as fontes de dereito internacional e as organizacións marítimas internacionais públicas e privadas. |
A10 A11 A46
|
|
|
Comparar o propósito, orixe e alcance dos principais convenios internacionais do ámbito marítimo. |
A11 A46
|
B9 B13 B14 B20
|
C4 C8
|
Avaliar a aplicación dun ou varios códigos ou convenios na actualidade. |
A11 A46
|
B2 B3 B24
|
C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Cuestións introductorias sobre Códigos e Convenios |
Concepto de convenio.
Suxeitos con capacidade para producir Convenios.
Os convenios como fontes de dereito. |
2.-Organismos internacionais marítimos |
Organismos intergubernamentais marítimos
Organismos internacionais marítimos privados |
3.-Códigos e Convenios marítimos |
-Sobre réximen xurídico do mar e dos fondos mariños
-Sobre a protección do medio mariño e a contaminación
-Sobre seguridade e tráfico marítimo
-sobre o buque e o crédito marítimo
-Sobre a responsabilidade e sistemas de limitación
-Sobre contratos de utilización do buque
-Sobre accidentes marítimos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Portafolios do alumno |
A10 A11 A46 B9 B13 B14 B20 C4 C8 |
22 |
33 |
55 |
Traballos tutelados |
A11 A46 B2 B3 B24 C7 |
25 |
50 |
75 |
Proba obxectiva |
A10 A46 B2 B3 B14 B20 |
4 |
11 |
15 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Portafolios do alumno |
Realizaranse diferentes tarefas e actividades sobre os temas da asignatura. Para isto organizarase o alumnado en pequenos grupos para que traballen de forma autónoma e colaborativa. O resultado das actividades e tarefas irase recopilando nun portafolios. Ademáis, o rexistro de progreso do traballo tutelado irase engandido a medida que se vaia avanzado neste. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
O traballo que se desenvolverá nesta asignatura consistirá na avaliación da aplicación dun ou varios códigos e ou convenios internacionais na actualidade. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para a súa realización é importante consultar co profesor os avances que se vaian realizando progresivamente para ofrecer as orientacións necesarias en cada caso para asegurar a calidade dos traballos de acordo aos criterios que se indicarán. O seguimento farase preferentemente de forma individualizada. O alumnado que esté a realizar o traballo tutelado enviará semanalmente mediante correo electrónico ou o aula virtual un informe indicando o progreso realizado así como as dúbedas que xurden. O profesor resolverá estas dúbedas polos mesmos medios ou mediante a aplicación de Teams atendendo a complexidade da dúbeda plantexada. O seguemento farase preferentemente de forma individualizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Portafolios do alumno |
A10 A11 A46 B9 B13 B14 B20 C4 C8 |
O traballo recollido no portafolio así como a súa organización e presentación avaliarase atendendo a unha rúbrica e calificarase sobre 10 puntos. Será preciso acadar polo menos un 5/10 para que a nota faga media cas demáis actividades e traballos da asignatura. |
25 |
Proba obxectiva |
A10 A46 B2 B3 B14 B20 |
Consistirá nunha proba escrita sobre os contidos das actividades e prácticas plantexadas no aula e a análise dun comentario sobre un convenio e ou código internacional. |
20 |
Traballos tutelados |
A11 A46 B2 B3 B24 C7 |
Consistirá na avaliación da aplicación dun ou varios códigos ou convenios na actualidade e a presentación dos resultados de forma oral. Calificarase mediante unha rúbrica e puntuarase sobre 10 puntos. Será preciso obter 5 puntos sobre 10 para que faga media co resto dos resultados. |
55 |
|
Observacións avaliación |
O alumnado que vaia facendo e entregando as actividades expostas na
aula e, ou, no campus virtual, nos prazos indicados polo profesor, será
avaliado de forma continua atendendo as metodoloxías descritas na guía
docente. No caso de presentarse máis dunha actividade fora do
prazo de entrega indicada polo profesor ou non entregarse, o alumnado
será avaliado mediante unha proba obxectiva final en xuño. Ao alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia non se lle requirirá unha asistencia mínima para poder presentarse aos exames nin tampouco para poder entregar o portafolio ou os traballos tutelados, pero deberá acordar co docente unha serie de titorías (presenciais ou non presenciais) o longo do curso para acreditar o seguimento da materia. A realización fraudulenta das probas ou
actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a
culificación de suspenso "0" na materia na convocatoria
correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as
actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Gabaldón García, José Luis (2012). Curso de derecho marítimo internacional : derecho marítimo internacional público y privado y contratos marítimos internacionales. Marcial Pons
EMPARANZA SOBEJANO, A. y MARTÍN OSANTE, J.M. (2015). COMENTARIOS SOBRE LA LEY DE NAVEGACIÓN MARÍTIMA. MARCIAL PONS
Arroyo Martínez, Ignacio (2015). Curso de derecho marítimo : (Ley 14-2014, de navegación marítima). Cizur Menor (Navarra): Civitas-Thomson Reuters
REMIRO BROTONS, A (1987). DERECHO INTERNACIONAL PÚBLICO. TECNOS
Dr. Raúl Contreras Bustamante, Contraalmirante Benito Armando Galeana Abarca, Dr. Jesús de la Fuente (2019). Derecho marítimo internacional. Ciudad de México : Secretaría de Marina-Armada de México : Universidad Nacional Autónoma de México
José Luis García-Pita y Lastres, Mª Rocío Quintáns Eiras, Angélica Díaz de la Rosa, directores (2018). El derecho marítimo de los nuevos tiempos. izur Menor (Navarra) : Civitas
GARCIA-PITA Y LASTRES, J.L., QUINTÁNS EIRAS, M.R. y DIAZ DE LA ROSA, A. (2012). ESTUDIOS DE DERECHO MARÍTIMO. THOMSON REUTERS ARANZADI |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Empresa e Dereito/631G01109 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|