Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Empregar a linguaxe especializada do turismo, facendo especial fincapé na hostalería.
Manexar e empregar estruturas gramaticais e formas e tempos verbais para asegurar unha comunicación correcta, comprensible e apto para unha contorna profesional.
Presentar información e expresa opinións oralmente.
Ler, comprender e usar o inglés académico. Ler, comprender, resumir e responder preguntas de forma oral e por escrito sobre textos auténticos e complexos relacionados coa industria do turismo.
Distinguir e usar rexistros formais e informais.
Producir comunicacións relacionadas co mundo das empresas e do turismo dun nivel aceptable no mundo do traballo. |
A1 A6 A13 A15 A16 A29
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Hotel branding |
Types of hotels: descriptions, locations, facilities and services, etc.
Current and future hotel trends-
Use of English: Review of common errors (grammar, syntax, spelling etc.)
Intonation
|
Effective business communications in the hotel and tourism industry |
Customer service and guest satisfaction: responding to comments and complaints.
Written internal and external communications:
business plans and reports, stakeholder relations, customer relations.
1. Layout
2. Informal and formal language
3. Structure and organisation.
4. Communicative impact
|
Running a tourism business |
1. Discussion of previous/future work experiences and/or internships.
2. Organising a hotel - talking about departments, employees, renovation, etc.
4. Discussion of workplace situations and work ethics issues.
Language skills: speaking, reading and listening.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Lecturas |
A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 |
0 |
20 |
20 |
Discusión dirixida |
A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 |
3 |
10 |
13 |
Seminario |
A1 A6 A13 A15 A16 A29 B1 B2 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
9 |
85 |
94 |
Proba obxectiva |
A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 |
2 |
20 |
22 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Lecturas |
Exercicios de comprensión de lectura oral e escrita de materiais turísticos auténticos e complexos baseados na comprensión e terminoloxía, síntese e paráfrasis. |
Discusión dirixida |
Debates na clase e exercicios orais |
Seminario |
Clases teóricas e exercicios prácticos |
Proba obxectiva |
Exercicios escritos e orais
Exame / proba final
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
|
Descrición |
As clases teñen un enfoque interactivo claro e por ende, é fundamental a participación activa dos alumnos. Isto inclúe as consultas para resolver as dificultades relacionadas con calquera das catro habilidades. Neste senso, anímase aos estudantes a formular estas preguntas tanto durante as clases como no horario de titorías, así como a través do foro da plataforma Moodle, correo electrónico e chamadas e chats de Teams. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 |
Proba escrita consistente en calquera combinación das seguintes tarefas: textos para a comprensión lectora; resumos, redaccións; exercicios de uso do inglés e da materia impartida nas aulas. |
60 |
Seminario |
A1 A6 A13 A15 A16 A29 B1 B2 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
Tarefas escritas para a avaliación continúa. Isto inclúe tanto traballos realizados nas aulas como o tempo durante o tempo de estudo autónomo. |
20 |
Discusión dirixida |
A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 |
Os alumnos participarán en varios debates en grupos. A través das preguntas e respostas avaliaranse as súas habilidades de comunicación e a súa capacidade para manter unha conversa.
Os estudantes que non superen a avaliación oral ou que desexen mellorar a súa nota poderán facer un exame oral final ao finalizar o cuadrimestre. Avaliarase a súa capacidade de expresión según o nivel establecido para esta materia (C1), debendo demostrar unha adecuada corrección gramatical sintáctica, pronuncia/entonación e uso da correcta terminoloxía.
|
20 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar esta materia, os alumnos deben obter unha nota mínima de aprobado (50%) nos TRES apartados de avaliación (proba escrita, oral e avaliación continua). Só obterase a cualificación de NON PRESENTADO se non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia. O mesmo método de avaliación aplícase para a segunda oportunidade. Por tanto, os alumnos deberán recuperar aqueles apartados da materia nos que non obtivesen unha cualificación de aprobado ou aos que non se presentaron. Os estudantes que non poidan cumprir os requisitos de asistencia debido á exención de asistencia segundo o establecido na normativa publicada pola Universidade da Coruña (Art. 3.be 4.5Normas de aprobación, revisión e reclamación dos títulos, dous estudos de grao e posgrao (art. 3 e 8b), deben facer todas as tarefas de avaliación continua(20%), e presentarse à proba final (50%) e a un exame oral (30%). No caso da convocatoria adiantada, os estudantes deben realizar un examen escrito (70%) e unha proba oral (30%). Contemplase a posibilidade de opcións alternativas de evaluación para casos especiais xustificados. Honradez académica Lembrase ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no examen final está totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido quedará automáticamente suspenso, independentemente da nota do examen e outras probas. Calquera falta de honradez académica (plaxio,copiar en exames, etc.) penalizarase de acordo co establecido no artigo 14 das "Normas de avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario”. Atención á diversidade A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo no seguinte enderezo electrónico: sarah.moss@udc.es
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
M McCarthy (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge
P. Emmerson (2002). Business Grammar Builder. Macmillan
P. Strutt (2013). English for International Tourism. Upper Intermediate. Pearson
H. Mol (2008). English for Tourism and Hospitality in Higher Education Studies. Reading: Garnet
C. Talcott (2007). Target Score. Cambridge Professional English. Cambridge
R Walker (2009). Tourism 3. Oxford English for Careers. Oxford University Press |
|
Bibliografía complementaria
|
M. Hewings (2005). Advanced Grammar in Use. Cambridge
P. Leggott (2010). LCCI English for Business Testbuilder. Macmillan
M. Vaughan-Rees (2002). Test your Pronunciation. London: Penguin English Publications
A. Rowe (2002). Travel and Tourism. Cambirdge International Examinations. Cambridge |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Moderno: Inglés/662G01006d |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Os estudantes deben lembrar que esta materia está enfocada ao
ensino do inglés con fines específicos e, polo tanto, NON é un curso xeral de
inglés.
Así mesmo, os estudantes deben ter en conta que
estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo. |
|