Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
CE2 - Analizar e aplicar medidas de aforro e eficiencia enerxética nos sectores industrial, terciario e residencial |
A4 |
CE4 - Aplicar métodos de análise de datos para a creación de sistemas enerxéticos eficientes |
A9 |
CE9 - Tomar decisións nun entorno tecnolóxico onde se utilizan materiais en aplicacións de eficiencia |
A16 |
CE16 - Buscar, analizar, identificar e aplicar novas fontes de enerxía eléctrica ou novas técnicas de xestión da electricidade baixo criterios como a eficiencia, a sustentabilidade ou a cooperación, así como a utilización destas en novas aplicacións |
A17 |
CE17 - Aplicar a metodoloxía BIM para a sustentabilidade e a eficiencia enerxética |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionan unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B3 |
CB8 - Que o alumnado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B6 |
CG1 - Busca e selecciona alternativas considerando as mellores solucións posibles |
B11 |
CG6 - Adquirir novos coñecementos e habilidades relacionadas co ámbito profesional do máster |
B16 |
CG11 - Avaliar a aplicación das tecnoloxías emerxentes no ámbito da enerxía e do medio ambiente |
B18 |
CG13 - Plantexar e resolver problemas, interpretar un conxunto de datos e analizar os resultados obtidos; no ámbito da eficiencia enerxética e da sustentabilidade |
C3 |
CT3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
C6 |
CT6 - Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables |
C7 |
CT7 - Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sustentable ambiental, económico, político e social |
C8 |
CT8 - Valorar a importancia da investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no progreso socioeconómico e cultural da sociedade |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Analizar e saber deseñar sistemas de autoconsumo con enerxías renovables |
AM2 AM9
|
BM1 BM6 BM16
|
CM3 CM7
|
Analizar e saber deseñar sistemas de domótica de vivendas e edificios |
AM4 AM16 AM17
|
BM3 BM11
|
CM3 CM8
|
Analizar e saber aplicar os conceptos de edificio/instalación sostible |
AM4 AM9
|
BM6 BM18
|
CM6 CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Edificios sostibles |
|
Autoconsumo con enerxías renovables |
|
Illamento térmico |
|
Domótica e novas tecnoloxías |
|
Arquitectura circular |
|
Deseño biofílico |
|
Técnicas e dispositivos emerxentes |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
A2 A9 A16 B1 B6 B16 B18 C3 C6 |
1 |
25 |
26 |
Proba mixta |
A4 C8 |
2 |
12 |
14 |
Solución de problemas |
A4 A17 B11 |
20 |
25 |
45 |
Sesión maxistral |
A4 B3 B16 C7 |
14 |
25 |
39 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
Realización dun traballo individual dun tema concreto da asignatura e posta en común en grupo para compartir coñecemento. Posteriormente os traballos uniranse nun común e presentarase en clase por grupos. |
Proba mixta |
Consiste na realización dunha proba obxectiva de aproximadamente 3 horas de duración, na que se evaluarán os coñecementos adquiridos. |
Solución de problemas |
Resolución de exercicios e problemas concretos no aula, a partir dos coñecementos que se explicaron. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuales e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A orde dos temas impartidos non terá que ser o descrito na guía docente. Ademais, haberá temas que se poidan ver conjuntamente no desenvolvemento doutros, xa que a división entre eles pode non ser estrita. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
O alumno dispón das correspondentes sesións de tutorías personalizadas, para a resolución das dúbidas que xurdan da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A2 A9 A16 B1 B6 B16 B18 C3 C6 |
Realización dun traballo individual e en grupo, así como a súa exposición en clase |
35 |
Proba mixta |
A4 C8 |
Exame tipo proba obxectiva |
60 |
Solución de problemas |
A4 A17 B11 |
Realización das tarefas establecidas na materia, no marco desta metodoloxía |
5 |
|
Observacións avaliación |
No marco das "Prácticas de laboratorio" poderanse incluir aspectos tales coma a asistencia a clase, traballo persoal, actitude, etc., para axudar á obtención do aprobado. A "Proba mixta" dividirase nun test e unhas preguntas. É necesario superar o 15% da puntuación no test da "Proba mixta" para aprobar, así coma ter aprobados os trabajos recollidos dentro da metodoloxía de "Obradoiro". Os alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212)", serán evaluados da mesma forma, permitindo unha semana máis de marxe nas entregas de tarefas. Para a segunda oportunidade non haberá un segundo plazo de entrega de traballos, e a evaluación farase de maneira similar á da primeira oportunidade. Os criterios de avaliación da convocatoria adiantada de decembro serán iguais ós da segunda oportunidade do curso anterior.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": 1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos |
|