Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender textos escritos e orais en lingua inglesa de diversas fontes e específicos do ámbito turístico. |
A6 A13 A15 A29
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Dominar o vocabulario necesario e as estruturas gramaticais necesarias para poder expresarse correctamente en inglés, tanto por escrito como por vía oral, en contextos específicos do turismo |
A13 A15 A29
|
B1 B3 B4 B6 B7
|
C2 C3 C4 C6 C7
|
Expresar información en inglés, tanto por escrito como oral, sobre cuestións específicas de turismo, empregando o vocabulario e as estruturas gramaticais necesarias estudadas anteriormente |
A13 A15 A29
|
B1 B3 B4 B6 B7
|
C2 C3 C4 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
An introduction to the language of Tourism |
Reasons for travel over the centuries and in contemporary society
Types of travel and tourist
The structure of the tourism industry - chain of distribution/supply services, etc.
Describing trends in Tourism (numbers, graphs, statistics) |
Working with visitors |
Providing information about attractions and amenities.
Giving directions and practical information.
Describing monuments /sites of interest (built and environmental heritage)
Guided tours - working as a guide |
Gastronomy |
Food and wine tourism
Describing dishes / menus to visitors
Gastronomy in Galicia |
The persuasive language of tourism |
Writing and talking about a destination; the use of specific language (adjectives, verbs, collocations, etc.). |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
20 |
24 |
Obradoiro |
A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
24 |
50 |
74 |
Proba oral |
A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
2 |
15 |
17 |
Lecturas |
A13 A15 B1 B3 B4 B6 C2 C4 C7 |
0 |
20 |
20 |
Análise de fontes documentais |
A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
0 |
13 |
13 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Proba que se realizará ao final do cuadrimestre para avaliar a expresión escrita e a comprensión lectora do alumno ademais do seu dominio de gramática, sintaxe e campos semánticos especializados.
Modalidade online: Os estudantes do modo en liña realizarán unha proba obxectiva coas mesmas características. |
Obradoiro |
Clases prácticas nas que o alumnado traballará en clase co material necesario e recibirá a información precisa para o desenvolvemento das súas habilidades de comunicación, tanto a nivel escrito como oral.
Modalidade online: o contido facilitarase a través da plataforma Moodle e realizaranse sesións prácticas a través de Teams, que serán gravadas para facilitar a súa posterior visualización.
|
Proba oral |
Diferentes actividades orais improvisadas e guiadas (actividades de rol, discusións sobre artigos, diálogos guiados ...) que se realizarán ao longo do cuadrimestre para avaliar as habilidades de comunicación oral do alumno, mellorar a fluidez e a expresión espontánea.
Modalidade online: sesións orais a través de Teams. |
Lecturas |
Lectura de artigos relacionados co sector turístico para discusión e debate na clase.
Modalidade online: as dúbidas que xurdan en relación a estas actividades resolveranse mediante titorías en liña (Teams) e no foro de Moodle |
Análise de fontes documentais |
Exercicios con material audio ou audiovisual.
Modalidade online: as dúbidas que xurdan en relación con estas actividades resolveranse a través de titorías en liña (Teams) e no foro de Moodle
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba oral |
Obradoiro |
Proba obxectiva |
Lecturas |
|
Descrición |
Tanto os obradoiros como as diversas exposicións orais e exercicios escritos implican atención personalizada. Ademais, o alumno pode plantexar as súas dúbidas durante as horas de titoría, a través do correo electrónico, Teams, ou o foro da plataforma do Campus Virtual, seguindo as instrucións proporcionadas pola docente.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba oral |
A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
Parte 1:
Exposición oral do tema de gastronomía visto na clase (5%)
Parte 2:
Exposición dunha ruta pola cidade da Coruña e explicación dos seus principais monumentos, lugares de interese, historia e patrimonio natural e construído, etc. (5%)
|
10 |
Obradoiro |
A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
Tarefas obxecto de avaliación continua:
Calquera combinación das seguintes tarefas escritas (20%):
Lecturas e exercicios de comprensión lectora; resumos; descricións de tendencias na industria turística e gráficas; descricións de destinos e/ ou atractivos turísticos; exercicios de Use of English.
