Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
• Definir as Actividades integrantes dun proxecto
• Secuenciar as Actividades que forman parte dun proxecto
• Estimar os Recursos materiais, humanos, técnicos e financeiros para as Actividades
• Estimar os Custos das Actividades
• Preparar o Orzamento do Proxecto
• Desenvolver o Cronograma de ingresos e pagamentos do Proxecto
• Establecer sistemas de Control de Custos do Proxecto.
|
AP1 AP12 AP21 AP22
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP12 BP16 BP18 BP19 BP20
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema I. O plan do proxecto. Estimación de custos.
|
Tema I. O plan do proxecto. Estimación de custos.
|
Tema II. A preparación do orzamento de custos |
Tema II. A preparación do orzamento de custos
|
Tema III. A calendarización de pagamentos
|
Tema III. A calendarización de pagamentos
|
Tema IV. O control dos Custos do proxecto |
Tema IV. O control dos Custos do proxecto |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 B2 B4 B5 B6 B7 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
5 |
10 |
15 |
Presentación oral |
A1 A12 B1 B8 B11 B12 B20 C1 |
5 |
10 |
15 |
Solución de problemas |
A1 A12 A21 A22 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B16 B18 B19 C1 C3 C4 C5 C6 C8 |
10 |
30 |
40 |
Proba mixta |
A1 A12 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C3 C6 |
1 |
5 |
6 |
Solución de problemas |
A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C3 C4 C5 C6 C8 |
2 |
6 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
3.5 |
0 |
3.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Na modalidade presencial consiste en clases teóricas con explicación dos conceptos fundamentais da Xestión de Custos de Proxectos, interactuando co alumnado de forma a que adquiran devanditos conceptos e saiban aplicalos na Dirección Integrada de Proxectos.
Na Modalidade En liña trátase de material teórico-práctico sobre os contidos da materia a disposición dos alumnos para a súa lectura, así como a discusión de temas de interese actual relacionados coa materia mediante foros/debates en liña e a realización de pequenos exercicios/probas de coñecemento teórico/práctico. |
Presentación oral |
Na modalidade presencial:
Presentación de casos reais, aclarando os puntos mais importantes dos mesmos, para a sua resolución por parte do alumnado.
Seguese un método de explicación xeral e posterior rolda de cuestions aclaratorias as dubidas prantexadas polo alumnado.
Na modalidade online, facilitaranse casos reais plantexando discusions/ e dubidas por parte do alumnado. |
Solución de problemas |
Resolución de casos prácticos. En ambos casos (presencial e online) os alumnos deberán resolver casos prácticos de Xestión de Custos. |
Proba mixta |
Proba de preguntas curtas ou tipo test, que inclue preguntas conceptuais e de razoamento para a resolución de problemas. |
Solución de problemas |
Resolución de casos prácticos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Alumnos Presenciais:
Durante a realización dos casos prácticos atenderase durante a clase as dúbidas dos alumnos e no traballo a realizar polo alumno fóra de horario de clases, mediante tutorías personalizadas, a solicitude dos alumnos via e-mail (ver horario tutorías do Profesor), e/ou mediante as ferramentas informáticas proporcionadas pola Universidade.
Alumnos online:
No caso dos alumnos online realizaranse tutorías personalizadas ou en grupo para a resolución dos problemas expostos. Ben por solicitude do profesor, ben por solicitude do alumnado via e-mail. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C3 C4 C5 C6 C8 |
Solucionar casos prácticos basados na realidade. Realizaranse en grupo e terase en conta la correcta resolución dos mesmos e a correcta aplicación dos conceptos explicados.
Teráse en conta o resultado cuantitativo e o razoamento seguido para chegar ós resultados obtidos.
O caso práctico computará ata o 70% da nota da materia, podendoliberar a mesma |
70 |
Proba mixta |
A1 A12 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C3 C6 |
Responder acertadamente o examen de preguntas curtas e/ou tipo test.
