A) NORMAS DE AVALIACIÓN:
1. Condicións de avaliación: Queda prohibido o acceso á aula de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.
O/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario
2. Identificación do alumno: O alumno deberá acreditar a súa identidade de acordo coa normativa vixente.
B) TIPOS DE CALIFICACIÓN:
1. Cualificación non presentada: Correspóndelle ao alumno, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% da cualificación final, con independencia da cualificación acadada.
2. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Salvo as datas aprobadas pola Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, acordarase un calendario específico de datas compatibles ao comezo do curso para a restantes probas.coa súa dedicación polo que é obrigatorio que se poña en contacto co profesor nos 10 primeiros días do cuadrimestre
C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN:
1. Primeira oportunidade: 50% avaliación continua e 50% proba mixta sobre todo o contido da materia no período oficial de exames que segue ao final das clases cuadrimestres.
2. Segunda oportunidade: prevalecerá a nota máis alta entre a nota obtida no exame final de 2a oportunidade e a media de ponderación do devandito exame coa nota de avaliación continua obtida durante o cuadrimestre.
3. Convocatoria avanzada: As condicións de avaliación da oportunidade avanzada (art. 19 das Normas de Avaliación, Revisión e Reclamacións de Títulos de Estudos Grao e Mestrados Universitarios) serán específicas desta oportunidade. Esta avaliarase mediante unha proba mixta oral e/ou escrita que avalía todos os contidos e competencias da materia e que suporá o 100% da nota final.
Outras observacións da avaliación continua:
A solución de problemas pode realizarse durante o desenvolvemento das clases e sen necesidade de aviso previo. Todo isto require dunha asistencia activa e participativa por parte do alumno ademais do estudo actualizado do material achegado, de xeito que o profesorado poderá valorar aspectos como: a asistencia a clase e as intervencións orais e escritas do alumnado.
Para efectos de avaliación, a ponderación de cada parte da materia, tanto na avaliación continua como na proba final, corresponderá á porcentaxe de horas lectivas de cada parte.