Competencias do título |
Código
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Competencias / Resultados do título
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A1 |
Adquirir la capacidad para elegir y aplicar las metodologías de investigación más adecuadas a la investigación planteada |
A2 |
Desarrollar la capacidad para el diseño experimental y el completo desarrollo de proyectos de investigación en el ámbito sanitario, desde la formulación de la hipótesis de investigación hasta la comunicación de los resultados |
A3 |
Adquirir un sentido ético de la investigación sanitaria |
A4 |
Obtener un sustrato teórico suficiente para comprender el entorno clínico de aplicación de las técnicas de investigación |
A5 |
Adquirir el conocimiento de la realidad investigadora en un ámbito concreto de las ciencias de la salud |
B1 |
Ser capaz de aplicar el método científico en la planificación y el desarrollo de la investigación sanitaria |
B2 |
Tener fluidez y propiedad en la comunicación científica oral y escrita |
B3 |
Adquirir el compromiso por la calidad del desarrollo de la actividad investigadora |
B4 |
Desarrollar la capacidad de análisis y de síntesis |
B5 |
Obtener la habilidad para manejar distintas fuentes de información |
B6 |
Ser capaz de trabajar de forma colaborativa en equipos multi e interdisciplinar |
B7 |
Desarrollar la capacidad de establecer una relación de empatía con los sujetos implicados en el desarrollo de la actividad investigadora |
B8 |
CB6 Poseer y comprender conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o aplicación de ideas, a menudo en un contexto de investigación |
B9 |
CB7 Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio |
B10 |
CB8 Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios |
B12 |
CB10 Que los estudiantes posean las habillidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo |
C1 |
Expresarme correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida |
C5 |
Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación , la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
1. Profundar nas bases científicas e as metodoloxías de investigación na rehabilitación neurolóxica. |
AI1 AI2 AI4
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BI8 BI9
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CI8
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2. Conocer y aplicar las líneas de investigación de las nuevas tecnologías en el ámbito de la neurorrehabilitación. |
AI1 AI5
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BI1 BI3
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CI5
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3. Fomentar as novas perspectivas investigadoras da neurorrehabilitación no ámbito social e comunitario. |
AI5
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BI6 BI7 BI10 BI12
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CI8
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4. Adquirir habilidades para a comunicación científica dos resultados de investigación na rehabilitación neurolóxica no ámbito social e comunitario. |
AI3
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BI2 BI4 BI5
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CI1 CI3
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Bases científicas da Neurorrehabilitación. |
Neuroplasticidade |
2. Principais patoloxías en Neurorrehabilitación |
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3. Metodoloxías de evaluación en Neurorrehabilitación |
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4. Novas tecnoloxías aplicadas a Neurorrehabilitación |
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5. Neuroreparación e terapias avanzadas |
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6. Rehabilitación domiciliaria. |
Teleasistencia |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A4 A5 B8 |
10 |
30 |
40 |
Prácticas clínicas |
B9 B12 C8 |
8 |
16 |
24 |
Traballos tutelados |
A2 B1 B2 B4 C1 |
0 |
24 |
24 |
Estudo de casos |
A1 A5 B6 |
8 |
8 |
16 |
Actividades iniciais |
A3 B3 B7 B10 C5 |
2 |
0 |
2 |
Análise de fontes documentais |
A5 B5 B8 B12 C3 |
0 |
17 |
17 |
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Atención personalizada |
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2 |
0 |
2 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
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Prácticas clínicas |
Realizaranse prácticas clínicas na Unidade de Lesionados Medulares co obxectivo de familiarizarse cos métodos de evaluación, cos tratamentos mais habituais e coas novas tecnoloxías en Neurorrehabilitación.
A asistencia ás mesmas computará na avaliación tal e como se establece no apartado 7 da presente guía |
Traballos tutelados |
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
O alumno realizará baixo a tutela e seguimento do profesor un traballo final relacionado cos contidos da materia e que computará na avaliación da mesma tal e como se establece no apartado 7 da presente guía |
Estudo de casos |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Actividades iniciais |
Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino-aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativos, que partan dos saberes previos do alumnado. |
Análise de fontes documentais |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Estudo de casos |
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Descrición |
Prestarase atención personalizada en esta metodoloxia para aqueles/as alumnos/as que o precisen. Ademais, poderase facer uso das titorías para calquer orientación dos diferentes aspectos da asignatura.
A atención farase persoalmente na aula ao final da clase, por correo electrónico (antonio.rodriguez.sotillo@udc.es),
por TEAMS (previa cita por correo electrónico) |
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Avaliación |
Metodoloxías
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Competencias / Resultados |
Descrición
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Cualificación
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Sesión maxistral |
A4 A5 B8 |
Valorarase a asistencia as clases, tendo en conta que para que poida computar na evaluación, a asistencia deberá ser superior ao 75% das mesmas |
30 |
Prácticas clínicas |
B9 B12 C8 |
Valorarase a asistencia as prácticas clínicas. A asistencia as mesmas terá caracter obrigatorio |
10 |
Traballos tutelados |
A2 B1 B2 B4 C1 |
O alumno deberá realizar un traballo tutelado que presentará de forma oral e por escrito ao finalizar a materia |
60 |
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Observacións avaliación |
Sistemas e criterios de avaliación da aprendizaxe:1.- Parte presencial 40%: - Presenza obrigatoria. - Avaliación continuada da asistencia a clase, as prácticas clínicas e a participación na resolución de casos na clase.
2.- Parte non presencial 60%: - Traballo tutelado final que o/a alumno/a terá que presentar de forma oral e por escrito e que versará sobre os contidos da asignatura
3.- Para aqueles/as alumnos/as que non acudan en presenza obrigatoria ao 75 % das horas presenciais, realizarase un exame final e único sobre os contidos teóricos e prácticos de tipo escrito e preguntas tipo test.
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación
implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na
convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en
todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
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Observacións |
Matrícula a tempo parcial - Segundo
a norma que regula o réxime de dedicación ao estudo do alumnado de grao na
Universidade da Coruña (aprobada no Consello de Goberno do 4/05/2017),
cando un(ha) estudante teña recoñecida a súa condición de matrícula a
tempo parcial, ten dereito a gozar dun réxime de asistencia a clase de
carácter flexible e a solicitar a dispensa académica especial establecida
no artigo 4 (apartado 5) da devandita norma, en tanto non afecte
negativamente ao proceso de avaliación da/o estudante. A ese efecto, as
Comisións Académicas dos diferentes centros da UDC concretan o alcance da
citada dispensa. Por tanto, a concesión á solicitude da devandita
flexibilidade quedará á expensas da valoración e decisión da Comisión
académica do Grao en Terapia Ocupacional, tendo en conta as metodoloxías e
criterios de avaliación das materias.
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