Datos Identificativos | 2022/23 | ||||||
Asignatura (*) | Electrotecnia | Código | 730G05014 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Enxeñaría Industrial |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | http://https://campusvirtual.udc.es | ||||||
Descrición xeral | Nesta materia se estudia o análise de circuitos eléctricos e unha breve introducción ao funcionamiento das máquinas eléctricas |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Seleccionar e aplicar a metodoloxía adecuada na análise de circuítos en corrente continua e corrente alterna, tanto en réxime permanente como en réxime transitorio. | A9 |
||
Analizar e resolver circuítos trifásicos equilibrados e desequilibrados. | A9 |
||
Coñecer os principios básicos de funcionamento das máquinas eléctricas convencionais. | A9 |
||
Avanzouse no desenvolvemento de competencias transversales non relacionadas directamente co contido da asignatura. | B2 B3 B4 B5 B6 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
Análise de circuitos en corrente contínua | Conceptos básicos Elementos dos circuitos Asociación de elementos Análise por correntes de malla Análise por tensións de nó Principios e teoremas no análise de circuitos |
Análise de circuitos en corrente alterna | Conceptos básicos Análises de circuítos en réxime estacionario sinusoidal Potencia e enerxía en réxime estacionario sinusoidal Principios e teoremas en réxime estacionario sinusoidal |
Análise de circuitos trifásicos | Xeralidades Circuitos trifásicos equilibrados e desequilibrados Potencia en circuitos trifásicos Medida da potencia en circuitos trifásicos |
Análise de circuitos en réxime transitorio | Conceptos básicos Circuitos RL, RC e RLC |
Introducción ó funcionamento das máquinas eléctricas | Circuitos magnéticos e conversión de enerxía Principios xerais das máquinas eléctricas |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Actividades iniciais | C2 C5 | 2 | 0 | 2 |
Sesión maxistral | A9 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 | 60 | 0 | 60 |
Solución de problemas | A9 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 | 30 | 30 | 60 |
Prácticas de laboratorio | A9 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 | 10 | 10 | 20 |
Proba mixta | A9 B2 | 4 | 3 | 7 |
Atención personalizada | 1 | 0 | 1 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Presentación da materia, os seus contidos, metodoloxía e criterios de avaliación |
Sesión maxistral | Sesión expositiva xeral con resolución de dúbidas que poidan exporse. Ao longo do curso, durante as sesións de clase, o profesor poderá expor cuestións ou exercicios aos alumnos e avaliar as súas respostas. A cualificación destas respostas poderá ser incorporada á cualificación da materia segundo detállase no apartado de avaliación. |
Solución de problemas | O profesor propón problemas en clase para a súa resolución. Estes serán resoltos, segundo estime o profesor, polos alumnos ou polo profesor no encerado. O profesor pode elixir a un alumno para a resolución dalgún problema no encerado |
Prácticas de laboratorio | Os alumnos terán a oportunidade de contrastar os coñecementos adquiridos mediante montaxes prácticas no laboratorio da materia |
Proba mixta | Baixo esta denominación inclúense: 1.- As probas de carácter oficial que se realizan ao finalizar o cuadrimestre e de segunda oportunidade. Estas constan dun conxunto de exercicios e preguntas que o alumno deberá resolver e responder nun tempo máximo estipulado polo profesor. 2.- Todas aquelas actividades avaliables propostas polo profesor ao longo do período lectivo e que permitan a aquel facer unha avaliación continuada do traballo e coñecemento dos alumnos no tocante á materia. |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A9 B2 B3 B4 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C5 | Para a avaliación das Prácticas de laboratorio entran en xogo os conceptos seguintes: 1.- asistencia ás prácticas programadas 2.- probas tras a realización das prácticas 3.- cualificación obtida en exame final |
20 |
Proba mixta | A9 B2 | A proba de carácter oficial consistirá nun exame final | 80 |
Observacións avaliación | |||
A cualificación obtida en cada unha das metodoloxías avaliables e, por extensión, en cada unha das probas ou actividades nas que se dividen estas, consistirá nunha nota numérica que vai de 0 a 10 puntos. A cualificación final da materia obterase como suma ponderada da nota obtida en cada unha das metodoloxías avaliables, resultando nun valor numérico sobre un máximo de 10 puntos. cualificación final = cualificación Proba mixta (80%) + cualificación Prácticas de laboratorio (20%) O aprobado da materia establécese en 5 puntos e está condicionado polo aprobado de todas e cada unha das metodoloxías avaliables e de cada unha das probas ou actividades en que estas puidesen dividirse. Pódese darse o caso no que, aínda cando un alumno suspendese algunha das metodoloxías avaliables, a suma ponderada das notas de todas elas lanzase unha cualificación maior ou igual a 5. Nestes casos, a nota que se consignará na acta da convocatoria en curso será de 4,5 puntos. Baixo ningún concepto poderase aprobar a materia sen superar con éxito a Proba mixta. Observacións á avaliación da Proba mixta A actividade avaliable principal e única necesaria para aprobar a Proba mixta é o exame final. É dicir, a nota máxima obtida neste exame supón un 10 na Proba mixta. Con todo, o profesor poderá propoñer actividades que permitan ao alumno mellorar a súa cualificación. Estas actividades serán de carácter voluntario. No caso de que a suma da cualificación obtida no exame final e as obtidas nas distintas actividades propostas sexa superior a 10 puntos, a cualificación da Proba mixta será de 10 puntos. A mera asistencia a clase non é obrigatoria para a superación da materia e tampouco supón ningún tipo de recompensa en termos de cualificación final da materia. O profesor da materia non levará un control de asistencia ás clases máis aló do que estime necesario para coñecer o nome dos alumnos. Observacións á avaliación das Prácticas de laboratorio A forma de cualificar as Prácticas de laboratorio nas distintas convocatorias é a seguinte:
Os alumnos repetidores quedan eximidos da asistencia ás prácticas a condición de que asistisen á totalidade das prácticas no curso inmediatamente anterior. É dicir, a nota da apartado "Asistencia ás prácticas" se garda unicamente un curso académico Convocatoria de segunda oportunidade Salvo as diferenzas indicadas anteriormente na forma de avaliar a parte de Prácticas de laboratorio, os criterios de avaliación para a convocatoria de segunda oportunidade serán os mesmos que os empregados para a convocatoria de primeira oportunidade. Convocatoria adiantada Os criterios de avaliación para a convocatoria adiantada de decembro serán os mesmos que os empregados para a convocatoria de segunda oportunidade do curso anterior. Dispensa académica Os procedementos de avaliación descritos son aplicables a todos os alumnos, teñan ou non dispensa académica. |
Fontes de información |
Bibliografía básica |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente | |||||
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente | |
|
Materias que continúan o temario | ||
|
Observacións | |
Para contribuír a acadar un entorno inmediato sostido e cumprir o obxectivo da actuación número 5: “Docencia e investigación ambiental e social saudable e sostible” do “Plan de Acción Campus Verde Ferrol”, a entrega dos traballos documentais realizados no ano Esta materia solicitarase. , realizada e entregada por vía electrónica ou mediante algún soporte informático. No caso de ser necesario elaboralos en papel, non se empregarán plásticos, farase impresión a dobre cara, empregarase papel reciclado e evitarase a impresión de borradores. |