Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A37 |
A0.2 Coñecemento aplicado dos principios de mecánica xeral, a estática de sistemas estruturais, a xeometría de masas, os principios e métodos de análises do comportamento elástico do sólido. |
A56 |
A3.1 Capacidade para aplicar a normativa técnica ao proceso da edificación, e xerar documentos de especificación técnica dos procedementos e métodos construtivos de edificios. |
A58 |
A3.3 Aptitude para o predimensionamento, deseño, cálculo e comprobación de estruturas e para dirixir a súa execución material. |
B31 |
B1 Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B32 |
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B33 |
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B34 |
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B35 |
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos aplicados a Arquitectura técnica de elasticidade e resistencia de materiais e das accións na edificación. |
A56 A58
|
B31 B32 B33 B34 B35
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9
|
Visión xeral do análisis tensional e deformacional, do predimensionado e comprobación de elementos estructurais sinxelos no ámbito da edificación. |
A37 A56 A58
|
B31 B32 B33 B34 B35
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.-Tensions e deformacions. Relacións: ley de Hooke xeneralizada.
|
|
2.-Principios da resistencia de materiais
|
|
3.-Esforzos simples: axil (tracción e compresión).Cortadura simple. Flexión pura.
|
|
4.-Esforzos combinados: flexión simple, flexión esviada. Flexión composta . Nucleo central.
|
|
5.-Accións na edificación. Aspectos normativos. Bases do cálculo. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A37 A56 A58 B31 B32 B33 B34 B35 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
30 |
30 |
60 |
Proba obxectiva |
A37 B31 B32 B33 B34 B35 C3 C6 C7 C8 C9 |
4 |
8 |
12 |
Solución de problemas |
A37 B31 B32 B33 B34 B35 C3 C6 C7 C8 C9 |
26 |
52 |
78 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Expoñeranse os diversos conceptos teóricos da materia e orientarase ao alumnado no desenrolo do seu traballo autónomo. |
Proba obxectiva |
Plantexaranse cuestións e/ou problemas teórico-prácticos a resolver polo alumno. |
Solución de problemas |
Propoñeranse e/ou resolverán polo profesor e alumnado diversos exercicios prácticos relacionados co temario. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Sesión maxistral |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
A atención personalizada realizarase na propia aula e no horario e lugar de tutorías do profesor, que figura na web da escola. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A37 B31 B32 B33 B34 B35 C3 C6 C7 C8 C9 |
Consistira en ejercicios y/o cuestiones teoricopracticas |
100 |
|
Observacións avaliación |
O alumno pode alcanzar os 10 puntos coa resolución de exercicios e/ou teoría que plantexe o profesor na primeira e segunda oportunidade nos exames oficiais que fixe a escola. Recoméndase, lóxicamente, a asistencia as clases pero se permite a presentación aos exámes oficiais de primeira e segunda oportunidade sen ese requisito. Pódese levar ás probas calculadora non programable, material de debuxo, formulario A4 manuscrito redactado polo alumno exclusivamente con formulación.
Non se admiten teléfonos móviles no examen. Acudirase co DNI ás probas.
Poden solicitar o non presentado durante a primeira media hora.
Recórdase que a realización fraudulenta de probas ou actividades de evaluación implicará directamente a calificación de suspenso 0, na convocatoria correspondente e a aplicación da normativa Académica de Evaluacións, Calificacións e Reclamacións vixente na UDC.
Recordase que os alumnos pertencentes a asignatura do doble grao en extinción so teñen dereito a examen e serán evaluados sobre 10 puntos igualmente.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Documento (). DB-SE. Ministerio de FOmento
Documento (). DB-SE-AE. Ministerio de Fomento
ortiz Berrocal,Luis (1985). Elasticidad. Litoprint Pricam, SA.
ortiz Berrocal,Luis (1992). Resistencia de materiales. McGraw
M. Vazquez (1986). Resistencia de Materiales. Coimpres, SA.
Timoshenko (1980). Resistencia de Materiales. Espasa Calpe, SA
Feodosiev (1980). Resistencia de Materiales. Mir
Timoshenko y Young (1981). Teoría de las Estructuras. Urmo,SA |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos Mecánicos das Estruturas de Edificación/670G01104 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Estruturas de Edificación II/670G01111 |
|
Observacións |
Para un axeitado seguimento da materia é imprescisdible o dominio previo dos seguintes temas: - Razoamento Lóxico. - Cálculo vectorial. - Sistemas de unidades. - Matrices. - Xeometría e Trigonometría. - Derivación e Integración. - Resolución de sistemas de ecuacións. Recórdase que a bibliografía proposta é simplemente orientativa.
Existen numerosos textos de mecánica e estructuras polos cales se pode realizar o traballo autónomo do alumno. |
|