Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Práctica na empresa Código 670471208
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas
Educación Física e Deportiva
Empresa
Coordinación
Martinez Carballo, Manuel
Correo electrónico
manuel.martinez.carballo@udc.es
Profesorado
Guillén Solórzano, Eduardo
Martinez Carballo, Manuel
Correo electrónico
eduardo.guillen@udc.es
manuel.martinez.carballo@udc.es
Web http://http://mdip.es
Descrición xeral Consulte la guía docente en la pestaña del idioma CASTELLANO.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
As prácticas académicas externas constitúen unha actividade académica de natureza formativa realizada polo alumnado co obxectivo de permitir aplicar e complementar os coñecementos adquiridos na formación académica, favorecendo a adquisición de competencias que o preparen para o exercicio de actividades profesionais, faciliten a súa inserción laboral e fomenten o seu emprendemento. Consisten na realización de prácticas de carácter obrigatorio por medio dun sistema de permanencia regrada nunha empresa, nun organismo ou nunha institución administrativa, económica ou profesional, unha universidade, nun centro de investigación de carácter público ou privado, que fosen convocadas de acordo coas presentes instrucións. Tamén se poderán realizar prácticas externas en dependencias e servizos da propia Universidade da Coruña ou da Universidade de Vigo que non estean destinados á actividade docente ou investigadora. As prácticas deben necesariamente orientarse cara á elaboración dun informe sobre o seguimento da metodoloxía en dirección integrada de proxectos observada no centro de realización; a análise comparativa con metodoloxías de dirección integrada de proxectos, e a concreción de propostas de mellora como conclusión da análise. Dada a natureza formativa das prácticas académicas externas, da súa realización non se derivan, en ningún caso, obrigas propias dunha relación laboral, nin o seu contido poderá dar lugar á substitución da prestación laboral propia dun posto de traballo. AP1
AP2
AP3
AP4
AP8
AP20
BP1
BP2
BP4
BP5
BP6
BP7
BP8
BP9
BP10
BP11
BP12
BP13
BP14
BP15
CP1
CP3
CP4
CP5
CP6
CP7
CP8

Contidos
Temas Subtemas
realizacion de practicas en empresas, desenvolvendo labores ligadas a Proxectos realizacion de practicas en empresas, desenvolvendo labores ligadas a Proxectos

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A8 A20 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 0 150 150
 
Atención personalizada 0 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados As prácticas deben necesariamente orientarse cara á elaboración dun informe sobre o seguimento da metodoloxía en dirección integrada de proxectos observada no centro de realización; a análise comparativa con metodoloxías de dirección integrada de proxectos, e a concreción de propostas de mellora como conclusión da análise.
1. As prácticas teñen como obxectivo fundamental complementar a formación teórica do alumnado e facilitar a súa inserción no mundo laboral ou investigador.
2. As prácticas permitirán a asimilación por parte do alumnado da realidade institucional, empresarial ou investigadora no ámbito das súas respectivas profesións futuras por medio da consecución, en particular, dos seguintes fins:
a) Formación integral do alumnado ao equilibrar a súa formación teórica e práctica.
b) Adquisición da metodoloxía de traballo adecuada á realidade na que haberá de actuar tras a súa incorporación ao mundo laboral ou investigador.
c) Obtención da experiencia profesional ou investigadora que facilite a inserción laboral do alumnado e mellore a súa empregabilidade.
d) Desenvolvemento da capacidade de decisión e do espírito crítico no ámbito da dirección integrada de proxectos.
e) Preparación do alumnado para o desenvolvemento de actividades colaborativas ou interdisciplinares

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición
Os alumnos serán tutelados por un Tutor académico que axudará a resolver dudas e cuestións que os alumnos teñan durante o desenrolo das prácticas externas. Igualmente fará un seguimento do alumno xunto ao tutor externo

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A2 A3 A4 A8 A20 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 2. As prácticas permitirán a asimilación por parte do alumnado da realidade institucional, empresarial ou investigadora no ámbito das súas respectivas profesións futuras por medio da consecución, en particular, dos seguintes fins:
a) Formación integral do alumnado ao equilibrar a súa formación teórica e práctica.
b) Adquisición da metodoloxía de traballo adecuada á realidade na que haberá de actuar tras a súa incorporación ao mundo laboral ou investigador.
c) Obtención da experiencia profesional ou investigadora que facilite a inserción laboral do alumnado e mellore a súa empregabilidade.
d) Desenvolvemento da capacidade de decisión e do espírito crítico no ámbito da dirección integrada de proxectos.
e) Preparación do alumnado para o desenvolvemento de actividades colaborativas ou interdisciplinares
100
 
Observacións avaliación
  1. A avaliación das prácticas farase
    a partir dun informe emitido polo titor externo da organización onde se
    realicen, e da memoria de prácticas elaborada polo alumnado que será
    avaliada polo titor universitario.
  2. Para acadar o aprobado a
    valoración de ambos aspectos deberá ter a cualificación de apto.
  3. Na cualificación final o informe
    do titor externo da organización representará o 80% da nota.
  4. A avaliación do titor da
    organización consistirá en contestar un cuestionario remitido ao titor da
    universidade no que se recollen aspectos relacionados co profesional, coa
    puntualidade, coa laboriosidade, coa adaptación ao medio, coas relacións
    humanas, coa motivación etc.
  5. Ao final do período de prácticas,
    cada estudante presentará ao titor universitario unha memoria de prácticas
    (ao redor de 10 páxinas a ordenador, con letra Arial ou Calibri a 11
    puntos e espazo 1,5. non contarán a portada, índice, bibliografía ou
    anexos) no que se describa a práctica realizada e que atenda, entre
    outros, os seguintes puntos:

a)     Portada con
apelidos e nome do/da estudante, o centro de prácticas e os datos do titor do
centro de prácticas.

b)     Índice detallado e
paxinado.

c)     Introdución coa
xustificación das prácticas, o horario e o tempo de permanencia.

d)     Características do
centro, indicando o contexto, o modelo organizativo, a planificación etc.

e)     Desenvolvemento
das prácticas. Deberá realizar unha descrición detallada das actividades e
tarefas realizadas durante a práctica.

f)       Reflexión sobre a
formación recibida.

g)     Bibliografía.

h)     Anexos.

 

  1. Ao final do período de prácticas
    cada estudante presentará ao titor universitario, ademais, un informe de
    avaliación do centro onde realizou as prácticas seguindo o modelo establecido
    pola Universidade.
  2. As prácticas de Máster poderán ser
    obxecto de recoñecemento de créditos por experiencia laboral ou
    profesional nos termos que as normativas establezan e a Coordinación do
    Máster sinale ao comezo do curso académico.

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías