Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender as etapas do análise sectorial |
AP4 AP8 AP25
|
BP1 BP3 BP4 BP6
|
CP5 CP6
|
Entender e aplicar as ferramentas e técnicas pra a elaboración dun Plan Estratéxico para a dirección e organización da empresa |
AP14 AP16 AP18 AP20 AP21
|
BP8 BP9
|
|
Conocer los factores de competitividad clave en una empresa |
AP9 AP10 AP11 AP12 AP13
|
BP2 BP5
|
CP1 CP2
|
Programar y planificar la puesta en marcha de una empresa o start up |
AP1 AP2 AP3 AP7 AP26
|
BP10
|
|
Gestionar los recursos empresariales para la innovación y desarrollo de productos |
AP12
|
|
CP4 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Estratexias empresariais
Estratexias e xestión de novos produtos
Xestión da innovación
Estudo de Casos Prácticos: Empresa e Produto |
Estratexias empresariais
Estratexias e xestión de novos produtos
Xestión da innovación
Estudo de Casos Prácticos: Empresa e Produto |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A11 A12 A13 A21 A25 A26 B1 B2 B3 B8 B9 |
20 |
60 |
80 |
Traballos tutelados |
A3 A4 A7 A8 A9 A10 A14 A16 A18 A20 B4 B5 B6 B10 C1 C2 C4 C5 C7 C8 |
10 |
30 |
40 |
Proba obxectiva |
C6 |
2 |
28 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do como facer as cousas. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
A atención personalizada concrétase a través de tutorías periódicas nas que se validan os avances no traballos a realizar, e os conceptos presentados en clase. Farase nas horas de titorias de profesores tanto de forma presencial como no presencial a través das plataformas do Campus Virtual da Universidade.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A3 A4 A7 A8 A9 A10 A14 A16 A18 A20 B4 B5 B6 B10 C1 C2 C4 C5 C7 C8 |
Consiste na realización dun Plan de Empresa no que se expón a aplicación práctica de todos os conceptos traballados nas sesionhes maxistrais. |
60 |
Proba obxectiva |
C6 |
Consiste na realización dun exame tipo test ao finalizar as sesións maxistrais para valorar o grao de entendemento dos mesmos. |
40 |
|
Observacións avaliación |
Para o cómputo da media ponderada, teranse en conta as cualificacións parciais sempre que a nota na Proba Obxectiva sexa de 4/10 ou superior. O “Alumnado con
recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de
asistencia” comunicarán ó inicio do curso a súa situación os profesores da
materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao
estudo dos estudantes de grao na UDC” (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de
avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado
universitario (Art. 3 e 8b). "O alumnado nesta situación será evaluado na
data aprobada na Xunta de Escola, mediante una proba obxectiva sobre os
contidos do paso 3 da Guía, e un traballo a consensuar cos profesores da
materia. Esto tamén aplica a os alumnos de cnvocatoria adiantada. Implicacións
do plaxio, “a realización fraudulenta das probas o actividades de avaliación,
unha vez comprobadas, implicará directamente a cualificación de suspenso “0” na
materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida
en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria”
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Brant Cooper y Patrick Vlaskovits (2014). El emprendedor Lean. Universidad Internacional de la Rioja
Krug, Steve (2010). Haz fácil lo imposible. Anaya Multimedia
Alistair Croll y Benjamin Yoskovitz (2014). Lean Analytics. Universidad Internacional de la Rioja
Jeff Gothelef y Josh Seiden (2014). Lean Ux. Universidad Internacional de la Rioja
Ash Maurya (2014). Running Lean. Universidad Internacional de la Rioja |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha
contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5:
“Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do
"Plan de Acción Green Campus Ferrol": 1. A entrega dos traballos
documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato
virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de
Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán
plásticos. - Realizaranse impresións a
dobre cara. - Empregarase papel
reciclado. - Evitarase a impresión de
borradores. 2. Débese ter en conta a
importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade
nos comportamentos persoais e profesionais |
|