Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Seminarios de Actualización Contable Código 611506009
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Fernández Rodríguez, María Teresa
Correo electrónico
m.fernandezr@udc.es
Profesorado
Fernández Rodríguez, María Teresa
González García, Isaías
Muiño Vazquez, Maria Flora
Correo electrónico
m.fernandezr@udc.es
isaias.gonzalezg@udc.es
flora.muino@udc.es
Web
Descrición xeral Obxectivos:
O seu obxectivo é coñecer as novidades relativas ás normas de preparación e presentación e verificación de información financeira e outros contidos de comunicación da empresa dirixidos aos seus grupos de interese.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñece as novas sobre as regras de preparación e presentación e verificación de información financeira e outras cuestións de carácter económico. AP1
AP2
AP3
AP4
AP9
AP10
AP12
Capacidade para asimilar cambios baseados en coñecementos básicos adquiridos previamente. BP3
BP4
BP10
CP1
CP3
CP4
CP5
CP7
CP12
Aceptar a necesidade de revisar periódicamente as regras para melloralas e adaptalas a novos ambientes ou situacións. BP4
BP8
BP10
BP12
CP8
CP11

Contidos
Temas Subtemas
Novas sobre os estándares de información financeira e a súa auditoría.
Avances nos procesos de preparación, comunicación e revisión da información comercial.
A detallar en clase.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Proba mixta A1 A2 A3 A4 A9 A10 A12 C3 C4 C12 1 7 8
Seminario A9 A10 A12 B3 B4 B10 B12 B8 C1 C5 C7 C8 C11 C12 22 44 66
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba mixta Proba de avaliación dos coñecementos adquiridos nos seminarios.
Seminario Asistencia a seminarios sobre actualización en materia de contabilidade e auditoría de contas.

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Descrición
Titorías para axudar a resolver problemas.

Para os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de exención de asistencia, ao comezo do curso acordarase un horario específico de titorías compatible coa súa dedicación, polo que os primeiros alumnos deberían poñerse en contacto co profesor na primeira. dez días do semestre no que se imparte a materia, para establecer o calendario mencionado.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A9 A10 A12 B3 B4 B10 B12 B8 C1 C5 C7 C8 C11 C12 Evaluación del grado de asimilación de conocimientos relacionados con los temas de los seminarios 100
 
Observacións avaliación

Observacións de avaliación

A) NORMAS DE AVALIACIÓN:

1. Condicións de avaliación: Queda prohibido o acceso á aula de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou almacenamento de información.

O/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

2. Identificación do alumno: O alumno deberá acreditar a súa identidade de acordo coa normativa vixente.

B) TIPOS DE TITULACIÓN:

1. Cualificación non presentada: Correspóndelle ao alumno, cando só participe en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% da cualificación final, con independencia da cualificación acadada.

2. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Salvo as datas aprobadas pola Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, acordarase un calendario específico de datas compatibles ao comezo do curso para o restantes probas.coa súa dedicación polo que é obrigatorio que se poña en contacto co profesor nos 10 primeiros días do cuadrimestre

C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN:

1. Primeira oportunidade: probas de avaliación 100% que dependerán do formato do seminario: traballos teóricos ou prácticos, resumos, busca de referencias, probas tipo test ou calidade das preguntas que se lle presenten ao profesor. Requírese unha asistencia mínima do 70%.

O profesor pode propoñer un ou varios traballos complementarios relacionados co contido dos seminarios que o alumnado deberá presentar na aula.

2. Segunda oportunidade: O profesor poderá propoñer un ou varios traballos complementarios relacionados co contido dos seminarios que deberán presentar o alumnado avaliado na segunda oportunidade.

3. Convocatoria avanzada: As condicións de avaliación da oportunidade avanzada (art. 19 das Normas de Avaliación, Revisión e Reclamacións de Títulos de Estudos Grao e Mestrados Universitarios) serán específicas desta oportunidade. Esta avaliarase mediante unha proba mixta oral e/ou escrita que avalía todos os contidos e competencias da materia e que suporá o 100% da nota final

.


Fontes de información
Bibliografía básica

Xa que a materia ten como obxectivo xestionar as novas normas de contabilidade e auditoría, o material que se vai utilizar nos seminarios proporcionarase inmediatamente antes da celebración do mesmo.

Bibliografía complementaria

 


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Fundamentos de Auditoría/611506001
Procedimentos de Auditoría/611506002
Informes de Auditoría/611506003
Contabilidade Superior I/611506004
Normas Internacionais de Información Financeira/611506005

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Contabilidade Superior II/611506007

Materias que continúan o temario

Observacións

1.- Débese facer un uso sostible dos recursos co fin de evitar impactos negativos sobre o medio natural.

2.- O comportamento persoal e profesional debe guiarse por principios éticos.

3.- Terase en conta na medida do posible a perspectiva de xénero.

4.- Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e promover valores de respecto e igualdade.

5.- Se se detectan situacións de discriminación por razón de xénero, proporanse actuacións e medidas para corrixilas.

6.- Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais experimente dificultades para acceder a unha vida universitaria adecuada, igualitaria e beneficiosa.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías