Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Os alumnos deberían poder ler e entender textos escritos e falados en inglés de nivel intermedio que traten de temas relacionados co campo da Xerontoloxía. |
AP4 AP5 AI1
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5
|
CM3
|
Os alumnos deberían poder escribir textos sinxelos acerca da súa especialidade, e resumir textos e artigos. |
AP4 AP5
|
BM1 BM3
|
CM1 CM2
|
Os alumnos deberían poder falar con certa facilidade acerca de temas relacionados coa xerontoloxía en situacións cotiás, cos compañeiros de traballo ou con pacientes. |
AP4 AP5
|
BM1 BM3
|
CM1 CM2
|
Os alumnos deberían poder realizar presentacións orais en inglés relacionadas co campo da Xerontoloxía. |
AP4 AP5
|
BM1 BM3
|
CM1 CM2
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introducción. O Inglés nas Ciencias da Saúde |
Características léxicas e sintácticas (nivel elemental).
Tempos e formas verbais.
"Unha Persoa Maior que Coñezo": Práctica en composicións. Análise e corrección de erros. Pedir e dar direccións. |
A Miña Especialidade |
Práctica en presentacións e composicións. "My Speciality". Estratexias na realización de presentacións. |
Onde e Cando? |
A colocación e os tempos na vida das persoas maiores.
Os coidados familiares e profesionais.
Residencias e coidados no fogar. |
Os segredos da lonxevidade. |
A xenética, estilo de vida e factores ambientais. Texto (lectura e preguntas): "An Overview of Geriatric Care". |
A Vellez e o Cerebro. |
A Demencia e a Enfermidade de Alzheimer. Lectura e comprensión de textos. Situacións e Problemas prácticos. |
O tratamento das persoas maiores (1)
Práctica Diaria. |
La medicación. The treatment of the Eldery (1) |
O tratamento das persoas maiores (2) |
A robótica. The treatment of the Eldery (2) |
O tratamento das persoas maiores (3) |
Tratamentos alternativos. The treatment of the Eldery (3) |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Lecturas |
A5 A6 B2 B4 B5 C1 C2 C3 |
0 |
8 |
8 |
Aprendizaxe colaborativa |
C1 C2 |
3 |
9 |
12 |
Presentación oral |
A4 B3 |
4 |
8 |
12 |
Sesión maxistral |
B1 B3 |
14 |
0 |
14 |
Portafolios do alumno |
A5 |
0 |
18 |
18 |
Traballos tutelados |
|
0 |
10 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Lecturas |
Artigos, textos e diversos 'hand outs' ao longo do curso. Vídeos e outros materiais audiovisuais. |
Aprendizaxe colaborativa |
Traballo colaborativo en parellas ou grupos, co uso de TIC's cando sexa necesario. |
Presentación oral |
Presentacións en clase, sen utilizar apuntamentos escritos, apoiadas por PowerPoint ou similar. Un ensaio durante o curso: a presentación final terá lugar cara ao final do cuadrimestre. Posible estrutura (opcional): TÍTULO, CONTIDO, CORPO DA PRESENTACIÓN, DISCUSIÓN CONCLUSIÓNS. |
Sesión maxistral |
Clases semanais impartidas por o/os profesor/es. |
Portafolios do alumno |
Traballos escritos en casa, asistencia e participación. |
Traballos tutelados |
Traballo escrito, (para ver detalles: "Atención Personalizada") |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Traballo escrito, con seguimento do profesor titular da materia. Consiste nun traballo escrito de 6 - 7 páxinas, Times New Roman 12, dobre espazo. Tema no campo da xeriatría e xerontoloxía. Os alumnos poden elixir o título, pero débese consultar co profesor encargado da materia antes de realizar o traballo. Os profesores dispoñen do programa informático Turnitin, para evitar o plaxio.
Este traballo será probablemente a base da presentación, a menos que se pida permiso expresamente. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
A4 B3 |
Presentación en clase, cara ao final de cuadrimestre, utilizando un software específico do tipo Power Point / Prezi ou similar. O tema será algo relacionado coa especialidade da xerontoloxía, elixido polo propio alumno. |
30 |
Traballos tutelados |
|
Traballo fin de materia, dunhas 6 ou 7 páxinas. Os profesores dispoñen do programa informático Turnitin para evitar o plaxio.
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir cos obxectivos estratéxicos do Plan Green Campus da Facultade de Fisioterapia, os traballos documentais que se realicen nesta materia poderanse solicitar en formato virtual ou soporte informático. |
35 |
Aprendizaxe colaborativa |
C1 C2 |
Traballo entre estudantes |
5 |
Portafolios do alumno |
A5 |
Outros traballos realizados ao longo do curso. Participación e asistencia. |
30 |
|
Observacións avaliación |
<p> O profesor, en contacto cos alumnos, poderá considerar situacións especiais, referidas á participación dos alumnos en clase, á porcentaxe das probas realizadas e á realización do resto das probas. </p><p>Segunda oportunidade: Os alumnos que non cumpliron as esixencias da sección "participación e asistencia" terán que realizar un traballo, cuxo contido terán que consultar có profesor. Máis, aparte diso, os criterios de avaliación serán os mesmos que na primeira oportunidade.</p>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Grice, Tony (2007). Nursing 1 (Students' book) . Oxford University Press ISBN: 978-0-19-456977-4 |
NON HAI UN LIBRO QUE SE TEÑA QUE COMPRAR OBRIGATORIAMENTE. O LIBRO DE GRICE PODE SER ÚTIL Á HORA DE REPASAR E PREPARAR A MATERIA. Os LIBROS DA LISTA QUE VÉN A CONTINUACIÓN PODEN SER ÚTILES PARA CONSULTA Ou PREPARACIÓN. MOITOS DISTOS ESTÁN NA BIBLIOTECA DO CAMPUS DE OZA.
Baker, Ann. Introducing english pronunciation a teacher’s guide to: tree or three? and ship or sheep? Cambridge [etc.]: Cambridge University Press, 1982.
Birren, James E. Encyclopedia of gerontology. 2nd ed. Oxford: Elsevier, 2007.
Bond, John. Ageing in society an introduction to social gerontology 2nd ed. London: Sage, 1994.
Bradley, Robin A. English for nursing and health care a course in general and professional English. Milano: McGraw-Hill, 2005.
Brocklehurst·s textbook of geriatric medicine and gerontology. 6th edition. London: Churchill Livingstone, 2003.
Diccionario de términos y frases médicas inglés-español, español-inglés. Madrid: Paraninfo, 1996.
Edo Marzá, Nuria. English for patient-administration and non-clinical hospital staff. Alcalá la Real (Jaén): Formación Alcalá, 2011.
Fitzgerald, Patrick. English for medicine in higher education studies: coursebook. Reading, UK: Garnet Education, 2010.
Greenhalgh, Trisha. English for physicians english for medical conferences & presentations = inglés para médicos: inglés para congresosy presentaciones médicas. Madrid: Churchill Livingstone España, 1995.
Moody, Harry R. Aging: concepts and controversies. 6th ed. Thousand Oaks (California): Pine Forge Press, 2010.
Worsfold, Brian. Acculturating age: approaches to cultural gerontology. Lleida: Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2011. Print. Dedal-Lit (Universitat de Lleida) 7
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir un entorno inmediato sustentable e cumprir cos obxectivos estratéxicos 1 e 2 do Plan de Acción do Programa Green Campus FCS (2018-2020)os traballos documentais que se realicen nesta materia: Maioritariamente solicitaranse en formato virtual e soporte informático. |
|