Calquera combinación das seguintes tarefas orais (20%):
Descrición de gráficas / tendencias na industria turística/
Descrición de pratos típicos, preguntas sobre gastronomía, festivais e feiras gastronómicas.
Descrición dun destino turístico e os seus monumentos.
Comentario sobre a industria turística e a súa estrutura |
40 |
Proba obxectiva |
A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Exame final escrito que consistirá en calquera combinación das seguintes tarefas:
Exercicios de vocabulario; comprensión lectora; tradución, descricións de gráficas e tendencias na industria turística; redacción; resumo. |
50 |
|
Observacións avaliación |
Os estudantes DEBEN aprobar (50%) todas as seccións de avaliación (proba obxectiva, obradoiro e a proba oral) para superar a materia. Os estudantes que non están obrigados a cumprir o requisito de asistencia por estar exentos segundo a normativa publicada para este fin pola Universidade dá Coruña (Art. 3. be 4.5) Normas de avaliación, revisión e reclamación de cualificacións de dous estudos, os títulos universitarios e os cursos universitarios (art. 3 e 8 b) terán o mesmo sistema de avaliación que os estudantes que teñen a obrigación de asistir. Só obterase a cualificación de NON PRESENTADO se non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia. O mesmo método de avaliación aplícase para a segunda oportunidade (xullo). Por tanto, os estudantes deberán recuperar aqueles apartados da materia nos que non obtivesen unha cualificación de aprobado ou aos que non se presentaron. No caso da convocatoria adiantada, os estudantes deben realizar un exame escrito (60%) e unha proba oral (40%). Honradez académica Lembrase ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no examen final está totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido quedará automáticamente suspenso, independentemente da nota do examen e outras probas. Calquera falta de honradez académica (plaxio,copiar en exames, etc.) penalizarase de acordo co establecido no artigo 14 das "Normas de avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario”. Atención á diversidade A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo no seguinte enderezo electrónico: sarah.moss@udc.es
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
2. Collin, P.H. (1996). Dictionary of hotels, tourism and catering management. . Middlesex: Peter Colling Publishing
P. Strutt (2013). English for International Tourism. Intermediate (Coursebook) . Harlow. Pearson
P. Strutt (2013). English for International Tourism. Upper Intermediate (Coursebook) . Harlow. Pearson
P. Strutt (2013). English for International Tourism. Upper Intermediate (Workbook). Harlow. Pearson
(). English for tour guides. https://www.englishclub.com/english-for-work/tour-guide.htm
R. Varela (2002). English in the Tourist Industry . Madrid. Editorial Universitaria Ramón Areces
(). English vocabulary for tour guides. https://es.scribd.com/document/338444961/English-Vocabulary-for-Tour-Guides-EnglishClub-pdf
3. Fussell, Paul (ed.) (1987). The Norton book of travel. New York. Norton
1. Sharpley, Richard & David J.(eds) (2002). Tourism and development: concepts and issues. . Telfer. Clevendon: Channel View Publications.
(). Travel English/English for tourists: . https://www.learnenglishfeelgood.com/travelenglish/
4. Maczak, Antoni (1995). Travel in early modern Europe. Cambdridge. Polity Press
(). Your English Tourism Vocabulary List for connecting with absolutely any traveler. https://www.fluentu.com/blog/english/english-tourism-vocabulary/ |
|
Bibliografía complementaria
|
R. Murphy (2004). English Grammar in Use. Cambridge
J. Sinclair et al. (2004). English Usage for Learners. Glasgow. Harper Collins
M. McCarthy (2009). Grammar for Business. Cambridge University Press
A. Pohl (2002). Test your Professional English. Hotel and Catering . London. Penguin English Publications
M. Vaughan-Rees (2002). Test Your Pronunciation . London. Penguin English Publications |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015 | Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028 | Inglés no Contorno Profesional/662G01045 |
|
Observacións |
Os obxectivos de aprendizaxe deste módulo enmárcanse nun nivel B2 dentro da escala descrita no Marco común europeo de referencia para as linguas. Recoméndaselles aos estudantes que esta materia está enfocada a ensinar inglés con fins específicos e, polo tanto, NON é un curso de inglés xeral.
Por outra banda, os estudantes tamén deben lembrar que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo. |
|