Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento da loxística e dos principios da cadea de suministro |
AP14
|
BM1 BM2 BM5 BP1 BP6 BP10 BP11 BP12 BP15
|
CM2 CM10 CM12 CM13
|
Coñecemento dos principios do transporte marítimo e intermodal |
AP14
|
BM1 BM2 BM5 BP1 BP6 BP10 BP11 BP12 BP15
|
CM2 CM10 CM12 CM13
|
Realizara a modelización cuantitativa en tempo real das decisions de xestión e organización das empresas
neste campo |
AP15
|
BM1 BM2 BM5 BP1 BP6 BP10 BP11 BP12 BP15
|
CM2 CM10 CM12 CM13
|
Realizar valoracions económico-técnica dos proxectos |
AP15
|
BM1 BM2 BM5 BP1 BP6 BP10 BP11 BP12 BP15
|
CM2 CM10 CM12 CM13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os temas propostos axustanse a os contidos da Memoría de Verificación de la titulación, desenrrolando os seus contidos. Estos son: |
LOXÍSTICA: cadea de suministro, Aprovisionamentos, Fabricación, Loxística Inversa e Sistemas e tecnoloxía
DISTRIBUCIÓN: xestión de clientes, Almacenamento, Trazabilidad, Transporte eficiente, Transporte intermodal, Comercio electrónico
TRANSPORTE MARÍTIMO
XESTIÓN DE EMPRESAS Do AMBITO MARÍTIMO |
1. Loxística |
1.1 Introducción a Loxística
1.2 Loxística de aprovisionamento
1.3 Loxística de Distribucción
1.4 Loxística Inversa |
2. Intermodalidade e Transporte |
2.1 Intermodalidade e transporte - comodalidad e multimodalidad
2.2 O sistema portuario
2.3 Interacción buque- Porto |
3. Ampliación de Transporte Marítimo |
3.1 Estudo matemático dos custos
3.2 Xestion da enerxia a bordo
3.3 Interface Buque - porto, xestion da enerxía no porto |
4. Xestions de empresas do eido maritimo |
4.1 Xestions de empresas do eido maritimo |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
5 |
35 |
40 |
Estudo de casos |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
5 |
15 |
20 |
Sesión maxistral |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 |
25 |
15 |
40 |
Proba obxectiva |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C11 C12 C13 |
5 |
0 |
5 |
Solución de problemas |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
20 |
20 |
40 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Traballos tutelados. Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor
e en escenarios variados (académicos e profesionais). Refírese principalmente a aprender a facer cousas?.
É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de
A docencia baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe autónoma dos alumnos e o seguimento desta aprendizaxe
o profesor de titor. |
Estudo de casos |
Estudo de caso Metodoloxía onde o suxeito afronta a descrición dunha situación específica que supón un problema
que ten que ser entendido, valorado e resolto por un grupo de persoas a través dun proceso de discusión. O alumno está situado antes dun problema específico (caso), que describe unha situación real de vida profesional e debería ser capaz de analizar unha serie de feitos, referidos a un determinado campo de coñecemento ou acción, para alcanzar unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Sesión maxistral |
Sesión magistral. Exposición oral complementada con o uso dos medios audiovisuais e a introducción de algunas preguntas
dirixidas a os estudiantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar o aprendixaje.
|
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Solución de problemas |
Resolución de problemas Técnica pola que se debe resolver unha situación problemática específica, baseada no coñecemento
que se traballaron, isto pode ter máis dunha solución posible. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Estudo de casos |
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Os traballos tutelados, a solución de problemas e o estudo de casos serán propostos ao longo do curso, polo que o alumnado será guiado no desenvolvemento dos mesmos, requirindo unha atención personalizada.
A resolucións de dúbidas e cuestións relacionadas coas materias dos contidos da asignatura, realizarase de xeito presencial: directamente na aula e nos momentos que o profesor ten asignados a titorías de despacho. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
Traballos tutelados. Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Refírese principalmente a aprender a facer cousas?.
É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de A docencia baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe autónoma dos alumnos e o seguimento desta aprendizaxe o profesor de titor. |
50 |
Proba obxectiva |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C11 C12 C13 |
Prueba objetiva escrita |
50 |
|
Observacións avaliación |
A
avaliación da materia basearase na realización dunha proba escrita na que se
inclúen conceptos teóricos e prácticos, o peso desta proba é de 5 puntos
sobre 10. Ademais, realizarase un traballo tutelado sobre un tema relacionado coa materia que poida ser proposto polo alumno (e que deberá ser aceptado polo profesor). O peso deste traballo será de 5 puntos sobre 10. NOTA
IMPORTANTE - En calquera caso, o alumno, para aprobar o curso, debe aprobar por
separado a proba obxetiva e o traballo tutelado A
segunda oportunidade e a convocatoria anticipada (decembro) avaliaranse como a primeira oportunidade, descrita con anterioridade. A
realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará
directamente a cualificación de fallo '0' na materia na correspondente
convocatoria, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as
actividades de avaliación da convocatoria extraordinaria. No caso de alumnos con algunha entrega suspensa, deberán entregala na segunda oportunidade (xullo), gardándose as notas das entregas aprobadas dos traballos tutelados e no estudo de casos ata a convocatoria de segunda oportunidade. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia será avaliado en función das súas particularidades específicas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Diversos autores (2015). El libro rojo de la logística. AECOC
STOPFORD MARTIN (2009). Maritime Economics. Rotledge
David Cota Mascuñana; Alberte Castro Ponte; Rodrigo Carballo Sánchez; Luis Carral Couce; José Ángel (2015). O comercio Marítimo. UNIDADES DIDÁCTICAS. Servizo de Publicacións da Universidade de Santiago de Compostela
Alberte Castro Ponte; David Cota Mascuñana; Luis Carral Couce; Paula Vázquez Rodríguez; José Ángel F (2015). O contrato de transporte. UNIDADES DIDÁCTICAS. Servizo de Publicacións da Universidade de Santiago de Compostela |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir
co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e
sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": 1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos.
- Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores.
2.
Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados
cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e
profesionais. 3. Segundo se recolle nas distintas normativas
de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a
perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista,
utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a
intervención en clase de alumnos e alumnas…) |
|