Considerarase superada a proba se se acerta máis do 50% das preguntas. |
10 |
Solución de problemas |
A1 A12 A21 A22 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B16 B18 B19 C1 C3 C4 C5 C6 C8 |
Responder acertadamente a cuestions prácticas mediante razoamento e aplicación do corpo conceptual da materia, nas probas prácticas que correspondan. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Os alumnos presenciais terán asistencia obrigatoria que se valora tendo en conta a involucración do alumnado nas sesións presenciais e na resolución dos problemas expostos. Os alumnos online deberán participar activamente e razoada nos debates e foros que se poidan expor, así como a realización de tarefas colaborativas, tutorías virtuais, etc...
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Quentin W. Fleming and Joel M. Koppelman ( 2010). Earned Value Project Management - Fourth Edition. Project Management Institute. ISBN: 9781935589082
García García, O. y Serrano Gómez, V (2009). El ciclo de vida del proyecto. Del proyecto al producto. A Coruña. Master Oficial Interuniversitario en dirección integrada de proyectos
Sanjurjo, E. (). El puzzle del director del proyecto. Coruña: Master Oficial Interuniversitario en dirección integrada de proyectos
Nokes, S., Greenwood, A., Major, I. & Goodman, M. (2007). La guía definitiva de la gestión de proyectos. La vía rápida de todo ejecutivo para cumplir a tiempo y dentro del presupuesto. Madrid: Prentice Hall.
Project Management Institute (2021). PMBOK 7ª EDICIÓN. Pennsylvania:PMI
Project Management Institute (2017). PMBOK Guide sixth Edition. Pennsylvania: PMI
Kerzner, H. (2008). Project Management: A Systems Approach to Planning, Scheduling, and Controlling. Malden: John Wiley & Sons
Paul C. Dinsmore y Jeannette Cabanis-Brewin (). The AMA Handbook of Project Management. ISBN: 0814415423 / 0-8144-1542-3 |
|
Bibliografía complementaria
|
Gómez Gutiérrez, Juan Antonio (2017). Excel 2016 avanzado. RA-MA EDITORIAL
Angulo Aguirre, Luis (2018). Planificación con Project 2016-1. MArcombo
Gil Gambarte, Luis Ángel (2016). Project 2016. Ediciones Anaya Multimedia
Angulo Aguirre, Luis (2018). Seguimiento y control con Project 2016-2. MArcombo |
Los alumnos disponen en la biblioteca de la UDC acceso a libros en linea como: Autores: Gómez Gutiérrez, Juan Antonio ISBN: 9788499646947 , 9788499646756 Editorial: RA-MA Editorial Año de Edición: 2017 https://elibro.net/es/lc/bibliotecaudc/titulos/106498 Tablas dinámicas con Excel 2016 Autores: Burrueco, Daniel ISBN: 9788499646879 , 9788499647937 Editorial: RA-MA Editorial Año de Edición: 2016 https://elibro.net/es/lc/bibliotecaudc/titulos/106524 Excel 2016: paso a paso (2a. ed.) Autores: Valentin, Handz ISBN: 9788499643564 , 9788499646619 Editorial: RA-MA Editorial Año de Edición: 2016 https://elibro.net/es/lc/bibliotecaudc/titulos/106402 Proyectos con lineamientos del PMI, uso de Project y Excel 2016 Autores: Toro López, Francisco J. ISBN: 9789587714333 , 9789587714326 Editorial: Ecoe Ediciones Año de Edición: 2016 https://elibro.net/es/lc/bibliotecaudc/titulos/126544 Planificación y control de proyectos con MS Project 2016. Caso práctico Autores: Llamazares Redondo, Francisco - Romero Roldán, José Ramón ISBN: 9788417513085 Editorial: ESIC Editorial Año de Edición: 2018 https://elibro.net/es/lc/bibliotecaudc/titulos/123414 |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Recomendase coñecer adecuadamente o funcionamiento de folla de cálculo e de MS Project. Durante o curso utilizaranse profusamente ambos programas. Nabiblioteca do centro encontranse dispoñibles suficientes fontes bibliográficas para o seu aprendizaxe. |
|