Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
CE2 - Aplicar los conceptos, principios, teorías y hechos fundamentales relacionados con la Nanociencia y Nanotecnología a la resolución de problemas de naturaleza cuantitativa o cualitativa. |
A3 |
CE3 - Reconocer y analizar problemas físicos, químicos, matemáticos, biológicos en el ámbito de la Nanociencia y Nanotecnología, así como plantear respuestas o trabajos adecuados para su resolución, incluyendo el uso de fuentes bibliográficas. |
A6 |
CE6 - Manipular instrumentación y material propios de laboratorios para ensayos físicos, químicos y biológicos en el estudio y análisis de fenómenos en la nanoescala. |
B1 |
CB1 - Que los estudiantes hayan demostrado poseer y comprender conocimientos en un área de estudio que parte de la base de la educación secundaria general, y se suele encontrar a un nivel que, si bien se apoya en libros de texto avanzados, incluye también algunos aspectos que implican conocimientos procedentes de la vanguardia de su campo de estudio |
B2 |
CB2 - Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio |
B3 |
CB3 - Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética |
B4 |
CB4 - Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado |
B5 |
CB5 - Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía |
C1 |
CT1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer elementos pasivos e semicondutores
Coñecer a análise e simulación de circuítos eléctricos e electrónicos.
Coñecer os distintos tipos de dispositivos de detección e medida, así como os sistemas de instrumentación necesarios |
A2 A3 A6
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C1
|
Coñecer as diferentes tecnoloxías de sensores químicos e biosensores
Aprende sobre sensores químicos, biosensores e tecnoloxías de sensores emerxentes |
A2 A3 A6
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C1
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1. Compoñentes pasivos e semicondutores |
_ |
Tema 2. Técnicas de análise e simulación de circuítos eléctricos e electrónicos |
_ |
Tema 3. Aparellos sensorizados e de medida. |
_ |
Tema 4. Arquitectura e elementos de instrumentación e sistemas de adquisición de datos. |
_ |
Tema 5. Sensores químicos, biosensores e tecnoloxías de sensores emerxentes. |
_ |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Problem solving |
A2 A3 |
16 |
15 |
31 |
Laboratory practice |
A6 |
30 |
12 |
42 |
Mixed objective/subjective test |
A3 A2 B1 B2 B3 B4 B5 C1 |
3 |
15 |
18 |
Supervised projects |
A2 A3 A6 B1 B2 B3 B4 B5 C1 |
1 |
15 |
16 |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A3 B1 B2 B3 B4 B5 C1 |
28 |
10 |
38 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Problem solving |
Durante as sesións maxistrais plantéxanse supostos prácticos pra a súa resolución. Na devandita resolución foméntase a participación do alumno. |
Laboratory practice |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Mixed objective/subjective test |
A proba mixta escrita ten como finalidade comprobar si o alumno adquiríu as competencias fixadas como objetivo desta asignatura. |
Supervised projects |
Realización do deseño, simulación e implementación físico de a lo menos un circuito electrónico seguindo as especificacións propostas polo profesor. |
Guest lecture / keynote speech |
Nas sesións maxistrais desénrolanse os contidos da asignatura tanto a nivel teórico como práctico. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
Laboratory practice |
Mixed objective/subjective test |
Supervised projects |
|
Description |
Asociado ás clases expositivas, exposición oral e sesións prácticas, cada alumno dispón das correspondentes titorías personalizadas para resolver as posibles dúbidas e/ou problemas. Isto é, ademais das titorías que a UDC encarga a cada profesor, ás que tamén ten dereito o alumnado.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de asistencia poderá realizar sesións periódicas co coordinador da materia a través de Microsoft Teams ou correo electrónico. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A6 |
Realización das tarefas establecidas na materia, no marco desta metodoloxía. |
10 |
Mixed objective/subjective test |
A3 A2 B1 B2 B3 B4 B5 C1 |
Examen tipo test con exercisios a desenrollar na proba obxetiva |
60 |
Supervised projects |
A2 A3 A6 B1 B2 B3 B4 B5 C1 |
Realización de traballos establecidas na materia, no marco desta metodoloxía |
30 |
|
Assessment comments |
Para aprobar a asignatura é indispensable ter realizadas e superadas as Prácticas de Laboratorio. No marco das "Prácticas de laboratorio" incluiranse aspectos tales como asistencia a clase e aproveitamento das prácticas mediante traballo persoal, etc., para axudar á obtención do aprobado. É necesario alcanzar un 40% da puntuación na proba mixta para aprobar e tamén o 50% da evaluación prácticas de laboratorio. No caso de que non se cumpran as condicións anteriores, a nota máxima poderá ser como máximo 4 puntos sobre 10. Na segunda oportunidade e na convocatoria adiantada de decembro, manteranse os mesmos criterios de evaluación, e só se realizará unha nova proba mixta. Os alumnos que se acollan a matrícula parcial (dispensa académica), poderán a acordar co profesor a posibilidade de facer actividades alternativas o traballo tutelado, manténdose o resto de probas e puntuacións. As notas das actividades de avaliación continua (Prácticas de laboratorio y Trabajos Tutelados) só serán válidas ata a convocatoria adiantada do curso
académico seguinte. A comisión de fraude académica levará consigo a aplicación das sancións disciplinarias
establecidas no artigo 11 do Regulamento disciplinario do alumnado da UDC. https://sede.udc.gal/services/electronic_board/EXP2023/007335
|
Sources of information |
Basic
|
|
Chemical Sensors and Biosensors: Fundamentals and
Applications. Florinel-Gabriel
Banica. ISBN: 978-1-118-35423-0, 2012. Editorial Wiley.Hambley, Allan (2002). Electrónica. Prentice-Hall Norbert R. Malik, Circuitos Electrónicos Análisis, Simulación y Diseño, Prentice Hall , 1998 Pallas Areny. Sensores y acondicionadores de señal. Marcombo Recursos dispoñibles en Campus Virtual (tutoriales, problemas, software, FAQ, tutorías online etc.) |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Physics: Electricity and Magnetism/610G04007 | Fundamentals of Computing Science/610G04010 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Nanotechnology in Instrumentation and Robotics/610G04039 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Nanofabrication/610G04040 |
|
|