Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para a realización de inspeccións, medicións, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planos de labores e certificacións nas instalacións do ámbito da súa especialidade |
A1
|
|
|
Redacción e interpretación de documentación técnica. |
A18
|
|
|
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da bordo. |
A25
|
|
|
Emprego do inglés escrito e falado. |
A35
|
|
|
Capacidad para gestionar los propios conocimientos y utilizar de forma eficiente técnicas de trabajo intelectual |
|
B1
|
|
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
|
B3
|
|
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
|
B10
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
C2
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
C7
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B6
|
|
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas |
|
B11
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
|
C8
|
Demostrar que posúen e comprenden coñecementos na área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e que inclúe coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo |
|
|
C9
|
Aplicar os coñecementos no seu traballo ou vocación dunha forma profesional e poseer competencias demostrables por medio da elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da área dos seus estudos |
|
|
C10
|
Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuicios que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
|
|
C11
|
Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
|
|
C12
|
Ter desenvolvido aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grao de autonomía |
|
|
C13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- UNIT 1: WORKING ON BOARD |
1. The shipping company. To apply for a job. Curriculum. Personal interview.
2. To go on board. Stages and requirements.
3. The harbour. Harbour activity. Harbour buildings and facilities.
|
UNIT 2: THE SHIP |
2.1: Merchant vessels: kinds and main characteristics
2.2. Shiphandling
2.3. Standard engine orders
|
UNIT 3: THE CREW |
3.1: The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping. |
UNIT 4: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING |
4.1. The engineroom layout.
4.2. Engine room tools and equipment
|
UNIT 5: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING II |
5.1. Steam boilers
5.2. Steam turbines
5.3. Marine diesel engines
5.4. The fuel system
5.5. Lubrication
5.6. Cooling the engine
5.7. Auxiliary engines
|
UNIT 6: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING III |
6.1. Maintenance
6.2. Engine breakdown
6.3. Changing over the watch
|
UNIT 7: SHIPBOARD ELECTRICITY AND ELECTRONICS |
7.1. Current, voltage and resistance
7.2. Electrical suply
7.3. Circuits and components
|
UNIT 8: SAFETY ON BOARD |
8.1. Occupational hazards prevention
8.2. Maritime casualties: fire, sinking, collision, etc.
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
|
UNIT 9: INSPECTION AND CORRESPONDENCE |
9.1. Writing and interpretation of technical reports
9.2. Interpretation of technical manuals and documents
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A18 A35 B1 B10 B11 C1 C2 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 |
7 |
35 |
42 |
Proba obxectiva |
A25 A35 B1 B10 |
2 |
10 |
12 |
Sesión maxistral |
A1 B6 C2 |
23 |
23 |
46 |
Presentación oral |
A35 B3 B10 C2 |
1 |
9 |
10 |
Solución de problemas |
A25 A35 B1 B3 B10 C2 C3 C7 |
5 |
25 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Redacción de traballos tutelados sobre temas que requiran especial profundización |
Proba obxectiva |
Os alumnos que asistan cando menos ao 80% das clases presenciais e realicen cando menos o 80% dos traballos requeridos poderán ser avaliados de forma continua
Os alumnos que non cumplan o requisito de asistencia mínima do 80% serán requeridos para a realización dun exame presencial sobre os contidos da asignatura
|
Sesión maxistral |
Clases expositivas sobre a terminoloxía propia da sala de máquinas e o traballo realizado na mesma
Interpretación de informes, manuales e documentación técnica.
|
Presentación oral |
Exposición de un dos traballos tutelados asignados |
Solución de problemas |
Actividades que os alumnos terán que completar no seu tempo de autoaprendizaxe |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
Presentación oral |
|
Descrición |
A realización das tarefas propostas polo profesor fuera da aula e a preparación para as tarefas a realizar na aula requerirán da supervisión e guia personalizada por parte do profesor.<br> |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A18 A35 B1 B10 B11 C1 C2 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 |
Realización dos traballos propostos polo profesor. |
20 |
Proba obxectiva |
A25 A35 B1 B10 |
Os alumnos que cumplan os objetivos anteriores poderán optar pola realización dunha proba obxectiva complementaria. |
20 |
Sesión maxistral |
A1 B6 C2 |
A asistencia as clases maxistrais e realización de tarefas propostas e un dos pilares de esta asignatura. |
20 |
Solución de problemas |
A25 A35 B1 B3 B10 C2 C3 C7 |
Realización das actividades propostas |
30 |
Presentación oral |
A35 B3 B10 C2 |
Exposición do traballo tutelado |
10 |
|
Observacións avaliación |
Aqueles alumnos que non participen da evaluación continua da
materia o longo do curso (asistencia o 80% de clases
maxistrais) realizarán unha proba final de carácter global. Para presentarse a
esta proba e obrigatoria a entrega e exposición do traballo
tutelado. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, se as houbere, sen necesidade de asistir o 80% das clases presenciais, sempre e cando os profesores sexan debidamente informados ao principio do curso. Sen menoscabo do anterior, os profesores poderán encargarlle a este alumnado diferentes traballos/problemas ó longo do curso para ser expostos en horario de titorias, facendo uso do sistema TEAMS si fora procedente a xuizo do profesor. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Fabe, Dusan (1998). English formarine engineers. portoroz  |
|