Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os fundamentos básicos da xestión dun negocio dixital no sector da moda. |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8
|
B1 B2 B3 B5 B8
|
C8 C9
|
Coñecer o impacto das novas ferramentas, procesos e plataformas na estratexia dixital das empresas de moda. |
A1 A2 A3 A6 A7
|
B1 B2 B3 B8
|
C1
|
Coñecer os factores do contorno dixital que inflúen nun negocio de moda e as principais estratexias comerciais dixitais. |
A1 A2 A3 A6 A7 A8 A9 A11 A13
|
B1 B2 B3 B4 B8 B9
|
C1 C4
|
Ser capaz de xestionar a transformación empresarial cara a un negocio dixital no sector da moda. |
A2 A3 A5 A6 A7 A8 A11 A13
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9
|
C1 C5 C8 C9
|
Ser capaz de traballar en equipo, desenvolver a capacidade de analizar e sintetizar información, desenvolver o pensamento crítico e mellorar as habilidades de comunicación á hora de crear e transmitir ideas. |
A3 A5 A6 A7 A8
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C4 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
I: Introdución ao negocio dixital da moda. |
1. Introdución ao negocio dixital.
2. Análise de oportunidades para empresas dixitais e comercio electrónico no sector da moda. |
II: Implantación e xestión de negocios dixitais no sector da moda. |
3. Xestión da infraestrutura dixital empresarial.
4. Factores clave no contorno dixital.
5. Estratexia comercial dixital.
6. Efectos da dixitalización e as novas tecnoloxías na xestión da cadea de subministración. |
III: Mercado dixital de moda e xestión da transformación dixital. |
7. Mercado dixital da moda
8. Xestión das relacións cos consumidores dixitais.
9. Deseño de servizos dixitais e experiencia do cliente.
10. Xestión da transformación cara a un negocio dixital. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A1 A2 A6 A7 A8 A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C4 C7 C8 C9 |
16 |
8 |
24 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A7 A8 A11 A13 B1 B2 C5 C7 C8 C9 |
21 |
15 |
36 |
Traballos tutelados |
A3 A5 A6 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C4 C8 C9 |
4 |
22 |
26 |
Presentación oral |
B4 C1 |
2 |
4 |
6 |
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 A3 A6 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C1 C9 |
2 |
20 |
22 |
Seminario |
A1 A2 A3 B3 C4 C5 C8 |
2 |
0 |
2 |
Lecturas |
A1 A2 A6 A7 B3 C8 |
0 |
20 |
20 |
Discusión dirixida |
A1 A3 A5 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C1 C4 |
8 |
6 |
14 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Resolución, individual ou en grupo, de casos prácticos propostos polo profesorado. Estes casos prácticos detallaranse ao longo do curso, a medida que se avance na materia. |
Sesión maxistral |
Presentación dos contidos que compoñen o programa da materia mediante exposición oral, guiada co uso de presentacións, axudas audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas ao alumnado co fin de promover a aprendizaxe e a xeración de coñecemento. |
Traballos tutelados |
Realización dun traballo/proxecto en equipo e posterior presentación oral plenaria do mesmo (pode ser presencial ou virtual a través de Teams, o profesorado confirmarao ao longo do curso). O contido e as características deste traballo daranse a coñecer aos alumnos nas primeiras sesións da materia. |
Presentación oral |
Presentación oral (individual ou en grupo) do proxecto supervisado, dos traballos realizados na aula ou de casos prácticos, que tamén deberán entregarse por escrito. |
Proba de resposta múltiple |
Proba de elección múltiple de elección múltiple onde só unha opción é correcta e as respostas incorrectas penalizan. |
Seminario |
Realización dun seminario con profesionais do sector da moda expertos na materia, sempre que sexa posible (se se realiza, o profesorado informará aos estudantes con antelación sobre o lugar, a data e a hora do seminario). |
Lecturas |
Lecturas sobre diferentes temas para tratar e/ou afondar no temario da materia. |
Discusión dirixida |
Mediante esta metodoloxía abordaranse diferentes temas da materia co obxectivo de que os estudantes reflexionen sobre diferentes aspectos e adopten unha posición crítica. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Durante as horas de titoría, o alumnado poderá reunirse co profesorado para aclarar dúbidas sobre o contido da materia, así como sobre o traballo/proxecto supervisado proposto.
