Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Capacidade para planificar, presupostar, organizar, dirixir e controlar tarefas, persoas e recursos. |
A5 |
Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua. |
A7 |
Comprender e dominar os conceptos básicos sobre as leis xerais da mecánica, termodinámica, campos e ondas e electromagnetismo e a súa aplicación para resolver problemas propios da enxeñaría. |
A20 |
Coñecementos básicos dos sistemas de produción e fabricación. |
A22 |
Coñecementos aplicados de organización de empresas. |
A32 |
Coñecer os principios e aplicacións dos sistemas robotizados. |
A35 |
Capacidade para aplicar os principios e métodos da calidade |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
B8 |
CB1 - Que os estudantes demostraron posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e normalmente atópase a un nivel que, aínda que está soportado por libros de texto avanzados, tamén inclúe algúns aspectos que implican coñecemento procedente da vangarda do seu campo de estudo. |
B10 |
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para facer xuízos que inclúan unha reflexión sobre cuestións sociais, científicas ou éticas relevantes. |
B11 |
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público especializado e non especializado. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento das novas tecnoloxías de fabricación orientada á industria intelixente |
A5 A20 A32
|
B8
|
C1
|
Adquirir coñecemento sobre fabricación aditiva para guiar ás empresas a modernizar os seus procesos productivos mediante a fabricación aditiva |
A2 A7 A22 A35
|
B7 B10 B11
|
|
Coñecer os beneficios da fabricación aditiva para deseñar e fabricar novos productos e prototipos |
|
B1 B5
|
C2 C5 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tecnoloxía de fabricación aditiva |
Introducción
Historia |
Deseño en 3D |
Boceto
Peza
Conxunto
Transmisión de información
Enxeñería inversa |
Impresoras 3D |
Vat Photopolimerization
Material esxtrusion
Powder Bed Fusion
Printing Processes
Sheet Lamination
Direct Energy Deposition |
Materiales para fabricación aditiva |
Plástico
metal
biomateriais
polímeros flexibles
alimentos
combinacións de materiais |
Optimización de procesos de fabricación |
Deseño xenerativo
Optimización topolóxica |
Tendenzas de futuro |
Tendencias de futuro
Búsquedas de información en bases de datos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A5 A20 A22 A32 A35 C7 |
21 |
21 |
42 |
Obradoiro |
A2 A7 B1 B5 B7 C2 C5 |
19 |
47.5 |
66.5 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A20 B1 C5 |
2 |
3.5 |
5.5 |
Proba práctica |
B8 B10 B11 C1 |
6 |
29 |
35 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Cada Tema iniciarase coa exposición do profesor, que axudará ao estudante a extraer os conceptos máis relevantes, marcando os obxectivos perseguidos.
Introduciranse os aspectos teóricos imprescindibles para fundamentar os contidos prácticos, que deberán prevalecer. |
Obradoiro |
O alumno traballará de xeito práctico coas aplicacións de software requiridas, co fin de consolidar as súas habilidades nos procedementos incluídos no fluxo de traballo de fabricación aditiva.
Unha parte importante do traballo práctico do alumno debe realizarse de forma independente ou en grupo, pero sempre supervisada polo profesor.
|
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Actividades realizadas polo alumnado que implican a asistencia e/ou participación en eventos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, conferencias, exposicións, etc.) co obxectivo de profundar no coñecemento de temas de estudo relacionados coa materia. Estas actividades proporcionan ao alumnado coñecementos e experiencias actuais que incorporan as últimas novidades referentes a un determinado ámbito de estudo. |
Proba práctica |
A proba será fundamentalmente práctica e consistirá na resolución dun certo número de casos prácticos análogos aos traballados durante o curso |
Atención personalizada |
|
Descrición |
cada alumno será convocado periódicamente para tutoría con el profesor al objeto de controlar el grado de avance del trabajo y corregir desviaciones respecto de plazos y contenido |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A2 A7 B1 B5 B7 C2 C5 |
Avaliarase o conxunto de traballos realizados durante as prácticas de laboratorio así como o traballo solicitado (e tutelado) polo profesor e elaborado polo alumno de modo autónomo ou ben en grupo fóra das horas de clase
Será puntuada a participación de xeito activo nas sesións de prácticas (10% desta parte)
Unha falta de destreza evidenciada na proba práctica deixará sin valor os traballos entregados ao longo da asignatura |
20 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A20 B1 C5 |
Avaliarase a asistencia e mais o traballo entregado en relación coa exposición |
5 |
Sesión maxistral |
A5 A20 A22 A32 A35 C7 |
Puntuarase a asistencia |
5 |
Proba práctica |
B8 B10 B11 C1 |
Constará dun exercicio práctico que amose que o alumno traballou e foi quen de asimilar os contidos impartidos ao longo da asignatura, e mais unha batería de preguntas de teoría |
70 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a asignatura compre aprobar de xeito independente cada unha das partes Respecto do alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica: - Deberá
entregar igualmente os traballos encargados nos estudos de casos - Xogarase o 100% da calificación na Proba Práctica
Respecto ao exame de segunda oportunidade, compre entregar un novo conxunto de prácticas e ademáis superar o correspondente examen
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Expresión Gráfica/770G01005 | Xestión Empresarial/770G01010 | Ciencia de Materiais/770G01009 | Tecnoloxías de Fabricación/770G01015 | Debuxo Industrial e CAD/770G01029 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|