Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Determinar qué tipo de reómetro e o mais axeitado en función do material. |
AI2
|
BI2 BI8 BI13 BI21
|
CI6 CI7
|
Distinguir entre distintos comportamentos viscoelásticos. |
AI2
|
BI4 BI8 BI13 BI21
|
CI2 CI6 CI7
|
Configurar as condicions de ensaio. |
AI1 AI2
|
BI2 BI8 BI13
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Viscoelasticidade lineal e non lineal |
Comportamentos elásticos e viscosos ideais
Comportamento viscoelástico dos materiais
Rangos de linealidade |
Elección do reómetro mais axeitado |
Reómetros de control de esforzo.
Reómetros de control de deformación
Configuracións xeométricas.
Parámetros que inflúen na elección do reómetro. |
Configuración experimental dependendo do material |
Configuracions xeométricas
Ensaios estacionarios e dinámicos
Determinación dos rangos de linealidad en canto a frecuencia, amplitude e temperatura
Elección e optimización dos parámetros experimentais |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 B21 C6 C7 |
10 |
15 |
25 |
Prácticas de laboratorio |
A1 B2 B8 B13 |
8 |
12 |
20 |
Traballos tutelados |
A1 A2 B2 B4 B8 B13 B21 C2 C6 |
2 |
18 |
20 |
Proba obxectiva |
A1 A2 B2 B4 B8 B13 C2 |
2 |
2 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Presentación polo profesor dos contidos básicos da parte teórica de cada tema. Esta presentación pode esquemáticamente orientada tanto para a correcta comprensión do contido e o seu uso práctico neste e noutros temas do mestrado |
Prácticas de laboratorio |
Realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos, investigacións, etc. |
Traballos tutelados |
Traballos para que o alumno amplíe e consolide os contidos de cada tema que o profesor presente oralmente de modo esquemático. Estos traballos deben servir tamén para que o alumno tome destreza no coñecemento e no uso dos medios bibliográficos proporcionados. |
Proba obxectiva |
Exame, proba de avaliación obxectiva |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Prácticas de laboratorio |
Traballos tutelados |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Aclaración de dúbidas que xorden tras as sesións de conferencias e, fundamentalmente, explicacións, comentarios, resolver cuestións que xorden durante o desenvolvemento da obra protexida. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A1 A2 B21 C6 C7 |
Avaliación continua a través da monitorización do traballo do alumno na clase, laboratorio e / ou titorías |
10 |
Prácticas de laboratorio |
A1 B2 B8 B13 |
Avaliación continua a través da monitorización do traballo do alumno na clase, laboratorio e / ou titorías |
10 |
Traballos tutelados |
A1 A2 B2 B4 B8 B13 B21 C2 C6 |
Presentación de traballos tutelados corrspondentes aos diferntes contidos de cada materia |
60 |
Proba obxectiva |
A1 A2 B2 B4 B8 B13 C2 |
Exame, proba obxectiva de evaluación |
20 |
|
Observacións avaliación |
Alumnos con exención académica: terán que facer a proba mixta e presentar un traballo previamente acordado cos profesores da materia. A avaliación será nun 50% a proba mixta e o 50% o traballo tutelado.
A proba mixta poderá incluír cuestións relacionadas cos contidos abordados en calquera das sesións, xa sexan teóricas, prácticas ou durante os debates que se produzan nas exposicións dos traballos.
Para superar a materia é necesario unha puntuación mínima de 4 (nunha escala de 0 a 10) na proba mixta.
Os criterios de avaliación da 2a oportunidade son os mesmos que os da 1a oportunidade. Se o alumno non realizase as prácticas de laboratorio, nin resolveu os problemas plantexados, a proba mixta incluirá preguntas relacionadas con estes aspectos, incrementando a valoración desta metodoloxía. O alumno deberá presentar un traballo previamente consensuado cos profesores da materia.
Os criterios de valoración da convocatoria extraordinaria son os mesmos que os da 1a oportunidade. Se o alumno non realizase as prácticas de laboratorio, nin resolveu os problemas plantexados, a proba mixta poderá incluír preguntas adicionais relacionadas con estes aspectos, incrementando a valoración desta metodoloxía. O alumno deberá presentar un traballo previamente consensuado cos profesores da materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
O sistema de Biblioteca da UDC permite realizar búsquedas de
literatura recomendada por profesor e material. Esta é unha lista ampliada das fontes recomendadas: Thermal analysis. Fundamentals and applications to material
characterization: proceedings of the international seminar: Thermal analysis
and rheology. Ferrol, Spain, 30
Juny-4 July, 2003 / Ramón Artiaga Díaz (ed.), A Coruña: Universidade da Coruña,
Servicio de Publicacions, 2005, ISBN 84-9749-100-9 Thermal analysis of polymers / edited by Joseph D. Menczel, R. Bruce Prime; Hoboken, N.J.: John
Wiley, [2009], ISBN 978-0-471-76917-0 Menard, Kevin P., Dynamic mechanical analysis A practical
introduction, Boca Raton :
CRC Press, [1999], ISBN 0-8493-8688-8 Ward, Ian Macmillan. An introduction to the mechanical
properties of solid polymers / I.M. Ward, and J. Sweeney, Chischester, England
: John Wiley & Sons, [2004] 2nd ed. ISBN 0-471-49625-1 Relaxation phenomena in polymers / edited by Shiro Matsuoka. Munich ; New York : Hanser
Publishers ; New York : Distributed in the U.S.A. and Canada by Oxford
University Press, 1992. ISBN 3-446-17111-8 (Hanser), 0-19-520957-5 (Oxford
University Press) |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: • Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático • Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos • En caso de ser necesario realizalos en papel:
- Non se empregarán plásticos - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores.
Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|