Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender como debe organizarse a función contable para proporcionar a información necesaria no ámbito interno e a demandada polos terceiros alleos á empresa. Entender a importancia da información económico-financeira para a xestión da empresa. |
AP8 AP9 AP10 AP15 AP21 AP22
|
BP3 BP4 BP9 BP10
|
CP4 CP5 CP6 CP11
|
Comprender a lóxica financiera na análise dos problemas e situacións e na toma de decisións empresariais |
AP8 AP9 AP10
|
BP2 BP6 BP7 BP8 BP14
|
CP4 CP5 CP6 CP7 CP9 CP10 CP11
|
Tomar decisións no contorno económico-financiero no que opera a empresa e avaliar as suas implicacións en relación ao resto de áreas funcionais. |
AP8 AP9 AP10
|
BP11 BP12
|
CP1 CP2 CP3 CP8
|
Comprender as vinculacións existentes entre a formulación dun plan financeiro, a súa implantación e control. |
AP2 AP8 AP9 AP10 AP11
|
BP1 BP4 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP14
|
CP4 CP5
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
O sistema de información contable como base da xestión empresarial. |
Especificaranse na aula en función dos casos para a analizar |
Decisións de investimento |
Especificaranse na aula en función dos casos para a analizar |
Decisións de financiamento |
Especificaranse na aula en función dos casos para a analizar |
A actividades da explotación: ingresos e gastos |
Especificaranse na aula en función dos casos para a analizar |
A xestión do capital corrente |
Especificaranse na aula en función dos casos para a analizar |
Os fluxos de tesouraría |
Especificaranse na aula en función dos casos para a analizar |
Viabiliade económico financeira e creación de valor a partir do plan financeiro |
Especificaranse na aula en función dos casos para a analizar |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A2 A8 A9 A10 A11 A15 A21 A22 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B14 C1 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 |
20 |
40 |
60 |
Solución de problemas |
A9 A10 B2 B3 B6 B7 B9 B10 B11 B14 C4 C6 C7 C11 |
8 |
24 |
32 |
Presentación oral |
A9 A10 B4 C4 C5 C6 C10 |
4 |
8 |
12 |
Discusión dirixida |
C2 C3 C4 C5 C6 |
8 |
24 |
32 |
Análise de fontes documentais |
A9 A10 |
1 |
3 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Os grupos de traballo asignados resolveran cuestións de carácter económico- financeiro da actividad empresarial. Será o profesor/a quen propoña os casos para desenvolver os contidos da materia. Ademais as TIC seran unha herramenta fundamental para o desenvolvemento dos casos. |
Solución de problemas |
Os alumnos deberán desenvolver habiliades para identificar os problemas que xorden na actividad empresarial fundamentalmente de carácter económico-financeiro e resolvelos de maneira eficiente e rigorosa. |
Presentación oral |
Os estudantes de maneira individual ou en grupo deberán defender na aula a validez das decisión adoptadas dentro dos problemas que se identifiquen. |
Discusión dirixida |
A partir do intercambio de ideas dos estudantes guiados por unha metodoloxía inducida polo docente, deberán formular unha discusión fundamentada orientada á toma de decisións. |
Análise de fontes documentais |
Os estudantes deberán adquirir habilidades no manexo de diferentes fontes documentais e bases de datos que lles axuden no proceso de formulación e resolución dos problema. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Presentación oral |
Solución de problemas |
Análise de fontes documentais |
Estudo de casos |
|
Descrición |
O profesor organizará sesións de titoría individual e en grupo para clarificar e discutir os diferentes aspectos dos traballos e casos, profundar en contidos de maneira específica e resolver dúbidas.O profesor ademais de atender ás cuestións expostas polos estudantes en cada unha das clases, atenderaos de forma máis ampla e personaliza nas sesións de tutorías.
Alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: No caso de alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, deberán informar ao comenzo do curso. Empregarase a plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de contidos, titorías e a entrega de traballos. Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, mais terán a mesma obriga de realizaren actividades e de acudiren a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. Nos horarios de tutoría o alumno será atendido para aclarar aquelas dúbidas que lle xurdan para a preparación da materia.
As tutorías serán a través de TEAMS.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A9 A10 B2 B3 B6 B7 B9 B10 B11 B14 C4 C6 C7 C11 |
Valorarase a capacidade do alumno para aplicar a solución de problemas empregando os coñecementos específicos desta materia. |
30 |
Estudo de casos |
A2 A8 A9 A10 A11 A15 A21 A22 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B14 C1 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 |
Valorarase a capacidade do alumno para aplica a metoloxía do caso empregando os coñocementos específicos desta materia. |
70 |
|
Observacións avaliación |
Avaliación Segunda Oportunidade e Convocatoria Extraordinaria: O sistema de avaliación
aplicado na primeira oportunidade manterase para a segunda oportunidadade e a convocatoria extraordinaria. A segunda oportunidade e a convocatoria extraordinaria permitirán que o estudante que non presentase de forma completa e correcta o proxecto na primeira oportunidade poda facelo con posterioridade. Asemade, hai a posibilidade de que o estudante poda presentar un proxecto diferente ao do seu grupo se existe unha causa xustificada. Alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica
de exención de asistencia: No caso de alumnos con dedicación a tempo parcial e
dispensa académica de exención de asistencia, empregarase a plataforma Moodle e
o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de
contidos, titorías e a entrega de traballos. Acordarase ao comezo do curso un
calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, mais terán a
mesma obriga de realizaren actividades e de acudiren a calquera tipo de proba
de avaliación que o alumnado a tempo completo. A
realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez
comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria
en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica
0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da
falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto,
procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade,
se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
IGAPE (). Crear unha empresa. http://www.igape.es/gl/crear-unha-empresa/crear-unha-empresa
Berk, J.; DeMarzo, P. (2017). Finanzas Corporativas. Pearson
Durbán, S.;Irimia, A.I.; Oliver, M.D.; Palacín, M.J. (2009). Planificación financiera en la práctica empresarial. Ediciones Pirámide, Madrid.
Brealey, R.;Myers, S.; Allen, F. (2010). Principios de Finanzas Corporativas. McGraw-Hill,9ª Ed. |
Ademáis, será o propio estudante quen busque as referencias documentais e materiais bibliográficos para resolver os problemas que se lle formulen.
Adicionalmente os docentes proporán materiais concretos ao longo do desenvolvemento da materia.
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: a. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático b. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade deimprimilos
2. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados
cosvalores de sustentabilidade e nos comportamentos persoais e
profesionais. 3. Traballarase para identificar e modificar
prexuízos e actitudessexistas, e influirase na contorna para modificalos
e fomentar valores derespecto e igualdade. 4. Facilitarase a
plena integración do alumnado que por razón físicas,sensoriais,
psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un
accesoaxeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. 5. Outras: No escenario docente semipresencial, combinaríanse sesiónspresenciais e en liña, seguindo as instrucións da institución. Ouso
de dispositivos electrónicos (ordenadores, tabletas e teléfonos) na
aulapoderá autorizarse exclusivamente para usos académicos. |
|