ATENCIÓN Á DIVERSIDADE:
A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise a adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa tutora ADI da Facultade de Humanidades.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A1 A2 A6 A7 A8 A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C4 C7 C8 C9 |
Avaliación dos casos prácticos propostos e realizados, individualmente ou en grupo. Nalgúns dos casos propostos (a especificar durante o curso) a avaliación pódese facer por parellas.
Ademais, valorarase a asistencia e participación activa nas actividades realizadas nas sesións interactivas (por exemplo, participación en debates ou discusións dirixidas na aula, resolución de actividades, resposta ás preguntas formuladas, etc.). Tamén se poden realizar pequenos cuestionarios, sen necesidade de aviso previo, sobre o contido visualizado ao finalizar calquera das sesións expositivas ou interactivas. |
20 |
Traballos tutelados |
A3 A5 A6 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 C1 C4 C8 C9 |
Consiste na avaliación do traballo escrito e na exposición oral do proxecto supervisado de equipo proposto polo profesorado.
Esta avaliación realizarase de acordo con criterios como o dominio de conceptos específicos da materia, a expresión escrita e a presentación formal dos contidos, a xestión da información e as fontes bibliográficas, a claridade da exposición, a orixinalidade e creatividade das ideas presentadas, etc. |
30 |
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 A3 A6 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C1 C9 |
Realizarase un exame de opción múltiple (presencial ou virtual administrado a través do Campus Virtual), onde só unha opción é correcta. As respostas incorrectas penalizan un terzo do valor das correctas.
Para aprobar a materia é estritamente necesario obter unha nota mínima de 4 puntos no exame final, nunha escala de 0-10. |
50 |
|
Observacións avaliación |
1. Segunda oportunidade: os criterios de avaliación aplicaranse tanto á primeira como á segunda oportunidade, incluídos os estudantes Erasmus e de intercambio. O estudo de caso (20%) e o traballo supervisado (30%), como parte da avaliación continua, non se poden recuperar na segunda oportunidade (manterase a mesma puntuación). Só se pode recuperar a proba de elección múltiple. 2. Convocatoria anticipada: na convocatoria anticipada de decembro cambiaranse os criterios de avaliación con respecto á primeira e segunda oportunidades. A nota final do curso nesta convocatoria avanzada dependerá exclusivamente da nota obtida no exame final (100%). Este exame consistirá nunha proba de opción múltiple (opción múltiple). 3. Calificación de "Non presentado": a cualificación de "Non presentado" asignarase ás persoas que non presenten o exame final (proba de elección múltiple) na primeira oportunidade, segunda oportunidade ou convocatoria anticipada. 4. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de exención de asistencia: os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica da exención de asistencia deberán comunicar a súa situación ao profesorado da materia ao comezo do curso, co fin de establecer un plan de traballo e un calendario. O sistema de avaliación será o seguinte: proba de elección múltiple (50%), tarefas supervisadas (30%) e realización e entrega de casos prácticos (20%) (pero sen contar a asistencia ás sesións). O traballo tutelado debe facerse en equipo. 5. Outras observacións de avaliación: CUALIFICACIÓN MÍNIMA: para aprobar o curso, o alumnado debe obter unha puntuación mínima de 4 sobre 10 na proba de opción múltiple. En caso contrario, a nota final será "Suspenso" (sendo a nota global da materia a nota obtida neste exame final), aínda que a nota global dea unha puntuación igual ou superior a 5 puntos. O control da asistencia do alumnado ás sesións interactivas presenciais pódese levar a cabo aleatoriamente. As cualificacións obtidas polo alumnado na avaliación continua como resultado do traballo supervisado realizado en equipo (ata un 30%) e a realización de casos prácticos (ata un 20%) só serán válidas durante o curso académico en curso. Está prohibido o acceso ás salas de exames con calquera dispositivo de transmisión e/ou almacenamento de datos (teléfonos móbiles, reloxos intelixentes, etc.). O comportamento fraudulento nalgunha das seccións obxecto de avaliación producirá a cualificación de "Suspenso (0)" na avaliación final.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA: Dave Chaffey, Tanya Hemphill and David Edmundson-Bird (2019). Digital Business and E-Commerce Management. Editorial Pearson, 7th edition. Bernd W. Wirtz (2019). Digital business models: Concepts, Models, and the Alphabet Case Study. Springer International Publishing, 1st edition. Peter D. Weill and Stephanie L. Woerner. (2018). What's your digital business model?: six questions to help you build the next-generation enterprise. Boston: Harvard Business Review Press. Ricardo Tayar (2017). CRO: diseño y desarrollo de negocios digitales. Madrid: Anaya. Dave Chaffey (2011). E-Business & E-Commerce Management: Strategy, Implementation and Practice. Editorial Pearson, 5th edition. Teresa Sádaba (2015). Moda en el entorno digital: ISEM Fashion Business School. Madrid: EUNSA. |
Bibliografía complementaria
|
|
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA: Ricardo Tayar (2020). CRO Profesional: estrategia y práctica: cómo mejorar la conversión de productos digitales. Madrid : Anaya Multimedia. Mª Angeles Hernández Dauder, José María Estrade Nieto, and David Jordán Soro (2020). Marketing digital: mobile marketing, SEO y analítica web. Madrid: Anaya Multimedia. Rudy Hirschheim, Armin Heinzl, Jens Dibbern (Eds.) (2020). Information Systems Outsourcing: The Era of Digital Transformation. Cham: Springer International Publishing: Imprint: Springer. 5th edition. Luis Alberto Ruano y Rogelio Velasco (2018). Emprendimiento en el entorno digital: el lanzamiento de una startup. Barcelona: Alfaomega: Marcombo. George Westerman, Didier Bonnet, Andrew McAfee (2014). Leading digital: turning technology into business transformation. Boston: Harvard Business Review Press. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de Xestión da Empresa de Moda/710G03004 | Xestión da Cadea de Subministración de Moda I: Aprovisionamento/710G03005 | Distribución Omnicanle de Moda/710G03024 | Internacionalización da Empresa de Moda/710G03025 | Modelos e Técnicas de Simulación Empresarial: Xogo de Empresa/710G03026 | Xestión da Cadea de Subministración de Moda II: Xestión de Operacións/710G03017 | Xestión da Cadea de Subministración de Moda III: Loxística e Transporte/710G03019 | Márketing e Investigación de Mercados de Moda/710G03012 | Sistemas e Tecnoloxías da Información/710G03013 | Fundamentos Matemáticos e Ferramentas para a Análise de Datos/710G03014 | Tendencias Globais en Moda: Transformación Dixital e Sustentabilidade/710G03008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Xestión da Innovación Industrial en Moda/710G03029 | Dirección Estratéxica da Empresa de Moda/710G03030 | Taller 2: Aplicacións de Xestión e Tecnoloxías do Coñecemento en Moda/710G03033 |
|
Materias que continúan o temario |
Prácticas Externas/710G03037 | Traballo Fin de Grao/710G03038 |
|
Observacións |
Recoméndase a revisión e seguimento do curso da materia no campus virtual, onde se deixarán os materiais e se informará das actividades a realizar. Tamén se recomenda a asistencia ás clases interactivas con ordenador portátil ou tableta electrónica. Os traballos da materia entregaranse a través da aula virtual, en soporte dixital; e se non é posible, recoméndase a impresión en papel reciclado, a dobre cara e evitando o uso de materiais plásticos. |
|