Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Primeiro Idioma Moderno II: Inglés Código 662G01028d
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Moss , Sarah Louise
Moss , Sarah
Correo electrónico
sarah.moss@udc.es
sarah.moss@udc.es
Profesorado
Montoya Reyes, Ana
Moss , Sarah
Moss , Sarah Louise
Correo electrónico
ana.montoya@col.udc.es
sarah.moss@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia está deseñado para proporcionar aos estudantes a terminoloxía e as habilidades lingüísticas necesarias para traballar en inglés na industria turística, centrada principalmente no sector hoteleiro.

Inscríbese no marco do inglés para fins específicos ao nivel C1 do Marco Común Europeo de Referencia para as linguas ( MCER).

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Empregar a linguaxe especializada do turismo, facendo especial fincapé na hostalería. Manexar e empregar estruturas gramaticais e formas e tempos verbais para asegurar unha comunicación correcta, comprensible e apto para unha contorna profesional. Presentar información e expresa opinións oralmente. Ler, comprender e usar o inglés académico. Ler, comprender, resumir e responder preguntas de forma oral e por escrito sobre textos auténticos e complexos relacionados coa industria do turismo. Distinguir e usar rexistros formais e informais. Producir comunicacións relacionadas co mundo das empresas e do turismo dun nivel aceptable no mundo do traballo. A1
A6
A13
A15
A16
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
Hotel branding Types of hotels: descriptions, locations, facilities and services, etc.
Current and future hotel trends-

Use of English: Review of common errors (grammar, syntax, spelling etc.)

Intonation
Effective business communications in the hotel and tourism industry Customer service and guest satisfaction: responding to comments and complaints.
Written internal and external communications:
business plans and reports, stakeholder relations, customer relations.
1. Layout
2. Informal and formal language
3. Structure and organisation.
4. Communicative impact
Running a tourism business 1. Discussion of previous/future work experiences and/or internships.
2. Organising a hotel - talking about departments, employees, renovation, etc.
4. Discussion of workplace situations and work ethics issues.
Language skills: speaking, reading and listening.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Lecturas A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 0 20 20
Discusión dirixida A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 3 10 13
Seminario A1 A6 A13 A15 A16 A29 B1 B2 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 9 85 94
Proba obxectiva A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 2 20 22
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Lecturas Exercicios de comprensión de lectura oral e escrita de materiais turísticos auténticos e complexos baseados na comprensión e terminoloxía, síntese e paráfrasis.
Discusión dirixida Debates na clase e exercicios orais
Seminario Clases teóricas e exercicios prácticos
Proba obxectiva Exercicios escritos e orais
Exame / proba final

Atención personalizada
Metodoloxías
Discusión dirixida
Descrición
As clases teñen un enfoque interactivo claro e por ende, é fundamental a participación activa dos alumnos. Isto inclúe as consultas para resolver as dificultades relacionadas con calquera das catro habilidades. Neste senso, anímase aos estudantes a formular estas preguntas tanto durante as clases como no horario de titorías, así como a través do foro da plataforma Moodle, correo electrónico e chamadas e chats de Teams.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba obxectiva A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 Proba escrita consistente en calquera combinación das seguintes tarefas: textos para a comprensión lectora; resumos, redaccións; exercicios de uso do inglés e da materia impartida nas aulas. 60
Seminario A1 A6 A13 A15 A16 A29 B1 B2 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 Tarefas escritas para a avaliación continúa. Isto inclúe tanto traballos realizados nas aulas como o tempo durante o tempo de estudo autónomo. 20
Discusión dirixida A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 Os alumnos participarán en varios debates en grupos. A través das preguntas e respostas avaliaranse as súas habilidades de comunicación e a súa capacidade para manter unha conversa.
Os estudantes que non superen a avaliación oral ou que desexen mellorar a súa nota poderán facer un exame oral final ao finalizar o cuadrimestre. Avaliarase a súa capacidade de expresión según o nivel establecido para esta materia (C1), debendo demostrar unha adecuada corrección gramatical sintáctica, pronuncia/entonación e uso da correcta terminoloxía.
20
 
Observacións avaliación

Para aprobar esta materia, os alumnos deben obter unha nota mínima de aprobado (50%) nos TRES apartados de avaliación (proba escrita, oral e avaliación continua).

Só obterase a cualificación de NON PRESENTADO se non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia.

O mesmo método de avaliación aplícase para a segunda oportunidade. Por tanto, os alumnos deberán recuperar aqueles apartados da materia nos que non obtivesen unha cualificación de aprobado ou aos que non se presentaron.

Os estudantes que non poidan cumprir os requisitos de asistencia debido á exención de asistencia segundo o establecido na normativa publicada pola Universidade da Coruña (Art. 3.be 4.5Normas de aprobación, revisión e reclamación dos títulos, dous estudos de grao e posgrao (art. 3 e 8b), deben facer todas as tarefas de avaliación continua(20%), e presentarse à proba final (50%) e a un exame oral (30%).

No caso da convocatoria adiantada, os estudantes deben realizar un examen escrito (70%) e unha proba oral (30%).

Contemplase a posibilidade de opcións alternativas de evaluación para casos especiais xustificados.

Honradez académica

Lembrase ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no examen final está totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido quedará automáticamente suspenso, independentemente da nota do examen e outras probas. Calquera falta de honradez académica (plaxio,copiar en exames, etc.) penalizarase de acordo co establecido no artigo 14 das "Normas de avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario”.

Atención á diversidade

A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo no seguinte enderezo electrónico: sarah.moss@udc.es


Fontes de información
Bibliografía básica M McCarthy (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge
P. Emmerson (2002). Business Grammar Builder. Macmillan
P. Strutt (2013). English for International Tourism. Upper Intermediate. Pearson
H. Mol (2008). English for Tourism and Hospitality in Higher Education Studies. Reading: Garnet
C. Talcott (2007). Target Score. Cambridge Professional English. Cambridge
R Walker (2009). Tourism 3. Oxford English for Careers. Oxford University Press

Bibliografía complementaria M. Hewings (2005). Advanced Grammar in Use. Cambridge
P. Leggott (2010). LCCI English for Business Testbuilder. Macmillan
M. Vaughan-Rees (2002). Test your Pronunciation. London: Penguin English Publications
A. Rowe (2002). Travel and Tourism. Cambirdge International Examinations. Cambridge


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Idioma Moderno: Inglés/662G01006d

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Os estudantes deben lembrar que esta materia está enfocada ao ensino do inglés con fines específicos e, polo tanto, NON é un curso xeral de inglés.

Así mesmo, os estudantes deben ter en conta que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo. 



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías