Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A17 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
A33 |
Creatividade. |
A35 |
Motivación por calidade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aprender as estruturas gramaticais da lingua a nivel básico. |
A13 A16 A17 A29
|
B2 B6
|
C1 C2
|
Aprender termos relacionados con distintos campos semánticos, facendo especial fincapé no léxico de carácter profesional. |
A6 A13 A15 A16 A17 A29 A35
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Coñecer aspectos da vida cultural, costumes, normas de convivencia, etc. en Francia. |
A6 A13 A16 A17 A29 A35
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Participar en conversacións simples con francófonos |
A6 A13 A16 A17 A29 A33 A35
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comprender e producir mensaxes orais en situacións diversas de comunicación : habituais, persoais e profesionais. |
A6 A13 A16 A17 A29 A33 A35
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Leçon 0 : Les Présentations. |
La leçon 0 nous permettra d'asseoir les bases du français.
COMMUNICATION:
- Savoir se présenter
- Savoir dire les dates
- Savoir épeler
- Introduction aux règles de prononciation du français.
GRAMMAIRE:
- Pronoms personnels Sujet et Tonique
- Les formes interrogatives du français
- Introduction à la conjugaison
- Adjectifs possessifs.
- Adjectifs démonstratifs et étude des déictiques.
- Articles (défini et indéfini)
- Concept Partitif:
- Article partitif et adverbes de quantité.
- Négation.
VOCABULAIRE:
Sens et valeurs du "vous".
Alphabet
Nombres ordinaux et cardinaux.
Jours de la semaine, mois de l'année et les quatre saisons. |
Situation 1 : "À l'aéroport". |
COMMUNICATION:
Savoir conseiller, donner des ordres et saluer.
Dire les heures.
Savoir parler au passé.
GRAMMAIRE:
Conjugaison: les 3 groupes
- Prépositions de lieu et concept de la préposition "chez".
- Péríphrases verbales (Passé récent, Présent continu et Futur proche).
- Impératif.
- Les Présentatifs.
- Imparfait de l'Indicatif (morphologie et utilisation).
- Passé Composé (morphologie et utilisation).
- Pronoms complément OD et OI (morphologie et utilisation).
VOCABULAIRE:
Salutations et moments de la journée
Les moyens de locomotion
La famille
Les heures |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A6 A13 A16 A17 A29 A35 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A6 A13 A16 A17 A29 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
25 |
37.5 |
62.5 |
Glosario |
A6 A13 A15 A16 A17 A29 A35 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
10 |
10 |
Obradoiro |
A6 A13 A16 A17 A29 A35 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
18 |
54 |
72 |
Traballos tutelados |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
1 |
0 |
1 |
Proba mixta |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
1.5 |
0 |
1.5 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Presentación da materia e consignas de traballo. |
Sesión maxistral |
As clases maxistrais están orientadas cara á adquisición dos coñecementos linguísticos e culturais necesarios para desarollar as competencias estudadas. |
Glosario |
O alumnado terá que estudar de forma autónoma as diferentes listas de vocabulario que aparecen nas " Situations" estudadas. |
Obradoiro |
Os obradoiros coinciden na sua temporalidade cos temas teóricos aos que corresponden. Neles, practicaranse ben con exercicios gramaticais, ben con frases, ben con prácticas do oral, os temas abordados nas sesións maxistrais. |
Traballos tutelados |
O alumnado terá que realizar unha Cotización dunha viaxe turística e unhas redaccións. |
Proba mixta |
Exame escrito de 1h30 de duración centrado nos coñecementos gramaticais, estruturais e lexicales do alumnado así como nos seus coñecementos acerca das situacións de comunicación que foron abordadas ao longo do curso. O exame constará das seguintes partes : exercicios de gramática, tipo test, tradución do español ao francés na que entrarán o vocabulario e os puntos gramaticais abordados.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Actividades iniciais |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Observacións para o "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e
dispensa académica de exención de asistencia”:
O alumnado exento de asistencia a clase, deberá poñerse en contacto individualmente co profesor para a elaboración dun plan de traballo personalizado. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
O exame estará centrado nos coñecementos gramaticais, estruturais e lexicais do alumnado así como nos seus coñecementos acerca das situacións de comunicación abordadas durante o curso e os traballos realizados.
O exame constará das seguintes partes: exercicios de gramática, tipo test, tradución do español ao francés na que entrarán o vocabulario explicado, as estruturas e os puntos gramaticais abordados.
No exame escrito o alumnado deberá obter unha nota mínima igual ou superior a 5 para poder aprobar a materia. |
60 |
Traballos tutelados |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
O alumnado terá que realizar unha Cotización dunha viaxe turística e unhas redaccións. |
40 |
|
Observacións avaliación |
Na convocatoria ordinaria, se o exame escrito está suspenso, a nota final será a nota do exame escrito. - Na convocatoria ordinaria, co exame escrito aprobado, valorarase a asistencia obrigatoria do alumnado ao longo do cuadrimestre (o alumnado non poderá superar un 10% de faltas con ou sen xustificación). Sumarase 0.5 puntos ou se restará 1 punto á nota final. - Para aprobar a materia, o alumnado deberá obrigatoriamente obter unha cualificación final igual ou superior a 5. - O aprobado da materia estará supeditado, calquera que sexa a convocatoria, á realización das presentacións orais e á entrega dos traballos escritos, aínda que, só puntuarán na convocatoria ordinaria se a proba escrita foi superada. Observacións para o "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia”: Este alumnado deberá realizar os traballos e as presentacións orais de
obrigado cumprimento segundo as pautas marcadas no plan de traballo
personalizado e aprobar o exame, non valorándolle a asistencia a clase. O alumnado que non se presente ao exame, obterá a
calificación de "no presentado", calquera que sexa a convocatoria. Atención a diversidade: "A materia
poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas
encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva,
de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán
contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos
oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico,
coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). Bescherelle : L'Art de Conjuguer (nueva edición). Didier/Hatier |
|
Bibliografía complementaria
|
(). Dictionnaire Français-Espagnol/Espagnol-Français. Larousse
Guy Capelle, Jean-Louis Frérot, Amparo Domínguez, Alicia Ruiz (). Gramática Básica de la Lengua Francesa. Sociedad Española de Librería, S.A
(). Gramática Francesa. Larousse
(). Grammaire Cours de Civilisation Française de la Sorbonne: 350 Exercices Niveau Débutant. Hachette
Monnerie, Annie (). Le Français au Présent. Aliance Française, Didier/Hatier |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Segundo Idioma Moderno II: Francés/662G01029 | Segundo Idioma Moderno III: Francés/662G01034 |
|
Observacións |
Recomendamos ao alumnado que planifique o seu traballo durante todo o curso, seguindo a materia de forma continuada e realizando puntualmente as tarefas. O continuo esforzo permitiralle levar a materia de forma cómoda, apoiar os contidos novos nos previamente adquiridos e asumir as pautas así como o ritmo de traballo que irá marcando o profesor. Nesta liña, o alumnado deberá facer as frases e os exercicios propostos para a sesión na que se vaian a corrixir. As actividades prácticas están relacionadas coa teoría que se trate en cada momento e, por iso, a súa realización debe ir á vez co estudo desta. O alumnado deberá estudar de forma crítica e selectiva, aprendendo a distinguir os contidos teóricos fundamentais dos exemplos e deberá saber relacionalos. A participación e implicación no traballo colectivo permitiranlle asentar os contidos e desenvolver a súa capacitación comunicativa. O profesor proporcionará ao alumnado as pautas de estudo e traballo e resolverá as dúbidas expostas. |
|